Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

http://otomoto.pl/bmw-530-d-C24693120.html

 

Mam jeszcze kilka zdjęć omawianego pojazdu i w porównaniu z tymi, które do tej pory oglądałem wygląda na zadbany. Jedyny "minus" to brak Logic7, ale jest przynajmniej ten średni zestaw grający HiFi a nie standard. Pod maską nie widać zardzewiałych czy połamanych rzeczy. Czy ktoś z Krakowa mógłby obejrzeć ten samochód? A może już ktoś oglądał i wie, że nie warto sobie zawracać nim głowy? Jeśli tak, to dlaczego? I czy w tej cenie można w ogóle kupić zadbane 530d?

Opublikowano

Dane pojazdu

 

 

Wartość

Numer podwozia WBANC710X0B660908

Kod typu NC71

Typ 530D (EUR)

Typoszereg E E60 ()

Seria 5

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik M57/TU

Pojemność skokowa 3.00

Moc 160

Napęd HECK

Skrzynia biegów AUT

Kolor ORIENTBLAU METALLIC (317)

Tapicerka LEDER DAKOTA/GRAU 60 (LCAD)

Data prod. 2005-01-28

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów

S216A SERVOTRONIC Wspomaganie układu kier. Servotronic

S229A DYNAMIC DRIVE Dynamic Drive

S2CFA LM RAEDER STERNSP. 138 MIT NOTLAUF. Obr. BMW, st. le. spr. gw. 138

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S442A GETRAENKEHALTER Uchwyt do napojów

S456A KOMFORTSITZE ELEKTRISCH VERSTELLBAR Fotel komfort z pamięcią

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S524A ADAPTIVES KURVENLICHT Adaptacyjne doświetlanie zakrętów

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S536A STANDHEIZUNG Urządzenie ogrzewania dodatkowego

S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat

S563A LICHTPAKET Pakiet oświetlenia

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S620A SPRACHEINGABESYSTEM Wejście głosowe

S644A HANDY VORB. MIT BLUETOOTH-SCHNITTS. Instalacja tel. kom. z Bluetooth

S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD

S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S8SAA LAENDERSPEZ. NAVI.-FREISCHALTUNG Aktywacja nawigacji charakt. dla kraju

S8SBA LAENDERSPEZ. TELEMATIKFREISCH. Aktywacja syst. telem. char. dla kraju

S8SCA LAENDERSPEZ. TELESERVICEFREISCH. Aktywacja syst. telem. char. dla kraju

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Yyyy....czyli on ma zwykłe audio? W takim razie odpada. Podczas rozmowy telefonicznej sprzedający zapewniał, że pojazd ma Logic7...po sprawdzeniu VIN zobaczyłem jednak, że ma system HiFi a nie Logic7. Widzę jednak, że w celu poprawnego rozkodowania VIN należy się zalogować na jedyną słuszną stronę, bo pojawiają się przekłamania :(
Opublikowano
Chłopie jeśli zwykłe audio zamiast logic dla Ciebie dyskwalifikuje ten używany samochód to życzę powodzenia. Obyś znalazł coś przed końcem świata na tym rynku i za te pieniądze. Rozumiem gdyby klimatyzacji nie miał...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Rozumiem, że jesteś sfrustrowany faktem, że nie możesz sprzedać swojego samochodu, ale wiesz, nie każdy lubi kupować golasy bez grama wyposażenia :) I nie dla wszystkich ponad 50-60tys. zł to drobne na codzienne wydatki (powinieneś to wiedzieć widząc jakie samochody przeważają tu w dziale do oceny) :) Jeśli więc mam już wydać na samochód te kilka pensji to chciałbym nabyć coś, co mnie usatysfakcjonuje w 100% a nie w 60-80%, bo "akurat było na rynku". Mi się nie spieszy, mogę poczekać. A wiem, że pojawiają się na rynku takie samochody jakich szukam. Tekstu o klimatyzacji nie skomentuję, bo klimatyzację to miał mój Citroen z 1988r. Od niby prestiżowego auta premium z 2005-2006 oczekuję znacznie więcej niż tylko szmacianego fotela i kierownicy. Sorry, teraz mamy rynek kupującego a nie sprzedającego, jeśli chodzi o samochody. Można więc poczekać pół roku i powybrzydzać zamiast brać pierwszą lepszą padlinę. Po prostu wiem czego chcę i tego szukam.
Opublikowano
Ja akurat swojego samochodu nie sprzedaję więc nie wiem skąd ta aluzja. Fakt, skuszony atrakcyjnym A4 B8 wystawiłem go jakiś miesiąc temu i chętny był za lepszą kasę niż ten z ogłoszenia a i rocznik mam starszy, jeszcze przez tydzień nie dawał mi spokoju smsami, ale się rozmyśliłem - więc nie w tym rzecz. Po prostu wydaje mi się że trzeba trochę pójść na ustępstwa. Pewnie i trafisz samochód z wyposażeniem jakie chcesz, tylko traf jeszcze żeby jednocześnie nie był kupą złomu z przebiegiem /2 i niezapłaconym VAT-em - uwierz mi że będze graniczyć z cudem. Choć w sumie przy tej taktyce za 2-3 lata będziesz mógł celować w F10 :). Zawsze można jechać za Odrę - znajdziesz i dobre i z pełnym wypasem, ale to już nie za te pieniążki.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sam mi proponowałeś swoje E60 - stąd wniosek, że sprzedajesz. No, ale widzę, że sam nie wiesz czego chcesz. Ja wiem. Co do budżetu - sam teraz sprzedaję samochód i wiem, że nie sprzedam go za taką kwotę, jaką powinienem za niego dostać - po prostu mało kto umie docenić doinwestowane auto a poza tym rynek psują handlarze oferujący niby to samo, ale sporo taniej. Tak samo jest pewnie z BMW. Rozumiem, że każdy sprzedający chciałby za nie dostać nie wiadomo ile kasy, ale realia są takie, że kupujący z reguły jest sknerą. Jeśli będzie trzeba to zwiększę budżet albo zacznę szukać innej marki. Ale póki pokazują się na rynku takie oferty...dlaczego chociażby ich nie rozważyć? Jeśli ktoś od dłuższego czasu nie może sprzedać auta (a faktycznie chce je sprzedać) to będzie obniżał cenę. Tak więc nie zawsze niska cena oznacza zapuszczone padło - to może być właśnie to ustępstwo, dopasowanie się do rynku. Z resztą do prawie każdego 7-letniego samochodu używanego i tak trzeba będzie coś włożyć na dzień dobry, więc z tym się liczę. Ustępstwo z mojej strony? Np. brak Dynamic Drive, Active Steering czy HUD, bo na tym mi zupełnie nie zależy. Jak będzie to fajnie, jeśli zaś nie, to żadna strata. Natomiast fotele komfort, Logic7 itp. to raczej podstawa, bez której ciężko się obyć ;)
Opublikowano
http://otomoto.pl/bmw-530-d-C24693120.html

 

Mam jeszcze kilka zdjęć omawianego pojazdu i w porównaniu z tymi, które do tej pory oglądałem wygląda na zadbany. Jedyny "minus" to brak Logic7, ale jest przynajmniej ten średni zestaw grający HiFi a nie standard. Pod maską nie widać zardzewiałych czy połamanych rzeczy. Czy ktoś z Krakowa mógłby obejrzeć ten samochód? A może już ktoś oglądał i wie, że nie warto sobie zawracać nim głowy? Jeśli tak, to dlaczego? I czy w tej cenie można w ogóle kupić zadbane 530d?

 

Witam,oglądałem ten egzemplarz,dość ciekawie wygląda oferowałem moją x5 w rozliczeniu ale gość mi dawał słabą cenne,według mnie warta jest głębszego sprawdzenia i wizyty w serwisie.

Opublikowano
Ustępstwo z mojej strony? Np. brak Dynamic Drive, Active Steering

 

 

Trzymam kciuki, abyś kupił e60 z Dynamic Drive i Active Steering :). Bez tego może szybko się znudzić, Logica 7 bez problemu dołożysz gdybyś potrzebował - nie przejmuj się tym. Trudniej z w/w. Powodzenia, trzymam kciuki :).

 

 

Ps.

Niedocenienie doinwestowanej e60 może się szybko zemścić na właścicielu, który kupi samochód gorzej serwisowany, a z lepszym wyposażeniem. e60 spokojnie, bez napinania, potrafi wygenerować w krótkim czasie naprawy na kwotę kilkunastu tys. zł Takie hit-combo zaraz po wydaniu ponad 50k na samochód jest mało przyjemne :).

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Panowie, kurczę, to jak to w końcu jest? Pytałem w osobnym wątku jak jest z dołożeniem Logic7 w przypadku E60 i nie uzyskałem jednoznacznych informacji, z których by wynikało, że bez przerabiania połowy samochodu można dołożyć Logic7. Ponieważ wiem jak kłopotliwe to bywa w innych samochodach dlatego też wolałbym kupić auto, które już fabrycznie jest wyposażone w ten zestaw. Nie mam swojego garażu, żeby dłubać wieczorami. Nie za bardzo chce mi się też szukać części do doposażenia. A zaniedbanego (choćby był wyposażony po sufit bajerami) raczej nie kupię - spełnienie moich podstawowych wymagań dotyczących wyposażenia to przecież dopiero podstawa do wzięcia auta do ASO celem sprawdzenia co w trawie piszczy.
Opublikowano
http://otomoto.pl/bmw-530-d-C24693120.html

 

Mam jeszcze kilka zdjęć omawianego pojazdu i w porównaniu z tymi, które do tej pory oglądałem wygląda na zadbany. Jedyny "minus" to brak Logic7, ale jest przynajmniej ten średni zestaw grający HiFi a nie standard. Pod maską nie widać zardzewiałych czy połamanych rzeczy. Czy ktoś z Krakowa mógłby obejrzeć ten samochód? A może już ktoś oglądał i wie, że nie warto sobie zawracać nim głowy? Jeśli tak, to dlaczego? I czy w tej cenie można w ogóle kupić zadbane 530d?

 

Witam,oglądałem ten egzemplarz,dość ciekawie wygląda oferowałem moją x5 w rozliczeniu ale gość mi dawał słabą cenne,według mnie warta jest głębszego sprawdzenia i wizyty w serwisie.

Oj nie lubisz swojej X5, nie lubisz :mrgreen:

Opublikowano
Trzymam kciuki, abyś kupił e60 z Dynamic Drive i Active Steering :). Bez tego może szybko się znudzić

Potwierdzam, mam u siebie oba na pokładzie w moim "golasie" i to są na prawdę rzeczy z których się korzysta i cieszą że są. Przejedź się autem z i bez i się przekonasz. A czy będę słuchał radia zet w jakości dźwięku na 3 czy jakości dźwięku na 5.... Seryjne podstawowe audio jest żenujące to fakt, zresztą jak parę innych rzeczy w tym modelu. Ja myślałem nad wymianą głośników na zestaw audiosystem + wzmacniacz. Podobno gra to bardzo fajnie.

A swojego auta Ci nie proponowałem s0nar, tylko sam o nie zapytałeś :) Narazie nie sprzedaje, za dużo musiałbym dołożyć do tego co mnie interesuje. Przy zakupie E60 poprzednie auto sprzedawałem 3 miesiące, a było z tej droższej półki, bo krajowe z małym przebiegiem, po prostu pewne. Ale w końcu pierwszy który się zjawił obejrzał i kupił za tyle co chciałem - uważam że warto poczekać, a nie obniżać cenę.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Potrzebuję autka, żeby sobie dojechać 4km do pracy, więc jakoś dam radę bez DD czy AS :) Zresztą z tego co zauważyłem większość E60, które brałem pod uwagę ma przynajmniej jeden z tych wynalazków. A czy one są takie super? Pewnie tak - dopóki się nie zużyją (a akurat maglownica z funkcją AS swoje potrafi kosztować i jest to stała przypadłość tego modelu z tego co widzę i czytam) :) Za to zwracam uwagę na ciekawsze audio, bo radia nie słucham (pewnie do radia wystarczy standard) a nie chce mi się do każdego samochodu na dzień dobry pakować po 5tys. zł, żeby jakoś to grało - i tak przy sprzedaży się to nigdy nie zwraca a więcej niż 3-4 lata samochodem nie jeżdżę, więc za chwilę znowu będę miał ten "problem".
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Już pisałem, że niekoniecznie musi być diesel (choć nie ukrywam, że odpowiada mi charakterystyka diesla - sporo niutonometrów, turbo itp.), ale zerknijcie na otomoto - na 10-15 oferowanych diesli E60 przypada 1 benzyna i to z reguły sprowadzona z USA. Więc ja dziękuję za taką benzynę, wolę już diesla. Teraz też mam diesla (a nawet 2) i nie wiem o jakich naprawach mówicie - wystarczy lać dobre paliwo, zmieniać często olej, filtry i przede wszystkim dbać o turbinę a silnik diesla odwdzięczy się bezawaryjnością :) Z silnikami diesla oprócz rozrządu, filtrów, oleju (czyli zwykła eksploatacja) nic nigdy nie musiałem robić. Także to mit, że diesel tylko na trasę i to jak jest nowy, bo potem naprawy zjedzą każdy budżet. Jakie naprawy :D
Opublikowano

To tak dla Twojej wiedzy którą masz - bo masz 2 diesle (TDI czy CR :?:) - to Ci powiem, że komplet regenerowanych wtrysków Bosch'a(CR) robionych w autoryzowanym serwisie bosch'a kosztuje około 5000pln. A takie naprawy wychodzą jak się jeździ 4km do pracy. Na dziś dzień wiem, że wtryski Siemensa są w ogóle nie regenerowane, a wymiany na nowe kształtuje się w okolicach 3/4kpln za sztuke.

 

 

P.S. To jak masz 4km do pracy to po co Ci Logic7? zanim skończą się reklamy to już będziesz w pracy/domu.

Opublikowano
Teraz też mam diesla (a nawet 2) i nie wiem o jakich naprawach mówicie - wystarczy lać dobre paliwo, zmieniać często olej, filtry i przede wszystkim dbać o turbinę a silnik diesla odwdzięczy się bezawaryjnością :) Z silnikami diesla oprócz rozrządu, filtrów, oleju (czyli zwykła eksploatacja) nic nigdy nie musiałem robić.

 

Zgadza się pod jednym warunkiem, że masz auto od nowości i pozbywasz sie takiego auta kiedy zbliza sie 200 tyś przebiegu,

wtedy masz szanse na bezproblemową eksploatacje.

Tylko my tu omawiamy auto używane które nie wiadomo jak było traktowane więc szanse na bezproblemową eksploatacje będą bardzo ale to bardzo małe.

 

Piszę to z własnego doświadczenia po ostatnich 3 autach z silnikiem diesla ( 1.9 tdi, 2.0d BMW)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To tak dla Twojej wiedzy którą masz - bo masz 2 diesle (TDI czy CR :?:) - to Ci powiem, że komplet regenerowanych wtrysków Bosch'a(CR) robionych w autoryzowanym serwisie bosch'a kosztuje około 5000pln. A takie naprawy wychodzą jak się jeździ 4km do pracy. Na dziś dzień wiem, że wtryski Siemensa są w ogóle nie regenerowane, a wymiany na nowe kształtuje się w okolicach 3/4kpln za sztuke.

 

P.S. To jak masz 4km do pracy to po co Ci Logic7? zanim skończą się reklamy to już będziesz w pracy/domu.

 

Nie gustuję w samochodach dla ludu, więc nigdy nie miałem TDI i mieć nie będę. Od wielu lat mam HDi i to na nim opieram swoją opinię o bezusterkowych i bezawaryjnych dieslach. Robiąc różne trasy (w tym 4km w jedną stronę do pracy) nie wiem co to awaria silnika. Znam koszt wtrysków (jak również koszty pozostałych POTENCJALNYCH awarii) tylko wiesz co? Takie awarie spotykają chyba tylko tych, którzy tankują badziewne paliwo od jakiegoś Wieśka z beczki. No, chyba, że znowu się okazuje, że BMW wcale nie jest takie super i awarie wtrysków są po prostu normą.

 

P.S. Jakie reklamy? Już pisałem, że nie słucham radia m.in. dlatego, że występują tam piorące mózg reklamy, na które szkoda czasu. A po co mi Logic7? Lubię dobry dźwięk. W dotychczasowych samochodach pierwsze co robiłem to wymiana audio. W kolejnym nie zamierzam dlatego szukam czegoś co poprawnie brzmi już na wstępie i nie trzeba tego specjalnie modyfikować.

Opublikowano
Skoro masz swoją filozofię to żadne nasze rady w tym temacie nie są ci potrzebne. Koledzy napisali co ciebie może czekać, a zrobili to na pewno ze swojego doświadczenia, ale jakby nie chcrsz tego słuchać. Twój wybór.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Każdy ma swoją filozofię :) Gdybym nie chciał słuchać to bym się przecież tu nie logował. Wiem jednak, że każdą wypowiedź wypadałoby przefiltrować albo podzielić przez 2. Dlaczego? Dlatego, że doświadczenie podpowiada mi, że sporo osób przesadza i dramatyzuje. Na forum innej marki też ostrzegają, że diesel to same kłopoty i że to się opłaca tylko jak ktoś robi milion kilometrów rocznie. W innym przypadku tylko benzyna. I co? I mam 2 diesle, każdy z nich robi rocznie nie więcej niż 12-13tys. km i oba bezawaryjnie służą od wielu lat (fakt, kupowałem je z pewnego źródła jako 3-latki). Tak samo kiedyś mnie ostrzegali przed hydropneumatycznym zawieszeniem. I co? Zrobiłem początkowy serwis i jeździłem. Tak więc poważnie zastanawiam się czy BMW robi tak cienkie samochody, że należy się obawiać 6-letnich czy 7-letnich diesli czy po prostu niektórzy przesadzają a ich doświadczenia wynikają z:

1. faktu, że sami kupili mocno zaniedbane albo wyeksploatowane samochody

2. sami oszczędzali na czym się da (w tym na paliwie i serwisie)

3. tylko słyszeli, że szwagier kolegi żony gdzieś coś kiedyś słyszał, że ktoś miał problem

Rozumiem, że tutaj każdy jeździ nowym BMW kupionym w salonie miesiąc temu a po roku (maksymalnie po dwóch) wymienia na nowy a "stary" idzie na złom, bo już do niczego się nie nadaje? Bo w innym przypadku trzeba już poczynić kosmiczne "inwestycje" np. na wtryski, turbiny i inne rzeczy? Trochę to dziwne, bo ostatnio słyszałem, że średni wiek samochodu w Polsce to wg różnych źródeł 12 lub nawet 15 lat.

Edytowane przez s0nar
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

 

Nie taki golas - w końcu ma komforty :) Nie bierzcie niczego do siebie, bo o golasach pisałem ogólnie. Dla jednego elektrycznie sterowane szyby to full wypas a dla innego same komforty to...troszkę za mało. Gdybyś np. dołożył dużą nawigację, Logic7 oraz miał rocznik 2006 (albo chociaż 2005)....to byłbym u Ciebie choćby jutro.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.