Skocz do zawartości

e34 525i m50b25 - problemy z napięciem


12DEX09

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mój 1 problem z E34 nastał dzisiejszego dnia... rano odpaliłem autko jak co dzień do pracy wszystko było ok w drodze do pracy auto zaczęło szarpać zaświeciła sie kontrolka ABS... został mi 1 km do przejechania więc dotarłem na miejsce, kiedy dojechałem podświetlenie zegarów już ledwo żarzyło czyli brak prądu ale kontrolka od ładowania sie nie świeciła zaparkowałem auto aku pod prostownik po 2 godzinach ładowania auto odpaliło i pracą silnika rozładowało aku więc stwierdziłem brak ładowania (kontrolka nadal sie nie świeciła) co może być przyczyną ? stwierdziłem że naładuje akumulator i dam rade na nim wrócić do domu i rozwiązać problem, ale nie dałem rady akumulator naładowany a auto nie chce odpalić nagle znikło napięcie na pompce paliwa i brak iskry na świecach, czy mógł paść czujnik położenia wału ? jak go sprawdzić ? e34 2.5 vanos m50b25 proszę o pomoc....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Kombinuj sterownik na podmiane,bo mozliwe że jest upalony.Gdyby padł ews albo był brak synchronizacji to była by iskra a nie podawałby paliwa.U Ciebie padł całkowicie.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A moze to tylko przekaznik? Wydaje mi sie, ze ten brak pradu byl spowodowany jakims zwarciem, a nie alternatorem, potem to zwarcie musialo cos uwalic. Sprawdz ten przekaznik, moze cos sie w nim zwarlo, a potem uwaliko na amen.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pamietam kolejnosci, ale w boshu jeden jest od ECU, drugi od pompy paliwa, a trzeci od grzalki sondy. Chodzi o przekazniki ze skrzynki od strony pasazera

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzałem i właśnie tam mnie cos zaciekawiło... u mnie to wygląda tak...

http://desmond.imageshack.us/Himg204/scaled.php?server=204&filename=dsc02806a.jpg&res=landing

 

i teraz tak oba przekaźniki cykają sprawdzałem do czerwonego kabla dochodzi prąd ale już tam gdzie mam wpięte te 2 kable zółty i czerwony tam prądu nie ma i w żadnym czerwono-białym też nie ma napięcia (sprawdzałem również podczas kręcenia rozrusznikiem) i nie mogę dojść do tego skąd bierze się napięcie w tych kablach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To mi wyglada na jakas partyzantke. Z tego co wiem 525 wychodzily tylko na boschu, wiec powinny byc tam 3 przekazniki. Stacyjka chyba zalacza przekaznik od ECU, a grzalke i pompe zalacza ECU. Sprawdz czy nie ma zwarcia pomiedzy tymi kombinowanymi kablami, a masa.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sterownik jest BSH no i przekaźniki są 3 ten 3 jest właśnie połączony tymi kablami żółtym i czerwonym, próbowałem go nawet włożyć na swoje miejsce ale to nic nie dało więc zrobiłem tak jak było, zwarcia tam nigdzie nie ma masa też jest, spędziłem ostatnio pół dnia na sprawdzaniu tego bo podobno powinien być prąd w biało-czerwonych kablach a go nie ma.... wiec już ręce mi opadły nie wiem gdzie szukać :(
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli to chyba jednak komputer, bo on ma włączyć przekaźnik pompy. Widocznie miał jakieś zwarcie (stąd brak prądu), aż w końcu się spalił.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spotkałem dzisiaj człowieka który ma podobny problem do mojego może będziecie wiedzieć co u niego sie stało i tym sposobem rozwiążemy mój problem, u niego jest to samo brak iskry i podania paliwka też jest po wymianie czujnika położenia wału ale u niego to sie stało od czasu kiedy na zapalonym silniku odkręcił tą dużą okrągłą wtyczkę z kablami auto zgasło i juz go nie odpalił, co mogło się stać ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.