Skocz do zawartości

e34 525i m50b25 - problemy z napięciem


12DEX09

Rekomendowane odpowiedzi

nie mam możliwości podmiany kompa bo nikt w okolicy nie ma takiej bawarki... był elektryk dzisiaj nie mógł wogóle połączyć sie z kompem lecz twierdził że on jest sprawny... stwierdził że jakiś kabel zasilający jest gdzieś przerwany, zastanawiał sie dlaczego po przekręceniu kluczyka nie zapala sie lampka ładowania ani lampka (P)... po tym wszystkim skasował mnie 50 zł i pojechał
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Widze że mechanicy się poddali.Sprawdz napięcie na przekazniki.Interesuje nas biały(5 nóżek) i niebieski pompy paliwa(pisze o przekaznikach obok sterownika silnika).Wyciągasz przekazniki i sprawdzasz czy na pinie 30(opis masz na przekazniku) jest stały plus,mierzysz do masy auta.Potem trzeba sprawdzić napięcie na pinach sterownika silnika,w tym celu trzeba rozebrać wtyk sterownika to czarne złącze żeby mieć jak pomierzyć.Odpinasz akumulator ściągasz wtyk ze sterownika wykręcasz jeden wkręt i ściągasz obudowe złącza i masz wszystkie kable na wierzchu.Sterownik ma opisane piny.Wkładasz ten biały wtyk i podłączasz akumulator.Masz mieć mase na pinie 6,15,34 i 55.Potem stały plus na pinie 26.Na pinie 56 powinien pojawić się plus po przekręceniu kluczyka.Sprawdz to wszystko i napisz co i jak.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to tak powiem Ci bo uwierz że mam sprawdzone kilka rzeczy o które pytasz biały przekaźnik piny z czerwonymi kablami mają napięcie a już z czerwono białe go nie mają po zapłonie też nie ma... kolejna sprawa sterownik 26 stały plus jest i 56 po przekręceniu kluczyka też jest... z mas nie ma na 15 na pewno... 6,34 i 55 napisze jutro czy sa...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Jeżeli chodzi o przekazniki to czy napięcie jest na pinie 30 bo kolor kabla nic mi nie mówi szczególnie że nie wiadomo co tam było grzebane.

Jeszcze jedno masz tam alarm?Jaki kolor naklejki jest na sterowniku silnika szary czy czerwony.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Sterownik niby bez immo.Te mase na cewki zrobiłeś?Ten pin 15 sterownika to jakaś masa ekranowana masą,troche dziwne jak dla mnie.Jeżeli masz mase cewek to można go odpalić na krótko.Wyjmujesz biały przekaznik łączysz najpierw ze sobą piny 87 z 87 a potem łączysz je z 30.Potem przekaznik pompy paliwa 87 z 30 i powinien zapalić ,byśmy wiedzieli że sterownik żyje.Tylko nie pomyl pinów.Bezpieczniki sprawdziłeś?Schemat przekazników w skrzynce bezpieczników masz.Jest tam przekaznik K61 warto by go podmienić.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.