Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Mam problem z swoją e34. Miałem wczesniej tez e34 535 i prawde mówiąc tamta była jak szatan a obecna jest nieco mułowata jak na 3.5l. Przepatrzyłem juz praktycznie wszystko i nie moge dojść dlaczego nie rozwija pełnej mocy. Z rzeczy które przepatrzyłem : Przepływomierz podmieniony, zawory ustawione, swiece bosch 4 elektrodowe poprzednio ngk, kopułka i palec sprawdzone, czujniki temp. zmienione, czujnik wału zmieniony. Nieraz ma taki objaw ze na 1 biegu do konca potem 2 bieg i taki muł az odpuszcze gazu i dodam jeszcze raz i wtedy zaczyna ciągnąć ale nie tak jak powinna ;/ I jeszcze mam takie zapytanie czy szpera moze miec wpływ i az tak ją trzymać ?? bo we wczesniejszej miałem zaspawany dyfer i bez problemu na 2 biegu gume paliła w miejscu a obecna na 1 biegu nie dociągnie sie nawet do odcinki. Pomocy bo juz nie wiem gdzie rece wsadzic.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ciśnienie paliwa sprawdzone.Nie wierze że ten silnik jak dostaje wache na 1 nie dojdzie do odcinki.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Jutro jak znajde chwile w pracy to zmierze cisnienie. A i czym róznią sie wtryski bo mam czarne załozone a w garazu mam jaką listwe z b30 i ma juz inne żółte wtyryski, które bedą lepsze ??
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podaj numer jednych i drugich to Ci napisze które wydajniejsze.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wtryskiwacze 1 730 292 były montowane fabrycznie w e34 530 i 535 niestety nie moge znalezc wydajności po tym numerze.Te 0280150714 mają wydajność 150ml przy 3barach.Jak coś znajde to napisze.Sprawdziłeś ciśnienie paliwa?
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Ciśnienie paliwa na wolnych obrotach to 3bary, podczas dodania gazu spada do 2.8bara i jak spada z obrotów to idzie na 3.3 i wraca spowrotem na 3bary i tak stoi. Po odpieciu podcisnienia z regulatora zero reakcji.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jaki masz regulator ciśnienie,ile bar?

Według

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HD11&mospid=47382&btnr=13_0232&hg=13&fg=15

powinien być 3 bary.

Jeżeli tak się zachowuje ten regulator to coś nie tak.Przynajmniej po odpięciu wężyka od podciśnienia powinna być reakcja,to tak jakby w kolektorze nie było wogóle podciśnienia.Masz tam katy?Może wydech zatkany na max.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podpiołeś się manometrem przed regulatorem ciśnienia miedzy przewodem 13 i 14 ze schematu?
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Więc ok bo już myślałem że na powrocie.

Sprawdz drożność wężyka od podciśnienia króciec gdzie wężyk jest wpinany w kolektor.Jeżeli są drożne a Twój manometr sprawny to regulator do wymiany.Ogólnie pomiar ciśnienia paliwa powinno się robić w następujący sposób;

Silnik gorący podpinamy manometr wyciągamy przekaznik pompy paliwa i łączymy na krótko.Po przekręceniu kluczyka w stacyjce pompa powinna pracować a na manometrze musi być ciśnienie takie jaki jest regulator-u ciebie 3 bary.

Potem wkładamy przekaznik i odpalmy silnik.Ciśnienie panujące w kolektorze ssącym w zdrowym silniku to około 0,6 bara.Więc ciśnienie paliwa w Twoim przypadku 3bary -0,6bara wynosi około 2,4bara na wolnych obrotach.Następnie gwałtownie otwieramy przepustnice.Przy gwałtownym otwarciu przepustnicy następuje spadek podciśnienia w kolektorze ssącym i ciśnienie paliwa powinno na ułamek sekundy skoczyć na 3bary po czym znowu pokazać około 2,4 bara.Przy gwałtownym otwarciu przepustnicy ciśnienie paliwa nigdy nie może spaść!!!Jeżeli opadnie to oznacza nie wydolną pompe paliwa.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Wezyk drozny czyli regulator do wymiany. Jak wymienie to napisze czy pomogło ale chyba jeszcze pomka siedzi bo ostatnio raz pali na strzała a nieraz trzeba z 3 sekundy pokrecic.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam. Chwile mnie nie było. Regulator paliwa wymieniony wraz z listwą wtryskową. Poprawa jest wielka, tylko teraz problem polega na tym ze nie raz ma momenty zawachania, jak startuje to normalnie idzie do konca tylko jak zmienie bieg to na sekunde ją przymuli i zaczyna dalej ciągnąć. Jak puszczam gaz to normalnie hamuje silnikiem ale ekonomizer pokazuje 10l/100 ale tylko na biegach 1,2,3 na 4 8l/100 a na 5 : 5l/100, nie mam pojecia o co to chodzi.
Opublikowano
W sumie to chyba z 6 kompletów wtrysków sprawdziłem i to samo, narazie leje 98 i daje jej troche ognia mozliwe ze sie rozrusza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.