Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

nie wiem czy ma DPF nawet nie wiem co to jest. Jak sprawdzic wtryski? - Test przelewowy?

Spalanie mam w normie ok 6l nic sie nie zmieniło. Wydaje mi sie iż pali gorzej.

Opublikowano

Ja wiem, że nie masz DPF :cool2: Pytanie o DPF nie powinno w ogóle paść.

Do sprawdzenia też płyn chłodniczy.

Opublikowano

Ta pompa nie jest smarowana olejem silnikowym, więc nie wymiesza ropy z olejem, tylko stare "traktory" takie smarowanie miały.

Co do poziomu oleju sprawdź olej jeszcze raz, ale dokładnie w takich samych warunkach jak poprzednio, bo jak za 1-szym razem sprawdzałeś na zimnym, a za drugim na ciepłym to różnica widoczna na bagnecie, to olej który spłynął z głowicy. Czyli dzisiaj po zgaszeniu czekasz 5 min i sprawdzasz i jutro tak samo, zobacz wtedy czy Ci przybywa.

Opublikowano
Ta pompa nie jest smarowana olejem silnikowym, więc nie wymiesza ropy z olejem, tylko stare "traktory" takie smarowanie miały.

Co do poziomu oleju sprawdź olej jeszcze raz, ale dokładnie w takich samych warunkach jak poprzednio, bo jak za 1-szym razem sprawdzałeś na zimnym, a za drugim na ciepłym to różnica widoczna na bagnecie, to olej który spłynął z głowicy. Czyli dzisiaj po zgaszeniu czekasz 5 min i sprawdzasz i jutro tak samo, zobacz wtedy czy Ci przybywa.

 

Sprawdzam zawsze tak samo po przyjechaniu do domu, auto stoi w tym samym miejscu,

trasa taka sama ok 25km, gasze czekam kilka minut i sprawdzam, osttnio bylo kolo min. chciałem dzisaij dolać i ma full. Nie wiem jak sprawdzić czy olej jest ok bo jesli jest pomieszany z ropa to d..pa ze smarowaniem.

Opublikowano
przez blachaxxx » 02 Paź 2012 18:29

Jest jakis sposob aby sprawdzic czy ropa jest w oleju???

 

Jest w przyrodzie taki narząd jak nos i bynajmniej nie służy tylko do wciągania koki... :D

 

Ropę na dzień dobry poczujesz :cry2:

Opublikowano
Ta pompa nie jest smarowana olejem silnikowym, więc nie wymiesza ropy z olejem, tylko stare "traktory" takie smarowanie miały.

Co do poziomu oleju sprawdź olej jeszcze raz, ale dokładnie w takich samych warunkach jak poprzednio, bo jak za 1-szym razem sprawdzałeś na zimnym, a za drugim na ciepłym to różnica widoczna na bagnecie, to olej który spłynął z głowicy. Czyli dzisiaj po zgaszeniu czekasz 5 min i sprawdzasz i jutro tak samo, zobacz wtedy czy Ci przybywa.

i co z tego że nie jest smarowana olejem ?

może paliwo lecieć przez pompę i juz ...tam jest simmering który wchodzi w obudowę łańcucha napędowego pompy ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Ale jeśli okazałoby się, że olej rzeczywiście czuć ropą tzn, że ON dostaje się do oleju przez tłoki, czyli, albo uszkodzenie tłoka, albo pierścieni, albo za duże ciśnienie spalin spowodowane zatkanym katalizatorem.
Opublikowano
Jedyna opcja to jechac do mechanika, na forum tyle opini ile osób- nikt chyba nie miał takiego przypadku, jak się z tym odmotam to opiszę na forum- mam w garażu starą pompe zobaczymy. szkoda że tyle niewiadomych,a wymiana całego ukladu wtryskowego z pompa = wartosc auta
Opublikowano

i co z tego że nie jest smarowana olejem ?

może paliwo lecieć przez pompę i juz ...tam jest simmering który wchodzi w obudowę łańcucha napędowego pompy ...

Ale nie miałby wtedy dodatkowych objawów rozszczelnienia pompy? Typu trudne odpalanie biała chmura z wydechu po odpaleniu? Skoro pompa puszczałaby paliwo, to na pewno byłaby zapowietrzona po nocy i nie obeszłoby się bez długiego kręcenia.

Opublikowano

Musisz mieć sciagacz , aby wypchnąć pompę z koła zebatego oraz aby to koło nie spadło , bo będziesz musiał rozbierać czesc obudowy rozrządu ...

Oczywiście rozumiem ze zblokowales silnik w odpowiedniej pozycji i również pompę , chociaż sama pompę ustawia przy regeneracji , jeśli nie to potrzebny będzie jeszcze zegar ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Musisz mieć sciagacz , aby wypchnąć pompę z koła zebatego oraz aby to koło nie spadło , bo będziesz musiał rozbierać czesc obudowy rozrządu ...

Oczywiście rozumiem ze zblokowales silnik w odpowiedniej pozycji i również pompę , chociaż sama pompę ustawia przy regeneracji , jeśli nie to potrzebny będzie jeszcze zegar ...

 

to stary silnik z peknietym walem wiec , tylko z niego potrzebuje pompe bo w sumie tylko to jeszcze tam jest i co to za sciagacz? jak wyglada?

Opublikowano
no to odkręcasz tą zaslepkę od łapy na której jest amortyzator drgań paska taki duży imbus jest potrzebny albo śrubokręt i młotek :wink: następnie w środku znajdziesz śrubę na nasadkę jak dobrze pamiętam to 21 ... odkręcasz ale i tak nie wiem czy wypchniesz stożek wałka pmpy z koła zębatego :|

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.