Skocz do zawartości

e34 525i m50b25 - problemy z napięciem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mój 1 problem z E34 nastał dzisiejszego dnia... rano odpaliłem autko jak co dzień do pracy wszystko było ok w drodze do pracy auto zaczęło szarpać zaświeciła sie kontrolka ABS... został mi 1 km do przejechania więc dotarłem na miejsce, kiedy dojechałem podświetlenie zegarów już ledwo żarzyło czyli brak prądu ale kontrolka od ładowania sie nie świeciła zaparkowałem auto aku pod prostownik po 2 godzinach ładowania auto odpaliło i pracą silnika rozładowało aku więc stwierdziłem brak ładowania (kontrolka nadal sie nie świeciła) co może być przyczyną ? stwierdziłem że naładuje akumulator i dam rade na nim wrócić do domu i rozwiązać problem, ale nie dałem rady akumulator naładowany a auto nie chce odpalić nagle znikło napięcie na pompce paliwa i brak iskry na świecach, czy mógł paść czujnik położenia wału ? jak go sprawdzić ? e34 2.5 vanos m50b25 proszę o pomoc....
Opublikowano
Może jakieś zwarcie? Ja miałem podobne objawy, winny był aku (zwarte cele).

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
aku jest ok, włożyłem inny i jest to samo auto nie chce odpalić, po odłączeniu czujnika wału auto też nie chce odpalić.... warto inwestowac w nowy czujnik wału jak nie wiem czy to on nawalił ?
Opublikowano
niestety żaden diagnosta nie chce do mnie przyjechać a hol na tak dużą odległość odpada... może ktoś ma jeszcze jakiś pomysł co jej może byc ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Najpierw to zajmij się alternatorem kolego bo jak nie ładuje to co tu gdybać nad kontrolką ładowania.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
ładowanie naprawione wymienione szczotki wraz z regulatorem napięcia... teraz meczę sie nad uruchomieniem auta nowy czujnik położenia wału a nadal nie ma iskry i pompka paliwa nie pracuje
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kombinuj sterownik na podmiane,bo mozliwe że jest upalony.Gdyby padł ews albo był brak synchronizacji to była by iskra a nie podawałby paliwa.U Ciebie padł całkowicie.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
A moze to tylko przekaznik? Wydaje mi sie, ze ten brak pradu byl spowodowany jakims zwarciem, a nie alternatorem, potem to zwarcie musialo cos uwalic. Sprawdz ten przekaznik, moze cos sie w nim zwarlo, a potem uwaliko na amen.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
Nie pamietam kolejnosci, ale w boshu jeden jest od ECU, drugi od pompy paliwa, a trzeci od grzalki sondy. Chodzi o przekazniki ze skrzynki od strony pasazera

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano

sprawdzałem i właśnie tam mnie cos zaciekawiło... u mnie to wygląda tak...

http://desmond.imageshack.us/Himg204/scaled.php?server=204&filename=dsc02806a.jpg&res=landing

 

i teraz tak oba przekaźniki cykają sprawdzałem do czerwonego kabla dochodzi prąd ale już tam gdzie mam wpięte te 2 kable zółty i czerwony tam prądu nie ma i w żadnym czerwono-białym też nie ma napięcia (sprawdzałem również podczas kręcenia rozrusznikiem) i nie mogę dojść do tego skąd bierze się napięcie w tych kablach?

Opublikowano
To mi wyglada na jakas partyzantke. Z tego co wiem 525 wychodzily tylko na boschu, wiec powinny byc tam 3 przekazniki. Stacyjka chyba zalacza przekaznik od ECU, a grzalke i pompe zalacza ECU. Sprawdz czy nie ma zwarcia pomiedzy tymi kombinowanymi kablami, a masa.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
Tak sterownik jest BSH no i przekaźniki są 3 ten 3 jest właśnie połączony tymi kablami żółtym i czerwonym, próbowałem go nawet włożyć na swoje miejsce ale to nic nie dało więc zrobiłem tak jak było, zwarcia tam nigdzie nie ma masa też jest, spędziłem ostatnio pół dnia na sprawdzaniu tego bo podobno powinien być prąd w biało-czerwonych kablach a go nie ma.... wiec już ręce mi opadły nie wiem gdzie szukać :(
Opublikowano
Chyba jednak niebieski odpowiada za pompe, ale niech ktoś potwierdzi.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
Czyli to chyba jednak komputer, bo on ma włączyć przekaźnik pompy. Widocznie miał jakieś zwarcie (stąd brak prądu), aż w końcu się spalił.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
O ile w ogóle się połączy. Nie masz skąd załatwić na podmianke?

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
no nie bardzo nikt ze znajomych nie ma 525... no właśnie bo holować auto 40 km w 1 stronę i jak ma sie nie połączyć to będzie lipa straszna
Opublikowano
spotkałem dzisiaj człowieka który ma podobny problem do mojego może będziecie wiedzieć co u niego sie stało i tym sposobem rozwiążemy mój problem, u niego jest to samo brak iskry i podania paliwka też jest po wymianie czujnika położenia wału ale u niego to sie stało od czasu kiedy na zapalonym silniku odkręcił tą dużą okrągłą wtyczkę z kablami auto zgasło i juz go nie odpalił, co mogło się stać ?
Opublikowano
To połączenie wiązki silnika z wiązką budy, więc też mogło uszkodzić ECU.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.