Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy doradźcie lepiej kupić zaślepki alu czy polecane na forum z tworzywa jak kolektor?

2 pytanie( bo nie bardzo kumam w tym punkcie) co robimy z gruszką? Bo wiadomo wykręcamy klapy usuwamy pręt a gruszka i jej połączenie? Zostaje jak jest czy usuwamy gruchę też?

  • 1 rok później...
  • Odpowiedzi 63
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Mam pytanie: czy bez demontazu kolektora jestem w stanie sprawdzic czy wszystko zostalo dobrze podlaczone ? - podcisnienia i czy wszystko dziala ? -jesli tak to jak sprawdzic bez rozbierania wszystkiego.


Ostatnio dawalem auto na wymiane swiec zarowych i mam wrazenie, ze auto po montazu/demontazu kolektora ma lekko slabszy ciag dolem.

Byc moze tak mi sie wydaje tylko, ale chcialem to sprawdzic.

Opublikowano
Zdemontuj kolektor i sprawdz, sam demontaż to 10min roboty, no może 15 dla robiącgo to pierwszy raz.

A wywalone masz klapki?

Mysle, ze trpche wiecej czasu potrzeba zeby sie tam dostac a niemam teraz zabardzo warunkow dlatego kombinuje, czu uda sie jakos zajzec tam bez rozkrecania wszystkiego.

W sumie robil to mechanik/ mogl sie wylozy na podlaczeniu podcisnien ?


Mam klapki kupowalem nowy kolektor kilka lat temu (nieuznaje wyrzucania)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Lusterko oraz latarka i sporo można zobaczyć wbrew pozorom. Te 10-15 minut to jak z tym, że "za 5 minut wyniosę śmieci" :lol: większości osób otarcie maski, odkręcenie osłony silnika oraz koryta na filtr kabinowy zajmie więcej czasu :wink: obiektywnie to przygotuj sobie na to 40-45 minut tak aby nic nie pogubić, nie urwać i żeby nie wpadło nic do silnika :)

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Dzieki za porady,

Sciagnalem oslone silnika i jak sie dobrze wpatrzy w glab to widac na skraju kawalek oski od blaszki. Sprawdzilem i po przygazowce oska sie skreca i jak schodzi z obrotow wraca na swoje miejsce - czyli dziala wszytsko jak nalezy.

Poprostu mi juz mocy brakuje chyba i trzeba o chipsie myslec.


Jak ktos bedzie zainteresowany na co patrzec moge potem zdjecie wrzucic

Opublikowano
Jeden wężyk od podciśnienia idzie od przodu do tylu nad kolektorem. Jak mechanik nie zwrócił na niego uwagi to jest duże prawdopodobieństwo, że podczas montażu kolektora przycisnął nim wężyk.
Opublikowano
Jeden wężyk od podciśnienia idzie od przodu do tylu nad kolektorem. Jak mechanik nie zwrócił na niego uwagi to jest duże prawdopodobieństwo, że podczas montażu kolektora przycisnął nim wężyk.

 

Sprawdzone i po przygazowce oska sie skreca i jak schodzi z obrotow wraca na swoje miejsce - czyli dziala wszytsko jak nalezy. Jak by mechanik przycisnal podcisnenie to by pewnie oska niedrgnela.

Opublikowano

Podlacze sie pod temat.

Co z dpf gdy wyrzuciny klapki tylko szczerze czy nie wplywa to jakos na niego.

Czy przy zaslepianiu nie powinno sie zaslepic i wylaczyc egr?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zrobiłem 20 tkm z zaślepionymi klasami i DPF nie narzekał, ale eksploatacja 80% autostrada.
3A0jS9b.png
Opublikowano
Ja od momentu usunięcia klap przejechałem 60 tysięcy kilometrów, trasy to 70% miasto i dużo jazdy na krótkich odcinkach(dojazd do pracy codziennie 6km w jedną stronę) i z dpf nic odpukać się nie dzieje.
  • 8 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.