Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Moje BMW X3 2.0D E83 automat r.2009 przebieg 117tyś. przy małym podjeździe, na zakręcie, nagle coś stuknęło z tyłu i samochód stanął, nie zapaliła się zadna kontrolka, przy ruszaniu do przodu jedzie około metra i skok do przodu i koniec, na wstecznym to samo. Laweta i do mechanika. Miał ktoś taki przypadek ? :(
Opublikowano

Sprawdź skrzynkę rozdzielacza napędu chociaż dziwne to jest iż zadna kontrolka się nie zapaliła.

 

Moze pod kompem coś pokaże

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano
Podłączony komputer pokazał błąd...skaoswał go i samochód ruszył, tylko czy mozliwe jest że jest taki jednorazowy wybryk elektroniki :shock:
Opublikowano
To był błąd ...uszkodzenie Sterowania Skrzyni Rozdzielczej, i mechanik się przyznał że po wymianie silnika nie zmienił softu...mozna mu wierzyć ?? :8)
Opublikowano
Okazało sie że padł dyfer przedni. Mam pytanie : czy mogło byc to spowodowane przez niewłaściwe zamontowanie przy wymianie silnika ???? PILNE !!! Bo coś mnie mechanik sciemnia i chce wyrwać kaskę. :(
  • Moderatorzy
Opublikowano
Pewnie że mógł źle zmontować ale jak było to wie tylko mechanior :)
Opublikowano
Witam, u mnie przedni dyfer jest podobno do wymiany bo bylo w nim mało oleju, przy dolewaniu oleju na śrubie od wlewu oleju były opiłki metalu, podobno zadnej nieszczelnosci nie zidentyfikowano podejrzewam że serwis mogł mi zlac specjalnie olej zeby tylko u nich robić!!!olej od tak sobie nie może zniknąć, przy jezdzie po puszczeniu sprzegła jak samochod sie toczy słychac szum, wiec przy wymianie silnika jesli demontowali Ci dyfer może zleli olej i nie dodali? Podobno jak samochod zostanie zalany to robi sie jaka emulsja i dyfer tez pada, pozdrawiam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
podejrzewam że serwis mogł mi zlac specjalnie olej zeby tylko u nich robić!!!

Osobiście też nie cenię ASO BMW ale to co wypisujesz podpada pod poglądy Antka M. na temat katastrofy w Smoleńsku ;)

  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano
A w którym miejscu było napisane ze samochód był naprawiany w ASO? Chociaz tez watpie zeby byla to celowa dzialalnosc. Pytanie raczej dotyczy tego czy przy wymianie silnika nalezy cos robic przy dyfrze i czy mozna cos spieprzyc przez zwykla nieuwage.

 

Czekaj,czekaj, dyfer nie ma silnika/silniczka. Ten posiada skrzynka rozdzielcza (ATC). Przy wymianie silniczka sztuka-sztuka nalezy dokonac kalibracji (przypisac "rezystor" i wyzerowac silniczek)...

Opilki w oleju beda zawsze, jednak nie zawsze ich ilosc powinna przewyzszac kolor oleju (olej powinien byc ciemny z drobinkami opilek a nie srebrny z domieszka oleju ;).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.