Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
zgasł i nie mogę go do tej pory odpalić.

Po raz kolejny napiszę, że nie wskazana jest jazda na rezerwie, masz tu podobny problem i okazało się, że padła pompa paliwa:

viewtopic.php?f=69&t=197335

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Przekaźnik wydaje się być dobry, ponieważ po wypięciu go wskaźnik temperatury silnika idzie w pozycję max i nie gaśnie żółta kontrolka z trójkątem i wykrzyknikiem.

Obok wspomnianego przekaźnika znalazłem 2 luźne czarne kabelki jak na załączonym zdjęciu. Do zdjęcia spiąłem je razem, bo pasują do siebie idealnie. Połączenie ich nie wpłynęło w żaden sposób na zachowanie samochodu.

 

http://imageshack.us/photo/my-images/14/26092012174.jpg/

 

Kiedys w lagunie moj kolega mial podobna sytuację: przyjechał, zgasił silnik i juz nie go odpalił. Miał rezerwę wiec wlał 10l benzyny i dalej nie mogł odpalić. Dopiero po zaciągnięciu go swoim autem laguna odpaliła. Jakis mechanik powiedział, że jak nie ma paliwa to pompa się wyłącza, żeby sie nie zatrzec czy nie spalić. Nie wiem czy to prawda, ale tak sie zastanawiam, czy możliwe jest to w tym przypadku??

 

Jak sprawdzić czy pompa podaje paliwo na wtryski? Odkręcić je? Może ktoś mi powie jak, bo to mój pierwszy diesel i zbytnio sie na tym nie znam :(

Opublikowano

masz przedlifta. Wiesz gdzie masz filtr paliwa ? taki słoik po prawej stronie (jak stoisz przodem do auta) masz chłodniczke paliwa i taki korek na klucz 27 z tego co kojarze.

http://www.a1bnspares.co.uk/parts_images/fullsize_4025f7ebecf3f9338c66f2f26817c03d_DAMAGE_005.jpg

tak wygląda miejsce w którym jest filtr paliwa.

 

Odkręcasz to wieczko, wyciagasz filtr paliwa i kręcisz rozrusznikiem i patrzysz czy podaje paliwo do tego zbiorniczka i już wiesz czy pompa w baku działa.

 

A jak chcesz wiedzieć czy dalej pompa wtryskowa podaje to możesz odkręcić wtrysk.

szukam
Opublikowano
Luzujesz nakretki, Krecisz rozrusznikiem i ju widzisz czy podaje Ci tam paliwo. Ale np u mnie wytwarzalo sie tam cisnienie lecz zbyt male by silnik sie uruchomil. Kolega wczesniej dobrze powiedzial Ci z tym filtrem by zobaczyc czy paliwo dochodzi. Mozesz tez zdjac tylna kanape i krecac rozrusznikiem bedzie wiadomo czy pompa w baku pracuje. Znajaduje sie za siedzenie psazera pod kanapa z tylu
Opublikowano
Odradzam każdemu naprawę samego sterownika mój poskładali i auto ledwo chodzi. Przy dodaniu gazu gaśnie. Pompa idzie do serwisu boscha na pełną regenerację. W sumie dobrze bo jakby rozleciało się np za pół roku to bym 2 razy płacił. Plusem tego że nie działa jest to że nie będę płacił 1400 za polutowanie sterownika tylko od razu za porządną robotę i autem nie będzie strach za granicę pojechać i pompa powinna do pół miliona dobić a wtedy już dawno nie będę miał tego auta. Przewidywany koszt: do 4 tysięcy :cry2: :cry2: :cry2:
Opublikowano
Odradzam każdemu naprawę samego sterownika mój poskładali i auto ledwo chodzi. Przy dodaniu gazu gaśnie. Pompa idzie do serwisu boscha na pełną regenerację. W sumie dobrze bo jakby rozleciało się np za pół roku to bym 2 razy płacił. Plusem tego że nie działa jest to że nie będę płacił 1400 za polutowanie sterownika tylko od razu za porządną robotę i autem nie będzie strach za granicę pojechać i pompa powinna do pół miliona dobić a wtedy już dawno nie będę miał tego auta. Przewidywany koszt: do 4 tysięcy :cry2: :cry2: :cry2:

 

Co? 4tyś? nie wiem czy kogoś fantazja nie poniosła

Opublikowano
Warsztat bierze tysiąc dla siebie za diagnozę, wyjęcie, zawiezienie, włożenie, ustawienie itd. Reszta zależy od tego ile bosch zaśpiewa zależnie od tego co będą musieli wymienić. Trochę wskazuje puki co na to że będą musieli dać nowy sterownik i zawór dawki plus Bóg wie co tam jeszcze a to już kupa siana jest.
Opublikowano

to nie lepiej oddać do kogoś kto się na tym zna i zrobi pełną regeneracje poniżej 2 tyś ? z ustawianiem i wszystkim?

 

ja tak mam zrobione i zero problemów z autem i gwarancja na pompe.

szukam
Opublikowano

Wspaniale mieć diesla :), przy obecnej cenie paliwa i kosztach związanych z serwisem + jak w waszym przypadku częstych awariach - to lepiej pocerować takie auto i jak najszybciej sprzedać....

 

Widzę że od czasu moich przebojów z tdsem (a było to jakieś 7 lat temu) w kwestii diesel+BMW nic się nie zmienia :). Tylko nowe wchodzi w rachubę.

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zrównana cena pb/on nie ma znaczenia, diesel i tak spala niewiele więcej jak połowę tego co benzyna o podobnych osiągach. Jak ktoś robi 10 tyś. km wiadomo, że mu się nie opłaci biorąc pod uwagę wyższe koszty serwisowania, ale jak 30 tyś to różnica jest dość istotna.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

ale to w każdym dieslu sie nie zmienia i przy 200tys (realnie pewnie 300 i 400) i 10/12 letnich sprzetach trzeba coś naprawić. Czy to diesel od bmw czy od toyoty czy vw to jedno i to samo zawsze.

 

te co dzisiaj są nowe za 10 lat i 300tyś będa jeszcze gorsze

szukam
Opublikowano
Szkoda że wcześniej nie mówiliście. W sumie to nie pytałem... Ciężko było mi znaleźć na necie jakiś naprawdę pewny warsztat i pewną regenerację, poleconą przez pewnych ludzi. Nie wiem w ogóle czy mechanik jakiś u mnie by to ogarnął a nie mogę ryzykować spartaczenia tej roboty.Ci kolesie którym dałem to jednak profesjonaliści od BMW. Ale wiem przynajmniej że jest to ostatni kontakt mój i mojego portfela w życiu z pompą wtryskową w dieslu bo ta już nie ma prawa się sypnąć a innego auta z nią nie będzie.
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Dobra sprawa zakończona jakiś czas temu, wypadałoby coś napisać. Regeneracja zrobiona w autoryzowanym serwisie Bosha w Świebodzinie. Silnik chodzi mega równo, przed awarią pompy trochę klekotał a teraz jak nowiutki dizel mimo że koło pasowe, dwumas i pewnie poduszki są do wymiany. Nawet mechanik powiedział że to jeden z najlepszych silników w e46 320d jakie miał.

Koszta niestety astronomiczne:

-regeneracja (nowy sterownik, uszczelnienia, zawór dawki i przestawiacz kąta) - 3,5k

-diagnoza/demontaż/montaż w warsztacie speców od BMW - 1k

-inne rzeczy które mi porobili (uszczelki kolektora, rozsynchronizowany sterownik silnika, świeca itp) - 500zł.

Razem 5tysięcy.

Dzięki wszystkim którzy chcieli pomóc :cool2:

Opublikowano

To ladnie poplynales. Ja za regeneracje taka jak Ty zaplacilem 1200. Tyle ze nie w serwisie bosha. Plus roczna gwarancja. Montaz/demontaz z ustawieniem pompy 250 zl. No ale dobrze ze autko juz jezdzi.

Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.