Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
nie znam sie na tym ale kiedys wyczytalem ze trzeba po regeneracji ''wyzerowac'' korekcje??? czy cos w tym stylu?? skoro na maszynie wyszly same zielone ptaszki tzn ze teoretycznie wtrysk jest sprawny, a ''diabel'' tkwi w tychze ustawieniach, moze o tym zapomnieli, albo nie ogarniaja BMW??? jesli sie myle to niech mnie ktos poprawi???
Opublikowano
nie znam sie na tym ale kiedys wyczytalem ze trzeba po regeneracji ''wyzerowac'' korekcje??? czy cos w tym stylu?? skoro na maszynie wyszly same zielone ptaszki tzn ze teoretycznie wtrysk jest sprawny, a ''diabel'' tkwi w tychze ustawieniach, moze o tym zapomnieli, albo nie ogarniaja BMW??? jesli sie myle to niech mnie ktos poprawi???

 

 

no wlasnie moze tego nie robili???

Opublikowano
nie rozumiem pytania .. czy pytasz się na forum czy nie zrobili wszelkich niezbędnych adaptacji ... :shock: tu chyba nikt Ci nie odpowie ...ja od siebie dodam że raz przyjechał klient E60 530d z nowymi wymienionymi wtryskami i nawet po przypisaniu ich numerów IMA widoczny był dymek itp dopiero po wykonaniu adaptacji auto przestało dymić ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
ogolnie to chodzi o to ze, zostaly one poddane regeneracjhi w sumie w ramach dopieszczenia, wyczyszczone, ustawione, na maszynie wydruki wyszly ok, ale z tego co sie orientuje to nic wiecej z nimi nie robili, bo sie pytalem, i chodzi mi o to czy faktycznie po takiej reg. nie trzeba nic robic czy cos trzeba???? czy po prostu sie regeneruje, sklada ustawia na maszynie i wkreca do silnika???
Opublikowano
Ja mialem regenerowane jak u Ciebie, bez ponownej adaptacji. Zrobione, wlozone, pojechal. Moze problem lezy gdzie indziej?
Opublikowano

nie wiem?nie odbiore tego samochodu dopoki nioe zrobia, pewne jest tylko to ze wstawialem go do nich w sumie w bardzo dobrym stanie a teraz jest jak jest....

 

dziwne jest to ze wczoraj je znowu wyjeli, dzisiaj z rana od razu poszly na maszyne, i na maszynie jest ok wszystko podobno bez zadnych ustawien dodatkowych, z silnika na maszyne i sa ok, a na samochodzie takie cuda i kosmiczne korekcje...

Opublikowano
wczoraj wieczorem gdzies je wyslali, do sprawdzenia na innej maszynie, ale watpie w to ze cos z nimi wyjdzie tam nie tak, moze faktycznie trzeba szukac gdzie indziej??? czy jest mozliwosc taka ze cos przestawii przy demontazu, czy montazu przy silniku, badz w komputerze???
Opublikowano

Cześć,

pierwsza kwestia czy wtryskiwacze trafiły do cylindrów odniesienia? Czy wtyczki elektryczne podłączone w prawidłowych kolejnościach? Wykonaj adaptacje przepływki i sondy za pomocą DIS. Do sprawdzenia ciśnienie CR i zawór przelewowy (o'ring uszczelniający lubi pękać).

Opublikowano (edytowane)
... W poniedzialek oddalem swoja furke na spr. wtryskow, u siebie w miescie, jako ze trzeba bylo czekac na 2 zaworki ktore gdzies tam lały samochod mialem odebrac dzisiaj...

 

Jeśli masz EU4 to taki wtryskiwacz, nr 4 zestaw zaworków, jeśli EU3 to tutaj schemat

eu4.png

 

TC już wam napisał, że po regeneracji trzeba nowy kod IMA aby była gitara.

U tych co regenerowałes wtryski, maszyna która pokazała ptaszki :), wygenerowała nowe IMA i mechanior je wklepał?

Czy tak po prostu bez niczego zamontował?

 

http://www.commonrailforum.pl/rownomiernosc-dawkowania-wtryskiwacza-kod-kody-ima-t1389.html

 

 

pozdro

Edytowane przez krzysiek80r
Opublikowano

Krzychu ale to chyba u Kolegi tylko było sprawdzenie wtryskiwaczy, więc kody IMA pozostają te co były.

W poniedzialek oddalem swoja furke na spr. wtryskow
maja jutro je wyciagac i znowu sprawdzac
Opublikowano
Hmm, no to jeżeli była regeneracja to tak jak zasugerował Krzysztof - trzeba pobrać z maszyny kody IMA i wklepać je do ECU. Jeśli tylko sprawdzenie to prawidłowo zamontować w cylindrach odniesienia. W obu przypadkach przeprowadzić adaptacje przepływki i sondy lambda.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Koledzy, w 3-litrówkach nie trzeba wpisywać kodów IMA, to tylko bolączka 2-litrówek, ale warto po takiej operacji zrobić reset wtrysków, można to zrobić zwykłą INPĄ, wiem coś o tym, bo też to przechodziłem i właśnie m57 są w tym lepsze, że IMA nie są potrzebne i reset można łatwo zrobić..

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
Koledzy, w 3-litrówkach nie trzeba wpisywać kodów IMA, to tylko bolączka 2-litrówek, ale warto po takiej operacji zrobić reset wtrysków, można to zrobić zwykłą INPĄ, wiem coś o tym, bo też to przechodziłem i właśnie m57 są w tym lepsze, że IMA nie są potrzebne i reset można łatwo zrobić..

W 3 litrówkach na CR1, czyli 184 nie trzeba nic kodować.

W M57N procedura jak w M47N.

 

Dla świętego spokoju zresetuj tylko korekcje, ale wg mnie za twoje wtryski zabrali się amatorzy i masz je w gorszym stanie niż przed "regeneracją".

Opublikowano

dzieki, za pomoc:)

 

tak jak pisalem wczesniej, wymienili jakies uszczelnienia wtych wtryskach, no ale to podobno podstawowa procedura, jakies gumki itp, i wymienili 2 zaworki przy 2 wtryskach, i jakies tam nakretki przy czterech, jak wroca stamtad co je wyslali, to im to wszystko przekaze, widoznie nie ogarniaja, faktycznie kolego rafalb moje zdanie co do tej regeneracji jest takie samo ze pewno byly duzo lepsze przed wstawieniem ich na ten warsztat niz beda po odbiorze.... takze jednym slowem wje....alem sie na mine.....

 

 

takze jakby nie patrzec wszystkie byly rozkrecane i czyszczone, potem skrecone i na maszyne, 2 zaworki wymienione w dwoch, reszta ok, sama regulacja bez wymian czesci. A czy wklepywali jakies numery IMA??? hmm Jestem na 99,9% pewny ze NIE.... Pytalem sie sam o to, bo troszke wczesniej czytalem, to powiedziano mi ze te numery sie wklepuje tylko jak jest wtryskiwacz nowy wstawiany.....

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
dla ciekawych jak sie skonczyla sprawa, otoz wtryski zostaly wyslane do pawlika (przez i na koszt tych paprakow), wrocily i juz ponad miesiac smigam i jest ok, nie kopci nic, nawet przy ostrym depnieciu, tylko pojawil sie mall.y problem, dzisiaj jechalem bez wlaczonego radia i uslyszalem ze przy przyspieszaniu (czestotliwosc ''terkotan'' rosnie wraz z przyhspieszaniem) slychac jakby takie terkotanie, ktore wkoncu zanika, badz jest stlumione odglosem pracy silnika, czy to znowu te nieszczesne wtryski sie odzywaja????? dodam ze na tych kwitach ktore dostalem do kazdego wtrysku, wszystko w normach sie miesci, praktycznie to idealnie jest....
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Witam, niedawno zauważyłem u siebie cykanie wtrysków. Mam pytanie, czy mogę w takim stanie przejechać do domu ok 600 km, bo nie chciałbym naprawiać samochodu w obcym mieście ?
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Witam,

Mam BMW E39 525d 2003r. Oddałem 6 wtrysków do regeneracji. Stwierdzono że trzy trzeba zregenerować całkowicie, a 3 tylko wyczyścić. Mam pytanie, po czym poznam, że rzeczywiście te trzy wymagały takiej regeneracji a nie tylko dwa. Skąd będę wiedział, że nie zapłaciłem np za jeden tak jak za kompleksową naprawę, podczas gdy on wymagał np tylko czyszczenia? Będą jakieś protokoły z regeneracji. Ale czy one powiedzą jednoznacznie co było robione? Nie da się ich sfałszować i dać np od innego wtryskiwacza. Druga rzecz to taka, że pośredniczy w tym mechanik, więc nawet nie będę widział na oczy tych wtryskiwaczy bo już wszystko będzie zmontowane.

Pozdrawiam.

Andrzej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.