Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Problem jak w temacie. Udało mi się zbadać że po odłączeniu klemy na ~5sek problem poboru znika do ponownego przekręcenia kluczyka w II pozycję. Pobór po wygaszeniu systemów (bez odłączenia klemy) to 0.2A po odłączeniu pobór 0.02A. Odkryłem przypadkiem że po odłączeniu bezpiecznika 6 przestaje działać tylko podnoszenie szyby w prawych przednich drzwiach, reszta szyb jest pod 4 (łącznie z centralnym zamkiem który z tego co wyczytałem też powinien być pod 4). Prawdopodobnie odłączenie na chwilę bezpiecznika 28 powoduje też że pobór z 0.2A spada do 0.02A. Pomocy:)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Chyba nic nowego, zgaś wszystko i posłuchaj czy z okolic przednich wycieraczek będziesz słyszał dziwny dźwięk, jakby wentylator się sam włączał i wyłączał (dość niskie obroty), jak tak, to poszukaj tematu o naprawie "JEŻA".

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ale bezpiecznik 28 powinien być wolny, tam nic nie ma.

Ktoś musiał coś dołożyć i wpiąć się pod wolne miejsce 28.

Może jakiś zestaw głośnomówiący, sprzęt audio, alarm?

Opublikowano

Auto alarm jest ale syrene ma taką co znaczek bmw jest seryjna chyba, pozatym odłączenie jej nic nie zmienia, odłączenie jeża też nic nie pomaga. Audio odłączone.

"bezpiecznik nr 28 - 30A - Dmuchawa ogrzewania, urządzenie klimatyzacyjne." tak jest w rozpisce co ja mam z netu

A jak ma się do tego przednia szyba na 6 bezp a reszta szyb na 4 ...? - Jakby ktoś gdzieś przepioł szyby i zamek bo może kabel się gdziś coś niewiem... auto miało jakąś stłuczkę niedużą bo z belgi zostało sprowadzone, pewnie wtedy ktoś coś zrobił. Nie potrafie znaleść rysunków wiązek by coś sprubować wydedukować czy to może być coś z tym...

dziwęku z pod wycieraczek też nie ma .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

dziwęku z pod wycieraczek też nie ma .

 

Dźwięk spod wycieraczek to włąśnie oznaka padniętego jeża, ale już to wykluczyłeś.... ktoś nieźle namieszał Ci w kablach..

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.