Skocz do zawartości

330d po nagrzaniu traci na mocy zamula


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam mały problem mianowicie po zagrzaniu autka traci na mocy tak jak by turbo dmuchało na pòł gwizdka, na postoju jak dodam gazu slychac dosc spory gwizd gdy schodzi z obrotow czy to oznaki kaczacego sie turbo? Czy pompa vacum ma cos spolnego z turbina jak sciagalem obudowe zawazylem ze jest spocona tak jaki i waz od str. turbo na laczeniu kolanka z rura. Jak bylem na kompie to zaden blad nie wyskoczyl. Pomozcie moze mial ktos podobny przypadek? :?

Opublikowano

objawy pasują do zatkanych katalizatorów.

Najłatwiej/najszybciej sprawdzić katy podkładając rękę pod końcówkę wydechu, przy odpalonym silniku, jak czuć na ręce spaliny z odległości 30-40cm katy drożne, jak czuć z odległości 10-15cm zatkane. Ja tak przynajmniej miałem w e39 530d 99'.

Żeby dokładniej sprawdzić trzeba targać rury wydechowe

życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem ;)
Opublikowano
Sprawdzalem kata tak jak pisales i czuc z duzej odleglosci spaliny wiec katy odpadaja w srode mam umowionego mechaniora mam nadzieje ze waz sie rozszczelnil pęk... ale nie daje mi to spokoju.. napisali byscie mi jakie sa objawy padajacego turbo auto dymi mi na czarno po wcisniecu gazu w podloge i gwizdze ze hej ale ma nadzieje ze to przez waz...i jeszcze jedno jak wyglada sytulacja jak rozszczelni sie ten waz i ciagnie lewe powietrze dadam tez ze auto mi zamula tak od 2200,2500 obr jak jest zimny to lepiej przyspiesza ale jak sie nagrzeje to juz padaka...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak jest nieszczelność dolotu to jest świst, natomiast gwizd wskazuje na turbo, chociaż jest sporo osób, które z tym jeżdżą i nic się nie dzieje.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano (edytowane)
I objawia sie to tez utrata mocy? w sumi to taki swist to jest dosyc glosny jak jade przy jakims murku to przy zamknietej szybie slychac ja zacznie turbina zasysac... w sumie ranki sa juz chlodnie jak wyjezdzam do pracy i auto dobrze pracuje bo zasysa tak.czy tak chlodne powietrze a jak sie juz zagrzeje to juz lewe powietrze jest cieple i zamula tak moje rozumowanie jak sie myle to mie poprawcie... Edytowane przez Klusi25
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie powiem, że tak, bo nie miałem takiej sytuacji, ale zacząłbym o szukania nieszczelności.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
A jak sytulacja wyglada przy turbinie jak sie objawia padajace turbo tez auto zaczyna przymulac czy poprostu jest glosniejsze i nie ma spadku mocy ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie ma reguły, tak jak pisałem, jeśli jest to świst (poszukaj filmików z nieszczelnością w dieslu) to szukaj dziury.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 4 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.