Skocz do zawartości

[E39] 528i - Opadło zawieszenie po wieździe na przeszkodę


NetSerwer

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy,

jadąc katowicką - tak z 70 km/h - za tirem ten zwinął pachołek odgradzający pasy ruchu (JAK DŁUGO JESZCZE!!!!). Żeby uniknąć pachołka odbiłem w prawo (niby nic nie było) i wpadłem na podstawkę od urwanego wcześniej pachołka. Walnęło, opona przedziurawiona w dwóch miejscach, wulkanizacja, dwie nowe opony (felga równiutka) i spokojnie wróciłem do domu (jakieś 120 km). Niestety po powrocie zauważyłem, że strona, którą wjechałem na przeszkodę (prawy przód) jest lekko obniżona - jest mniejszy prześwit między oponą, a błotnikiem. Oczywiście jadę do warsztatu to sprawdzić, ale może podpowiecie, czego mogę się spodziewać??? :duh:

Pozdrawiam!

Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Wahacze (wykrzywione), amortyzatory (rozwalone - sprawdź wycieki), sprężyny (mało prawdopodobne, żeby pękła), mocowania (i wszelkie gumy) a potem geometria.

Dlaczego mało prawdopodobne ,że sprężyna pękła ? Ja wpadłem kiedyś w dziurę i właśnie mi pękła tak ,że był ok 2 cm mniejszy prześwit niż w pozostałych kołach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o przednie zawieszenie, pad poduchy z tyłu to w zasadzie koniec jazdy, bo samochód trze w tedy po ziemi :|

Dombrek, o jakich mocowaniach piszesz?

Sprężyna - jak strzeliła u żony w Nissanie, to samochód unieruchomiony był na amen, a ja jednak od tamtej pory normalnie zrobiłem ze 250 km.

OK, umówiony jestem na kanał w piątek (i tak mam do wymiany olej i płyn hamulcowy) to zobaczę co się stało i dam znać. Dzięki Panowie.

Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i wiadomo - coś się skrzywiło na złączeniu amorka i zwrotnicy. Nowe amorki odbieram w poniedziałek, zwrotnica będzie na środę, łożysko też pewnie będzie do wymiany.

Katowicką pojadę dopiero, jak ją skończą i zlikwidują wszystkie mijanki! :mad2:

 

UPDATE: Zwrotnica była faktycznie wygięta i to zdrowo, podobnie mocowanie amora. Po wymianie jest ewidentnie lepiej, ale nadal samochód troszkę ma nierówny prześwit miedzy kołem, a błotnikiem. Macie jakieś propozycje?

Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.