Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jestem przed zakupem E60 i mam pytanie odnośnie DPF. Czy wszystkie e60 mają go fabrycznie montowane, czy to od jakiegoś rocznika zależy?

Trochę boje się tego wynalazku z uwagi że obecnie mam 407sw i przez okres roku nikt nie potrafił mi usunąć faze wypalania FAP.

Kolejna sprawa to jaki silnik wybrać wiadomo 3.0 d to dużo lepsze osiągi, akustyka silnika kosztem minimalnie większego spalania od 2.0.

Pomiędzy silnikamia 520d, 525d, 530d jaki według was jst najmniej awaryjny i tańszy w naprawach.

Interesują mnie roczniki 2004-2006 oczywiście skrzynia automat z racji nie przejmowania się sprzęgłem i kołem dwumasowym

Opublikowano

kolego w zależności ile chcesz jezdzić i jak jeżdzisz , na pewno 2 litrówka oszczędniejsza, osiągi wydaje mi się ze wystarczające , a co do awaryjności zależy od egzemplarza, 3 litrówki również mają dużo wad , tylko kto jeżdzi 3 litrówka nie poleci ci 2 litrówki

 

a tak na marginesie bardzo fajnym jak dla mne silnikiem pod każdym względem jest 1,6diesel w mini cooperze od 2007r ( jest to francuski silnik ) ze nie tylko bmw robi fajne diesle bo jest ich duzo na rynku ,

Opublikowano

Dobrze że mi doradziłeś z tym wydechem, ale większość piątek z allegro ma wydech na wprost. Więc niestety większosć ma DPF-y :/

Przechodziłem to z peugeotem i ne chce więcej takich wynalazków w samochodzie. Jak to wygląda z usówaniem fap? jest on kłopotliwy czy można go zaliczyć do standardowej i bez problemowej usługi?

Faktycznie 530d będzie najlepszym wyborem jeśli chodzi o silnik

Opublikowano
Jak szukasz e60 530d 218 ps to większość nie ma dpf :)

 

Jak dlamnie to fajna sprawa. Zero dymu i wydech czysty :)

większość nie ma ? moim zdaniem mało jest 530d bez dpf nawet 218ps

 

co do silnika, sam jakiś czas temu stałem przed takim wyborem i zdecydowałem się na 3.0, spalanie niewiele większe a osiągi nieporównywalnie lepsze niż 2.0,

2.5 spali tyle co 3.0 a gorzej jedzie,

Opublikowano

530d 218ps nie miały dpfa z początkiem produkcji 2003 - 04r i to tez nie wszystkie.

 

w 2.0d 163km to raczej nie rozrząd jest wadliwy ( chyba bardziej w 177km ).

 

W dieslu wszystko sie może popsuć turbo wtryski itd, i nie ma znaczenia jaki silnik, tymbardziej, że to E60 218ps to już nie jest młode auto

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
w 163 też może wystąpić problem z napinaczem, wałem - potwierdzone info. nie tak często jak w 177KM ale możesz trafić
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Kup 520i z automatem, te auto jest duzo mniej awaryjne niż diesle, to dobry sprawdzony silnik montowany w wielu modelach. Nie ma ządnych DPF ani innych wynalazków typu turbiny, drogie wtryski itp...

 

W dodatku do 45 tys zł kupisz pewne i dobre 520i, moze nawet z sensownym udokumentowanym przebiegiem. O dobrym 530d (czyli dobry stan + dobre wyposażenie) w tej kasie to zapomnij raczej.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.