Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam jestem tu nowy i mam pytanie do starych wyjadaczy mam 645 Cabrio i tak jak jest w temacie nie chce odpalać po przekręceniu kluczyka nic się nie dzieje tzn, komputery się odpalą wszystko działa przekręcam kluczyk i cisza. Nie dzieje się to za karzdym razem czasem raz na tydzień a czasem 5 nrazy dziennie dodam że był w ASO i oni twierdzą że jest wszystko ok wymienili rozrusznik na nowy i zmienili cały alternator a po podłączeniu do komputera nie wyświetla żadnych błędów mam nadzieję że wy mi podopwiecie co jest nie tak z góry wielkie dzięki !!!
Opublikowano
Wymienili rozrusznik i alternator :duh: .Dlatego unikam ASO ,to co najlepiej im wychodzi to naciąganie ludzi na koszty. Co do sedna sprawy najgorsze jest to że raz jest ok a raz nie .Dlatego ciężko zdjagnozować usterke. Moja matka też miała podobny problem,co prawda nie w BMW (raz zapalał raz nie).W serwisie wymienili jej pompe paliwa za 700PLN. A okazało się że wystarczyło wyczyścić mocno zasyfiony czujnik położenia wału .I u Ciebie też podejrzewam że to jakaś głupota, że coś gdzieś nie kontaktuje
Opublikowano
Zapomniałem dodać że wymienili też cewki zapłonowe świece i przewody wysokiego napięcia ale to już było po drugiej wizycie
Opublikowano
domyślam się że samochód nie jest na gwarancji. no dobra wymienili to i tamto i powiedzieli że ma tak byc? że czasami Panu odpali a czasami nie??????????? :mad2: to musi być głupota, jak by to było cos poważnego to by padło i koniec. Ja bym tego tak nie zostawił, aso poprostu naciągnęło Cię na kasę
Opublikowano
No niestety gwarancji już nie ma ale nie tylko aso ma problem z diagnozą każdy mechanik u jakiego byłem nie umie doszukać się przyczyny a to już jest denerwujące
Opublikowano
Naprawione okazało się że problemem było żle wgrane oprogramowanie dlatego nie wyskakiwały błędy a wszystko (całe szczęście ) było w ramach gwarancji .
Opublikowano
:) czyli temat do zamknięcia, dobrze że napisałeś co było pczyczyna! moglismy się domysleć że coś z elektryką czy programem, te fury lubia mieć wariacje elektryczne :)
  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano (edytowane)

Mam ten sam problem, po przekręceniu kluczyka słychać pojedyncze ''klikniecie'' jakiegoś przekaźnika. Dźwięk dobiega z okolic włącznika do świateł. Podłączenie pod komputer nic nie daje. Załapał dopiero po zmianie biegu na neutral - lecz chyba bardziej przez przypadek...

 

Co było przyczyna u Ciebie? Napisałeś tylko, ze po zmianie oprogramowania komputer wykrył błąd - ale jaki błąd?

 

Przytrafilo mi sie to 3 razy w przeciagu 6 miesiecy. Podobny temat jest w rubryce e60- tam problemem okazal sie przekazni do rozrusznika za 55zl :roll:

Edytowane przez karolbks
Opublikowano
Miałem podobny problem z Volvo C70.Wtedy okazało sie że przyczyną były jakieś zanieczyszczenia styków immobilizera w stacyjce.Wystarczyło rozebrać i przeczyścić
  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
Panowie Bmw e63 630i 2006r mam problem z odpaleniem auta od jakiegoś czasu ciężko odpalała tak jak by aku był słaby ale nic nie pokazywało na kompie że rozładowany światła kontrolki sie palą a auto zdusiło się dwa razy jak przed tem przy odpaleniu ale już tym razem nie odpaliło przy trzecim podejściu nie ma reakcji na przycisk start tylko słychać jak pompa paliwa podaje paliwo i nic poza tym sprawdzałem bezpieczniki zmieniłem aku od koleżki i też to samo brak reakcji wyciągnąłem wczoraj aku i ładuje go dziś będę próbował jeszcze raz . Czy ktokolwiek wie może gdzie szukać przyczyny :(
Opublikowano
Akumulator naładowany podłączony i nic !!!! Rozrusznik nie kręci brak reakcji jakiejkolwiek . Ktoś zna może taki przypadek pewnie coś z elektryką i może być wiele żeczy odpowiedzialnych za brak reakcji rozrusznika chyba że sam rozrusznik padł :?
Opublikowano

Ciągle z tym walczę. Gdy auto nie chciało odpalić, komputer diagnostyczny pokazał brak komunikacji z wybierakiem do biegów. Niby to jest częsty problem w Mercedesach klasy C. Wymiana wybieraka nic jednak nie dala. Wydawało się, ze problem może tkwić już tylko w immobilizerze. Po przeprogramowaniu i podłączeniu CASa auto śmigało tydzień. Gdy nie chciało odpalić przepiąłem na starego CASa i odpaliło od razu. Niestety później ten manewr zadziałał już tylko raz. Cztery razy zdarzyło się, ze auto zgasło jadąc około 5km/h lub przy dojeżdżaniu np do progu zwalniającego i 2 razy na pozycji ''P'' po czym nie mogłem odpalić przez kilka minut. W poniedziałek jadę zmienić oprogramowanie głównego komputera i przy okazji skrzyni biegów. Jeśli nie pomoże, to chyba kupie używany komputer główny... ewentualnie 5 litrów benzyny i zapałki...

dodam, ze nie chce odpalic to pozostawiona na kilka godzin odpali za pierwszym razem... no tak czas leczy rany :idea:

Opublikowano
hmm dziwne, wykorzystałeś już wszystkie możliwości zapytań co może być problemem ? aso? inżynier bmw ?
Opublikowano
Tommy80 po wyjęciu aku i naładowaniu go do pełnej mocy nawet nie zakręciła to nie może być alternator raczej w tym przypadku on odpowiada za doładowywanie i utrzymywanie odpowiedniego prądu .Rozrusznik wyciągnięty dzisiaj jade po nowy organizować także się okaże co i jak ale raczej będzie to bo na krótko podłączony bez reakcji :P
Opublikowano
Panowie, dzisiaj po krótkiej jeździe, auto pozostawione na 2 godziny odpaliło za pierwszym razem, ale po puszczeniu hamulca zgasło. Skrzynia była w pozycji ''P''. Nie dałem rady odpalić przez 5 godzin, po czym musiałem je zostawić! Znając życie jutro rano odpali od razu. Jakieś pomysły, co może być usterka, ze auto gaśnie?
Opublikowano
Auto jeszcze tak pięknie nie odpalało jak dziś :) usterka naprawiona rozrusznik nowy wsadzony przy okazji servis zrobiony i radość trwa dalej :8)
Opublikowano
Gratuluje Dan :) U mnie zmiana programu na nowy w sterowniku silnika nic nie pomogła :/ jutro mechanik potwierdzi, czy trzeba kupić nowy (raczej używany) DME :(
Opublikowano

Dzięki panowie dobrze że tylko rozrusznik był przyczyną :cool2:

Karol przykro mi kolego wiem jak boli brak auta i patrzenie jak stoi a nie jeździ :mad2: coż życzę szybkiego powrotu na drogę i pozytywnego rozwiązania sprawy . Podłączałeś ją pod kompa dis lub inpa ? Mi po podłączeniu pod DISa pokazał błąd rozrusznika i to mnie upewniło po moich zaobserwowanych sytuacjach jakie miały miejsca przy odpalaniu silnika do wyjęcia go i sprawdzeniu na krótko czy działa czy bez reakcji i potwierdziły się przypuszczenia moje i wskazówki z komputera gdzie czasem pokazuje błąd za którego odpowiedzialne są różne rzeczy i trzeba szukać :roll: ale całe szczęście u mnie trafiony w punkt 100% wymieniony i kręci jak powinna :cool2: karol w sobotę jestem umówiony z koleżką kumatym będzie mi adoptował nowy aku i przeprogramowywał światła żeby inaczej świeciły to przedstawie mu twój problem może podpowie gdzie szukać .

 

Paweł DME to główny komputer sterujący w aucie .

Opublikowano
te rozruszniki są jakieś felerne, bo ja też musiałem wymieniać jak miałem 645i

 

Zgadza się nie pierwszy przypadek już słysze i czytam . Po wymontowaniu go domniemam poprostu że są one za małe i za delikatne do tych modeli :? Mój znajomek jak go zobaczył to się pytał mnie do czego ten rozrusznik kupiłem bo wygląda jak do VW polo :mrgreen:

Opublikowano
Będę BARDZO wdzięczny! Możliwe, ze twój mechanik spotkał się już z takim problemem. Gdy auto nie chciało odpalić, to rozrusznik nie dostawał prądu, wiec jest ok. W dodatku auto czasami samo gaśnie, po czym nie chce odpalić.
Opublikowano
Karol sprawdź przy rozruchu jak auto nie chce odpalić czy obrotościomierz delikatnie się unosi czy jest reakcja na kręcenie rozrusznikiem .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.