Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Huhuhuuhu dzis bylem na tescie zawartosci "CO2 w wodzie " no i wyszlo ze uszczelke szlag trafil...... :duh:

Objawy : Tylko i wyłącznie przy zapalaniu bialy dym (uspokaja sie jak silnik dostanie juz tepmeratury) temperatura stoi w pionie itd.. itd ...Silnik pracuje rewelacyjnie jakby nigdy nic :shock: Nie bede opisywal co sie dzieje bo sie nic nie dzieje wizualnie !Jednak test nie kłamie... Moje pytanie do zacnych forumowiczow JAK DŁUGO ??? remont ? wymiana? a moze pół srodki takie jak BLUE DEVIL albo K-SEAL . Bardzo prosze o opinie z tym ze zaznaczam " zanim napiszesz pomysl" Nie nabijajac sobie postow ...Oczekuje fachowych odpowiedzi :D

Opublikowano

aż strach coś napisać ...

zrób uszczelkę i już

jak będziesz zwlekał a nieszczelność się powiększy na przykład przy szybkiej jeździe to płyn dostanie się w wiekszej ilości nad tłoki i pokrzywi korbowody

Opublikowano

Na forum nabijanie postów nic nie daje.

Tak jak kolega wyżej pisze. Wiesz, że uszczelka to rób odrazu.

Tylko jedno pytanie. Jesteś pewny na 100%, że to uszczelka a nie nieuczciwy mechanik który może chce sobie zarobić i tyle? Bo jak jest uszkodzona uszczelka to ubywa znaczne ilości płynu są bąble w zbiorniczku gdy na zimnym silniku się go otworzy biała para z wydechu która raczej nie ustaje, olej się miesza z wodą i na odwrót skacze w str czerwonego pola wskazówka i węże są bardzo nabrzmiałe zaraz po odpaleniu.

 

Jeśli na 100% jesteś pewien to rób. Uszczelkę pokusił bym się o uszczelniacze zaworowe wraz z dotarciem zaworów, uszczelki pod kolektory, nowe śruby na szpilki oraz mechanik który nie pourywa gwintu na szpilkach i zrobi tą naprawę dobrze.

Opublikowano

Tysiak? Powodzenia z tysiącem w kieszeni.

 

Środki uszczelniające tylko dobiją silnik i głowicę. W lato zamiast odawać ciepło chłodnica będzie się męczyć. Visko nie będzie wyrabiała a kanaliki w bloku i głowicy będą zapchane tak że wielokrotne płukanki sobie nie poradzą. Uszczelnić to można dętkę w rowerze łatką.

Opublikowano
Na forum nabijanie postów nic nie daje.

Tak jak kolega wyżej pisze. Wiesz, że uszczelka to rób odrazu.

Tylko jedno pytanie. Jesteś pewny na 100%, że to uszczelka a nie nieuczciwy mechanik który może chce sobie zarobić i tyle? Bo jak jest uszkodzona uszczelka to ubywa znaczne ilości płynu są bąble w zbiorniczku gdy na zimnym silniku się go otworzy biała para z wydechu która raczej nie ustaje, olej się miesza z wodą i na odwrót skacze w str czerwonego pola wskazówka i węże są bardzo nabrzmiałe zaraz po odpaleniu.

No wlasnie ... sam nie wiem co mam myslec... widzialem ten test wygladal tak ze "mechanik" wziol taka duza strzykawke "pipe" (przepraszam ale ciezko mi jest dobierac polskie slowa :duh: ) jeszcze w pl nie bylem ale sie wybieram :D gdzie mial w niej niebieski plyn przylozyl to do otworu chlodnicy wpluscil po czym nabral wode i wyszlo w jednej czesci zolte no i stwierdzi ze to uszczelka....Coz ja laik mam wiecej powiedziec.... Z moich wlasnych obserwacji to tylko ten bialy dym jak silnik jest zimny NIC WIECEJ ! ubytek wody to jakies 100 ml na 1000 km ..

Tysiak? Powodzenia z tysiącem w kieszeni.

 

 

Za zrobienie uszczelki powiedzial 700 funtow .... Toz to ja silnik z przebiegiem 100 tys km znalazlem za 500 .... co robic ??? :shock:

Opublikowano

Pomógł bym Ci z tym testem ale tak naprawdę tylko widziałem jak to mechanik robił i to tyle. Zasada kolorków itd jest mi nieznana. Może podjedź gdzieś dalej do innego na test on zapewne fortuny nie kosztuje u Ciebie w kraju i porównaj. Tylko nie daj po sobie poznać, że się tego obawiasz bo na mechaników czasami trzeba mieć sposób.

Jeśli jest to z jeżdżącego auta silnik a nie jakiś odstany nie wiadomo ile to można się pokusić. Ale tylko z auta które można odpalić i i się przejechać

Opublikowano
Taniej byłoby wziąć go na lawetę do kraju i zrobić na miejscu, niż w wielkim UK'ju... Z tego co czytałem, to 1200 PLN kosztuje to u nas, czyli jakieś 220 funciochów?
Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!
Opublikowano
Tysiak? Powodzenia z tysiącem w kieszeni.

 

Środki uszczelniające tylko dobiją silnik i głowicę. W lato zamiast odawać ciepło chłodnica będzie się męczyć. Visko nie będzie wyrabiała a kanaliki w bloku i głowicy będą zapchane tak że wielokrotne płukanki sobie nie poradzą. Uszczelnić to można dętkę w rowerze łatką.

nie przesadzaj

zwolenników uszczelniaczy jest tyle co i przeciwników

ja stosuje od paru lat i nic się nie dzieje

oczywiście za wyjątkiem wycieku z chłodnicy który po wlaniu ustał ale gdzieś po 1.5 roku się znowu pokazał

to wlałem drugą buteleczkę i znowu jest spokój

żeby nie było że chciałem zaoszczędzić na chłodnicy to właśnie nowa chłodnica zaraz po gwarancji zaczła się pocić

nawaliłem już kilometrów z tymi podwójnymi preparatami i nic się nie zatyka ani słabiej chłodzi

wisko pierwszy raz na chwilę włączyło się w tym roku jak w sierpniu w czasie mega upału jechaliśmy w 5 osób i z pełnym bakiem i bagażnikiem do Tatralandii

brat ma astre III z 2008 roku a one mają feler w mocowaniu chłodnic -- chłodnice są za blisko siebie więc się przecierają

zaczło kapać to też wlał preparat i już drugi rok jeździ bez problemu

chodź akurat u niego mogliśmy jak by my wiedzieli poczekać miesiąc bo opel ogłosił akcję serwisową i by mu chłodnicę wymienili i dali podkładki

a że mu nie cieknie to nie chcieli wymienić ...

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Update .... :8)

Wlałem "BLUE DEVIL "... I to dziala !!!! Rano zapalajac silnik, po bialym dymku ani sladu !!! Nie wiem jak dlugo to bedzie ale na razie efekt pozytywny :cool2:

Zdaje sobie sprawe ze to polsrodki ale narazie nie stac mnie na wymiane uszczelki lub kupienie silnika zdam relacje po przejechaniu powiedzmy 1000 km czy plyn ubywa czy zacznie znowu kopcic na bialo itd.. Mam wrazenie ze jakos inaczej (lepiej) sie zbiera ale czy to nie efekt placebo :mrgreen:

Opublikowano

Ten ....ale w wersji ze nie trzeba wyjmowac termostatu i plukac wszystkiego..(w opisie na UK stronie jest blad)...( bo link ktory podales to wersja trudniejsza :)

a ta latwiejsza" pourn go" :

http://www.usasealants.co.uk/Product/00209/BlueDevil-Pour-n-Go-Head-Gasket-Sealant

Ja kupilem z ebay :

http://www.ebay.co.uk/itm/260913849260?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Opublikowano

I na jakiej zasadzie to działa? Moim zdaniem to zamula zasyfia układ i lepi przy okazji wycieki. ale dla mnie to jak by wlać motodoktora.

Raczej dynamika się nie zmieniła nie ma szans. Bez przesady

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
I na jakiej zasadzie to działa? Moim zdaniem to zamula zasyfia układ i lepi przy okazji wycieki. ale dla mnie to jak by wlać motodoktora.

Raczej dynamika się nie zmieniła nie ma szans. Bez przesady

Po przejechaniu 1470 KM

-Brak dymienia z rana

-Brak ubytku plynu chlodzacego

-Obstaje przy tym ze ze jednak samochod inaczej reaguje niz wczesniej ...

OBY TAK wytrzymal do wiosny ... :D a dostanie juz nowe serduszko bez zadnych wspomagaczy :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.