Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Z tego co pamiętam to wskazówka obrotomierz się nie ruszała. Co mówił twój mechanik odnośnie tej wskazówki? Sprawdzę to w poniedziałek. Mechanik, wgrał nowy program do DME, ale na następny dzień, nie mógł odpalić auta- to samo, brak reakcji, silnik nie kręcił. Po jakimś czasie odpalił. Teraz tak, dziwna sprawa- może kluczowa numer mojego DME to: 7540550 po wpisaniu tutaj http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/produkt/7540550-sterownik-dme wyskakuje, ze cześć została zastąpiona inna i po kliknięciu na nią wyskakuje, ze pasuje tylko do e63 USA Czy to możliwe, ze mam w aucie nieodpowiednie DME - może, któryś z poprzednich właścicieli zmienił sterownik?
Opublikowano
Karol jeżeli nie ma reakcji na obrotomierzu to masz walnięty czujnik połorzenia wałka a problemy takie masz od początku jak kupiłeś te auto czy po jakim czasie się to zaczęło dziać ?!
Opublikowano
BMW mam rok czasu. Po raz pierwszy problem pojawił się zaraz po kupnie. Przekręcenie kluczyka, klikniecie przekaźnika w immobilizerze i brak dalszej reakcji- silnik nie kręcił. Po kilku minutach auto odpaliło normalnie. Potem przez kilka miesięcy było ok. Teraz ten problem coraz częściej się pojawia, w dodatku czasami gaśnie tuz po odpaleniu, bądź podczas np dojeżdżania do progu zwalniającego.
Opublikowano
Karol ogólnie to zgadywanka jak się auta fizycznie nie ma ale napisał mi że ten twôj obiaw może wynikać oczywiście jak komp był zmieniany i nie zastąpiony takim samym ale wspomniał że taki objaw gdy silnik nie kręci również będzie przy uszkodzonym immobilajzerze . Musisz od czegoś zacząć i wykluczać jedno po drugim innego wyjścia nie widzę chyba że masz monetę to oddaj do BMW znajdą napewno ale znając życie złapiesz się za głowe jak odbierzesz auto z rachunkiem za usługę :duh: powodzonka i daj znać co z tego wyszło . Pozdro kolego ;)
Opublikowano
immobilizer był już sprawdzany, pisałem o tym wcześniej. Wszystko wskazuje na uszkodzone dwa obwody w DME. Czasami nie widzi czujnika walka rozrządu i uaktywnia się jakiś system anty temp (?) nie wiem co to. Możliwe, jednak, ze komputer jest dobry - tylko przystosowany do wersji usa. Auto mam z 2004r a data produkcji na DME to 2011r. Możliwe, ze wcześniejszy komputer się zepsuł, koleś kopił nowy- niewłaściwy, zaczęły mu się robić problemy i sprzedał.... właśnie mi :| teraz mam problem ze znalezieniem używanego komputera. Dzięki wielkie, za pomoc!!! mam nadzieje, ze problem znaleziony... :)
  • 3 lata później...
Opublikowano (edytowane)

Tak, udało po kilku latach walki! Kup nowy zintegrowany moduł zasilania. Śmiało możesz go wymienić samemu. Jest w skrzynce pod maska obok DME - ECU. Ja odołączyłem akumulator, odpiąłem prawie wszystkie moduły przewody, które są w tej skrzynce i podłączyłem na nowo - zdecydowanie łatwiej i szybciej, gdyż przewody idą również od spodu modułu. Chyba przy ponownym podłączeniu nie da się pomylić wtyczek, gdyż każda ma inne wejście. Zanim wszystko zmontujesz upewnij się, że każda wtyczka poprawnie weszła w gniazdo. Będzie działać!

Część to: https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/produkt/7510638-zintegrowany-modul-zasilania

Szerokości i przyczepności.

Edytowane przez karolbks
Opublikowano
U mnie po zmianie tego modułu również zniknął problem skrzyni biegów, która często przechodziła w tryb awaryjny i wyświetlał się komunikat "transmission fault".

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.