Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, czas założyć temacik dla mojej perełki. :)

 

 

BMW E46 330i 2001r.

 

 

Poszukiwania trwały długo, bo rok. Byłem jednak zdecydowany kupić tzw. igłę, bądź nie kupić wcale. Niestety takie ideały to już gatunek na wymarciu. Po roku udało się namówić na sprzedaż kumpla, który dbał o samochód pedantycznie. Do rzeczy, Bunia jest bezwypadkowa, jej jedyna przygoda to stłuczka pod marketem, po której została pomalowana maska, a zderzak wymieniony. Wszystkie szczeliny są idealne, grubość lakieru poza maską wszędzie jest orginalna, jak z fabryki. Wszystkie szyby orginalne BMW z tego samego roku, tył przyciemniany w serwisie + homologacja. Przednia wymieniana (standard, kamień...) w ASO BMW.

 

W tym momencie samochód jest mechanicznie idealny. Od początku serwisowany bez żadnych opóźnień, niedociągnięć. Zawieszenie zrobione całkowicie; wymienione wahacze, tuleje pływające, amortyzatory, wszystkie poduchy na moście. Do tego sprzęgło, dwumas, docisk, klocki i tarcze. Vanos po regeneracji. Pełna dokumentacja, trzy kluczyki, na wszystkie wymiany i naprawy są faktury.

 

Co do stylistyki - wypadałoby odświeżyć lakier, samochód ma 11 lat, nic poza maską nigdy nie było malowane, jest kilka rysek parkingowych, odprysków od kamyczków.

 

Bunia ma porządną instalację LPG. Założona u profesjonalistów, regularnie serwisowana, zero problemów.

 

Układ sterujący - STAG 300-6 Plus

Reduktor - MAGIC III

Listwa wtryskowa - 6 x HANA 2000 AMAX

Zbiornik - BORMECH 630x225

 

Z modyfikacji - dołożone xenony, felgi pomalowane w szary mat, unikat. ;)

 

 

Dane pojazdu

 

Art. Wartość

Numer podwozia WBAAV51040FZ00847

Kod typu AV51

Typ 330I (EUR)

Typoszereg E E46 (4)

Seria 3

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik M54

Pojemność skokowa 3.00

Moc 170

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)

Tapicerka SONDERPOLSTERUNG (Z1XX)

Data prod. 2001-03-05

 

 

Wyposażenie

 

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy

S249A MULITFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

S290A LM RAEDER/STERNSPEICHE 44 Obr. BMW, st. le. spr. gwiaz. 44

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S439A INTERIEURLEISTEN Listwy wewnętrzne chrom mat.

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S661A RADIO BMW BUSINESS Radio BMW Business (C43)

S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD

S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

 

 

Wyposażenie seryjne

 

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S411A FENSTERHEBER,ELEKTRISCH VORN/HINTEN Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny

S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S550A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy

S832A BATTERIE IM KOFFERRAUM akumulator w bagażniku

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

 

 

Indywidualne dane pojazdu

 

Tekst

---- Processing Individual

Sign "BMW individual"

 

Z1XX Upholstery

Leather in walknappa lotos white (Nr. 2 250 829)

extended as Q9 (M3: basic as N5).

Sewing thread (Nr. 1 966 487) and quilting yarn (Nr. 1 969 127)

in lotos white, color code 0102 Z.

 

Remainder of spec. as standard leather Montana black (code N6SW)

 

 

Kilka fotek robionych telefonem na szybko po myciu, jak znajdę czas, to będzie sesja z prawdziwego zdarzenia. :)

 

http://imageshack.us/a/img687/4835/20120922142800.jpg

 

http://imageshack.us/a/img29/2212/20120922142807.jpg

 

http://imageshack.us/a/img834/1666/20120922142829.jpg

 

http://imageshack.us/a/img145/5104/20120922142837.jpg

 

http://imageshack.us/a/img713/7703/20120922142750.jpg

Edytowane przez reithan
  • Odpowiedzi 72
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Ładne auto, felgi małe, dziwny zderzak przedni jakby od sedana - twoja bunia była strzelona.

 

Możesz podać więcej szczegółów na temat instalacji gazowej? No i czy rano po przełączeniu na LPG występuje zwłoka (przydławienie) po depnięciu w gaz?

 

Felgi 17, na większych się nie da jeździć po naszych wspaniałych drogach...

 

Pracuję w branży blacharsko-lakierniczej i potrafię powiedzieć, CZY i GDZIE auto było "strzelone", także proszę sobie darować ocenę stanu technicznego i historii wypadkowości auta ZE ZDJĘĆ.

 

Instalacja gazowa STAG300 zakładana i serwisowana u Sebastiana w Gliwicach, według wielu jednego z lepszych specjalistów w naszym kraju. :)

 

Żadnej zwłoki czy falowania obrotów nigdy nie zaobserwowałem, poza tym dopóki auto nie osiągnie odpowiedniej temperatury nigdy nie jest "deptany gaz". Ten samochód jest szanowany i pedantycznie zadbany, zarówno przez poprzedniego właściciela, jak i mnie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Strzelona może i nie, ale linia kierunek-reflektor-błotnik nie zgadzają się zbytnio po obu stronach. Może hińskie kierunki? Niepoprawienie dołożone xsenony...hmmm ewidentnie widać z prawej strony. Ale ładna sztuka.

 

PZDR>

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jesli wlozyles duzo i dbales o auto to mysle ze powinna isc szybko,ja zwolennikiem kuchenek gazowych nie jestem to tak jakby swini siodlo zalozyc :D ale szanuje twoje auto bo wkoncu ceny paliw nie sa niskie. Ja jeszcze dopieszcze moja i mysle ze jak bog da to tez wciagne e90 w przyszlym roku. Jak najszybszej sprzedazy zycze :cool2:
Marcin
Opublikowano (edytowane)
Wiesz, mam podobne poglądy do Ciebie. Jednak nasze realia są nieubłagane. Mając do wyboru kompakt na gnojówkę, bądź realizację pasji + czerpanie przyjemności z jazdy trzylitrowym potworkiem, którego brzmienie kocham - jednak z gazem - wybiorę to drugie. Szczególnie, że porządna, dobrze założona, zadbana i serwisowana instalacja nie sprawia ŻADNYCH problemów. Nie na darmo kosztowała 5 tys. zł., nie na darmo też na montaż i każdy serwis był pokonywany dystans 600 km w obie strony - musiał to robić ktoś, kto się zna. Edytowane przez reithan
Opublikowano
335i nie mam w planach gazować

Szybko znalazłeś tę następczynię, jest takim ideałem jakiego szukałeś, czy jednak życie zweryfikowało apetyt?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

335I ma chyba bezpośredni wtrysk i cieżko to gazować, po za tym nie ma z tyłu miejsca na koło zapasowe, wiec zostaje montaż walca, co średnio w takim aucie wygląda.

Masz już na oku jakąś 335i??

 

PZDR>

Opublikowano
Wiesz, mam podobne poglądy do Ciebie. Jednak nasze realia są nieubłagane. Mając do wyboru kompakt na gnojówkę, bądź realizację pasji + czerpanie przyjemności z jazdy 3litrowym potworkiem, którego brzmienie kocham - jednak z gazem - wybiorę to drugie. Szczególnie, że porządna, dobrze założona, zadbana i serwisowana instalacja nie sprawia ŻADNYCH problemów. Nie kosztowała 5 tys. zł. na darmo, nie na darmo też na montaż i każdy serwis był pokonywany dystans 600 km w obie strony - musiał to robić ktoś, kto się zna.

 

Także nie mam nic do ukrycia - 335i nie mam w planach gazować, ewentualnie kupię jakiegoś kaszlaka do pracy, a Bunia będzie na weekendy. :)

 

600km po instalacje to sporo,ja tez bym pojechal byle by nie miec pozniej problemow,moja kobieta ma auto firmowe, ja zrobilem moim pierwszym dieslem 20 tys w rok i mysle ze moze zrobie tak jak ty kupie jakies 3l w benzynie ale bez gazu i bede jezdzil wtedy kiedy znudzi mi sie firmowe kobiety bo jednak cale zycie jezdzilem benzynami i zaczynam tesknic a w sumie nie robie takich przelotow jak myslalem wiec diesel nie ma sensu nastepnym razem,moze jak bog da wypali za rok i bede sie cieszyl tym mruczeniem o ktorym mowisz. :cool2:

Marcin
Opublikowano (edytowane)
600km po instalacje to sporo,ja tez bym pojechal byle by nie miec pozniej problemow,moja kobieta ma auto firmowe, ja zrobilem moim pierwszym dieslem 20 tys w rok i mysle ze moze zrobie tak jak ty kupie jakies 3l w benzynie ale bez gazu i bede jezdzil wtedy kiedy znudzi mi sie firmowe kobiety bo jednak cale zycie jezdzilem benzynami i zaczynam tesknic a w sumie nie robie takich przelotow jak myslalem wiec diesel nie ma sensu nastepnym razem,moze jak bog da wypali za rok i bede sie cieszyl tym mruczeniem o ktorym mowisz. :cool2:

 

Wiem, że to sporo, ale odwdzięcza się tym, że od przeglądu do przeglądu o tym, że mam gaz przypominam sobie tylko przy dystrybutorze. :)

 

Co do dieslów - u mnie w rodzinie tylko takowe. Ja się natomiast wyłamałem, bo dla mnie samochód to nie tylko narzędzie do przemieszczania się z punktu A do punktu B. To po prostu pasja, dreszczyk przy każdym pomruku wydechu, wkręceniu motoru na obroty, na których w dieslu kończy się skala obrotomierza, a benzyna warczy wywołując szeroki uśmiech. Z resztą, część z Was na pewno wie, o czym mówię. ;)

Edytowane przez reithan
Opublikowano

Niestety właściciel mojej zaklepanej E90 335i uległ propozycji nie do odrzucenia i sprzedał swoją igłę. W związku z tym zostaję przy swojej Buni i będę w dalszym ciągu w nią inwestował, w planach na najbliższy miesiąc / półtora, zależy jak praca pozwoli;

 

Profilaktycznie :

 

- wymiana kompletu odmy

- wymiana zaworu disa

- czyszczenie przepustnicy + silniczka krokowego

 

Estetyka :

 

- regeneracja foteli przednich ze względu na siedziska w stanie 4/6

- polerka kloszy

 

W fazie przemyśleń również kompletne lakierowanie na białą perłę, a może kameleona - Silver Universe z Mobihela po zimie. :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.