Skocz do zawartości

E34 520i Strzela w kolektor na benzynie


jarek922

Rekomendowane odpowiedzi

Mam kolejny problem ze swoją bunią. Po odpaleniu na zimnym silniku gdy wcisnę gaz dławi się i strzela w kolektor ;/ dzieje się tak tylko na benzynie, na gazie (II generacja) jest idealnie, równiutko się wkręca. Jak się rozgrzeje to na benzynie też jest ok. Czego to może być wina? Próbowałem podłączyć pod komputer ale nie chciał się połączyć więc pozostaje szukanie usterki innymi sposobami.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam podobny problem z tym ze poczyscilem swiece, ktore byly w oleju, ktory wycieka spod pokrywy itd i juz nie strzela, idzie na obroty plynnie, ale na Pb jest gorzej jak na LPG gdzie powinno byc na odwrot. Jak dam gaz w podloge to silnik ma chwile zawachania, obrotomierz stoi, a nawet delikatnie opadnie i dopiero potem idzie w gore. Ale jak napisalem wyzej, wolniej niz na LPG. Cos musi byc w ukladem paliwowym skoro na LPG jest OK. Elektryka tez odpada. Moze listwa wtryskowa? Wtryski? Regulator cisniena na listwie? Przewody podcisnienia?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece sprawdzałem ostatnio i nie są w oleju, a wymieniane jakoś pół roku temu. Też obstawiałem, że może to być regulator ciśnienia paliwa. Wcześniej też miałem ten problem ale później przez jakieś 2 miesiące było dobrze, a teraz niestety powróciło.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie po kilku miesięcznych walkach z tym problemem pozostaje mi tylko jedna rzecz, mianowicie czujnik położenia wałka rozrządu. Wymieniłem czujnik temp ten w bloku, oraz zasysanego powietrza w kolektorze ssącym, podmieniałem przepływki i co dziwne też miałem problem z podłączeniem się do kompa, a no i kompy też podmieniałem sprawdzałem też regulator ciśnienia, wtryski(dają idealnie). We wszystkich innych czujnikach sprawdzona oporność.

U mnie problem pojawia się tylko i wyłącznie jeżeli temperatura na zawnątrz jest niska, tzn poniżej powiedzmy tych 20 stopni. Jadąc miesiąc temu na chorwacje przejechałem ponad 200km na bezynie ciesząc się normalną mocą ale temp była ok 26 stopni. Na początku też miałem tak że gdy silnik był ciepły to jechał nawet nawet a na zimnym kiepściutko. teraz też na ciepłym jest lepiej ale wiem na pewno że to nie to co powinno być. Na gazie tak jak u CIebie ideał bez żadnego problemu. Jak tylko znajdę chwilę czasu to będę chciał podmienić ten czujniki wałka i mam nadzieje że to będzie to bo idzie zima a wkurza mnie odpalanie auta 10 min wcześniej tylko po to żeby wskoczył gaz i jazda była normalna.

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam podobny problem z tym ze poczyscilem swiece, ktore byly w oleju, ktory wycieka spod pokrywy itd i juz nie strzela, idzie na obroty plynnie, ale na Pb jest gorzej jak na LPG gdzie powinno byc na odwrot.

 

 

wydaje mi się, że na gazie zawsze będzie lepiej bo jest suchy..auto gaz bez problemu przepali. - tak mi się wydaje! ;-)

BMW E91 ( 16.01.2008 ); N43B20 A
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dojdziesz do czegoś sensownego to daj znać. ja narazie chcę skombinować używany czujnik o takich numerach jak moje, jak sprawdzę to napisze czy cos dalo

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie po kilku miesięcznych walkach z tym problemem pozostaje mi tylko jedna rzecz, mianowicie czujnik położenia wałka rozrządu. Wymieniłem czujnik temp ten w bloku, oraz zasysanego powietrza w kolektorze ssącym, podmieniałem przepływki i co dziwne też miałem problem z podłączeniem się do kompa, a no i kompy też podmieniałem sprawdzałem też regulator ciśnienia, wtryski(dają idealnie). We wszystkich innych czujnikach sprawdzona oporność.

U mnie problem pojawia się tylko i wyłącznie jeżeli temperatura na zawnątrz jest niska, tzn poniżej powiedzmy tych 20 stopni. Jadąc miesiąc temu na chorwacje przejechałem ponad 200km na bezynie ciesząc się normalną mocą ale temp była ok 26 stopni. Na początku też miałem tak że gdy silnik był ciepły to jechał nawet nawet a na zimnym kiepściutko. teraz też na ciepłym jest lepiej ale wiem na pewno że to nie to co powinno być. Na gazie tak jak u CIebie ideał bez żadnego problemu. Jak tylko znajdę chwilę czasu to będę chciał podmienić ten czujniki wałka i mam nadzieje że to będzie to bo idzie zima a wkurza mnie odpalanie auta 10 min wcześniej tylko po to żeby wskoczył gaz i jazda była normalna.

Podmienialem u siebie. Zero rezultatow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam podobny problem z tym ze poczyscilem swiece, ktore byly w oleju, ktory wycieka spod pokrywy itd i juz nie strzela, idzie na obroty plynnie, ale na Pb jest gorzej jak na LPG gdzie powinno byc na odwrot.

 

 

wydaje mi się, że na gazie zawsze będzie lepiej bo jest suchy..auto gaz bez problemu przepali. - tak mi się wydaje! ;-)

Moze to przez wache, bo mam teraz ruska. Moze to cholerstwo 92. Kiedys pamietam ze na Pb i LPG bylo tak samo. Ale w czasie jazdy, nawet przy ruszaniu z miejsca z niskich obrotow roznicy nie da sie wyczuc wogole.

No to u mnie też chyba zależy od temperatury. Wczoraj było cieplej, wsiadam i o dziwo o wiele lepiej się wkręcała na benzynie..

U mnie bylo tak na poczatku, potem nawet jak bylo goraco problem dalej byl i sie nasilal. A w najgorszych przypadkach nawet goracy walil w kolektor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.