Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich .

 

w moim BMW e46 1.9 wyskakuje błąd czujnika położenia wałka rozrządu.

 

Auto było zaprowadzone do mechanika i stało tam 2 tygodnie i nic nie poradził.

 

Podmieniony czujnik, sprawdzona wiązka, rozebrany rozrząd, podmieniony komputer a bład jak sie pojawiał tak sie pojawia.

 

Po skasowaniu jest wszystko ok, dopiero po ok. 2 dniach znów się zaczyna świecić check.

 

Auto nie traci mocy jeździ i jeździ jakby nic sie nie działo ale check się świeci.

Pomóżcie jeśli możecie. Już proponowano mi zdemontować lampke od chcecka ale to nie rozwiąże sprawy.

 

Ewentualnie jeśli znacie jakiegoś dobrego fachowca od aut BMW. Mieszkam w województwie łódzkim.

Opublikowano

Dobry fachowiec i sporo osób z tego forum jest zwiazane z nim od wielu lat :cool2: Ja tez u niego robię :D :D

 

Ma teraz duży warsztat w Dzielnej i znajdziesz bez problemu.Śmiało dzwoń wczesniej bo tam sporo aut u niego jest i cieżko czasami się wstrzelić tak z doskoku

 

Za to mozna zobaczyć fajne auta czasami :D :D

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano

Nie wiedziałem ze taki warsztat jest obok mnie nawet.

 

Mam do nich może 10 kilometrów to podjade i się umówie.

 

Wielkie dzięki za pomoc.

Opublikowano

Ja sie też z forum dowiedziałem a tez mam niedaleko :cool2: :cool2:

 

Wczesniej po Łodziach się jeździło niepotrzebnie :D :D

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano
U mnie takze na kompie wyskoczył ten błąd ale check enignine ani razu mi sie nie swiecił i auto odczuwalnie starciło na mocy tzn wolniej sie rozpedza nie ma takiego odepchniecia jak wczesniej na kazdym biegu choc dla laika który by wsiadł pierwszy raz stwierdxził by pewnie ze normlanie auto jezdzi jak na tą moc to róznica jest odczuwalana oprócz tego nic sie nie dzieje.
Opublikowano

Dobrze :D :D Kolega nie zdziera ale za to radzi sobie z problemami ,na które ASO czy inni mechanicy nie znaleźli sposobu

 

Nie zaczynaj jednak od ceny bo nie wiadomo co jest popsute wiec i o kosztach nie mozna rozmawiać :cool2: :cool2: :cool2:

 

Powidz ,ze namiar masz z forum to moze jakaś żniżke da :cool2: :cool2:

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano
zapewne chodzi o nieorginalny czujnik. walczylem z tym tez 2 tyg 2 czujniki (zamienniki) chodzil coraz lepiej jednak blad nadal wystepowal wszystko wrocilo do normy jak kupilem oem:) dlatego polecam podmianke na oem o tym samym nr bedziesz mial pewnosc.
  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,

Mam problem ze swoją E46 318i 118km z 2000r. Mianowicie: jakiś czas po zakupie zaczął wyskakiwać błąd czujnika położenia wałka rozrządu. Nie mając aktualnie dużej ilości pieniędzy zdecydowałem się na zamiennik z firmy Febi, który kosztował około 70zł (nowy, na gwarancji). Po założeniu go samochód nie chciał w ogóle odpalić. Oddałem go na reklamację i dostałem zwrot pieniędzy. Zakupiłem używany oryginalny czujnik z logo bmw. Autko odpaliło od strzału, popracowało 5 sekund i zgasło. Nie ma szans go dalej odpalić. Na wadliwym czujniku założonym od początku odpala i błąd dalej występuje. Obecnie założony jest z firmy VEMO GERMANY (tak jest na nim napisane) i ma jednolity kształt walca (oryginalny zakupiony przeze mnie ma zmienny przekrój).

 

Czy te czujniki wymagają jakiegoś programowania itp? Załamuje ręce bo nie wiem czy mam takiego ogromnego pecha czy coś jest nie tak...

 

Z góry dziękuję za jakiekolwiek sugestie i pomoc.

Pozdrawiam

Opublikowano
Ehhh było walkowane tyle razy a Wy ciągle szukacie oszczędności i pakujecie się w kłopoty. Zamienniki albo nie działają w ogóle od nowości albo padają jak muchy - zamiast oszczędności pieniądze wyrzucone w błoto. Używanych też nie ma sensu kupować bo jeśli nie były wymieniane to połowa e46 ma je zepsute albo ich żywot właśnie się kończy. Jedyne słuszne wyjście to zakup nowego oryginału. Niestety kosztuje sporo ale przynajmniej wydatek jednorazowy i święty spokój na długi czas.
Opublikowano

A ja z innej beczki.

 

U mnie na kompie też pokazuje się błąd czujnika położenia wału.

 

Kabel to ELEM. Auto nie traci mocy, nic sie nie dzieje.

 

Po podłączeniu do BOSCHA takiego błędu nie ma.

 

Ja obstawiam, że to problem chińskiego kabla.

Wykorzystaj potencjał swojej nowej Garrettki :8)


Pomoc drogowa w Krakowie http://www.janhol.pl

-------------

C-O-N

  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano

Muszę odgrzebać mojego kotleta z poprzedniego posta... Po długim czasie postanowiłem spróbować wrzucić do samochodu nowy oryginalny czujnik wałka rozrządu. Miałem nadzieję, że raz na zawsze skończy się sprawa błędu, ale niestety tak nie było. Zamontowałem czujnik, skasowałem błędy, odpalam samochód, daję ponowny odczyt błędów a tu "błąd czujnika położenia wałka rozrządu"...Samochód trochę popracował, zgasiłem go, już nie odpali... Po odpięciu czujnika pali od razu.

 

Samochód jest z grudnia 2000 roku. Do 2004 roku w silniku M43 118KM był montowany czujnik o numerze 12141438082, później został zastąpiony czujnikiem o numerze 12147518628 (taki właśnie zakupiłem). Próbowałem skasować adaptację w programie INPA licząc, że to pomoże, ale nie ma efektów.

 

Czy to w tej zmianie numerów może siedzi gdzieś jakiś problem? Jak nie to co innego może nie grać? Jeżeli ktoś w jakiś sposób mógłby naprowadzić na jakiś element do sprawdzenia itp byłbym bardzo wdzięczny bo mi już na prawdę ręce opadły...

Pozdrawiam.

  • 2 lata później...
Opublikowano
Czy ktos moglby mi wskazac gdzie go szukac dodaje zjdecie silnika

 

http://images76.fotosik.pl/702/74cea784fe99e8fd.jpg

 

Wtyczka nad termostatem, fajka z harmonijką zagięta w prawą stronę, 3 piny.

Mi też padł z tego co widzę ten sam silnik m43/tu 118km. śmigam na febim, w sumie to śmigałem bo teraz unieruchomiony ale to inny problem ;)

 

Podobno jeśli chodzi o czujniki BMW nie lubi zamienników, ja kupiłem Febiego tylko aby upewnić się że to ta część, nawet nie spodziewałem się że będzie śmigał tyle czasu.

To co Ty wysłałeś myślę, że będzie działać do pierwszego zgaszenia silnika.

Jeśli Twój motor to M43/TU 118km przedlift to powinien być ten element nr 4

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=AL31-EUR-10-1998-E46-BMW-318i&diagId=11_2063

Dla pewności http://www.realoem.com/bmw/enUS/select wpisz 7 ostatnich znaków vin'u Search/Browse Parts (pod tabelką)/Engine/timing case

 

Sklep z mojego miasta, szybka wysyłka, konkurencyjne ceny i pewniak że jak zamówisz Febiego to dostaniesz Febiego a nie ChinaExport.

http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=21947693

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.