Skocz do zawartości

e34 M50b25 Wymieniona uszczelka klawiatury i dalej cieknie


lolek789

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wymieniłem uszczelke klawiatury bo juz tak zalewalo kolektor ze dym lecial.

Uszczelka victor reiz czy jakos tak i chwile bylo ok i znowu w okolicy 5 cylindra leci ladnie na kolektor i przy vanosie pluje

az na wężu od chłodnicy olej jest. Reszta na około suchutko. Uszczelke dałem na czarna mase uszcelniajaca przy vanosie

i w miejscach gdzie o była pokrywy troche zmeczona i tam o dziwo jest ok.

I mam pytanie moze to odma jest zapchana? Zdjalem wezyk dmuchnąłem i niby drożność jest.

Kumpel mowi ze olej jest juz taka woda ze sobie przelatuje, jutro wymienie i zobaczymy.

aaaa uszczelka stara nie była ani popekana ani plastikowa ladnie odeszla i jest elastyczna.

Jakies pomysły ? z góry dzieki

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co się orientuję to nie powinno dawać się żadnej masy uszczelniającej,ale może ktoś się jeszcze wypowie w tym temacie. Ja w każdym razie żadnej masy uszczelniającej przy wymianie uszczelki nie dawałem i jest ok. Jeśli dałeś tę masę w kilku miejscach to być może jest tak, że w miejscach, gdzie jej nie ma, pokrywa klawiatury nie dochodzi do obudowy i przez to jest wyciek. Może źle wyczyściłeś ranty, i jest jakaś nierówność, może za słabo przykręcona pokrywa,może masz krzywą pokrywę. Trudno powiedzieć na odległość. Ja raczej bym obstawiał, że problem jest spowodowany masą uszczelniającą.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nieumiejętne przykręcanie pokrywy

spękana pokrywa

źle doczyszczona powierzchnia

źle odtłuszczona powierzchnia

uszkodzona nowa uszczelka

 

Trochę możliwości jest. Olej nie ma nic do tego. Olej nie uszczelnia nic i może być rzadki jak najrzadsza woda :mrgreen: a i tak cieknąć nie powinno. Czasami nie przechodź na bardziej gęsty olej bo pewnie kolega tak doradził. Bo to druciarstwo największe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W m50 pokrywy są troche lepsze niż w m20 i watpie żeby była pogięta...przed wymianą uszczelki powinieneś dobrze wyczyścić powierzchnię, ja zawsze papierkiem ściernym lecę głowice i pokrywe. Potem odłuszczasz całość i ja zawsze kładę cieniutką warstwę hermetyku na obydwie powierzchnie, wtedy uszczelka i dokręcanie, najlepiej złapać wszystkie i dokręcać mniej więcej po przekątnych. Może źle to zrobiłeś i dlatego masz problem. jeśli coś kładziesz pod uszczelke to tak jak koledzy mówili, tam gdzie Ci ciekło to bez sensu. albo całość albo wogóle. i raczej odradzałbym jakieś silikony.

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O czym wy ludzie mowicie.. ze pokrywy nie odtłuściłem i zle dokręcam, wszyscy tak wiedza a nikt nie zapytał czy

gumki na śruby wymieniłem? Ja to wszystko rozkminiłem co napisaliście//

Niech ktos sie wypowie czemu stara uszczelka była w bardzo dobrym stanie?

A co do kolego jaki Hermetyk dajesz co to jest?

Może ktoś przerabiał ten temat ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra dobra jest to nie istotne, coś jest zle i mnie to denerwuje.

Szłyszał ktos o masie uszczelniającej victror reizsa Reinzsosil??

Może na tym by to złożył? Jak sprawdzić ta odme? wężyk zeby go wyjac trzeba kolektor zdejmować?

Chodzi mi tutaj o wyczyszczenie tego wynalazku?

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem odmę się wymienia nie czyści. Widziałem w e39 u chłopaków, że próbowali z marnym skutkiem.

 

Ew sylikon można dawać bodajże na załamaniach w kątach i okolicach vanosa. Ale całej uszczelki nigdy nie robiłem na sylikony i żadne masy. Myślę, że albo ta odma Ci wydmuchała albo zknociłeś przy dokręcaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli dobrze pamiętam to ten wężyk idzie pod kolektor - wpina się go w do jednego wtyku który jest wpięty w kolektor razem z gumową rurką prowadzącą do regulatora wolnych obrotów.

Galeria samochodu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=157&t=246628


Komputery, konsole, gry - sprzedaż, serwis. http://WWW.ZETCOM.ORG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulator wpina się z grugiej strony w kolektor, a ten wpina się tam gdzie wążod zaworu wolnych obrotów, ma zasysać olej z kolektora.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Schemat http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HJ51&mospid=47393&btnr=11_4857&hg=11&fg=15

 

Witam po małej przerwie wiec u mnie przewód nr.3 łączy sie z taka rurka http://allegro.pl/bmw-e34-e36-520-320-m50-guma-silniczka-krokowego-i2698154914.html?source=oo a ta rurka z jednej strony z kolektorem a z drugiej "krokowcem" i by było ok.. Nastepnie nr.5 był ładnie zaklejony czarnym silikonem i gdzie ma być on wpięty bo obecnie nie posiadam.. A moze nr.5 i nr.3 zamienione miejscami? wiec gdzie brakujacy?

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 ma iść do trujnika razem rurką od krokowca, a 5 do gumy, która łączy przepływkę i przepustnice. Zaraza przyt przepustnicy są 2 wloty, ten z prawej o krokowca, a ten z lewej właśnie do odmy

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolego dzieki za zainteresowanie, a dasz rade mi to jeszcze na schemacie realoem pokazac bo nie moge obczaic ktory to jest

w tej gumie przy przepustnicy wejscie na ten wezyk.. pozdro

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HJ51&mospid=47393&btnr=13_1433&hg=13&fg=15

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://sklep.auto-voll.pl/userdata/gfx/0fd1cb9e2f91d9a0768fb4126a874f87.jpg

 

Wchodzi w widoczny tutaj wlot. Z drugiej strony jest kolanki i wąż do krokowca.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie to jakiś M20.

 

http://sklep.auto-voll.pl/userdata/gfx/23a13b3cf4bc7e6847c50ad66b9245e2.jpg

 

Tu jest od M50. Jeden wlot do odmy, drugi do krokowca.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.