Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
o co chodzi i z tym? restraint systems function of airbags ,belt tensioners and belt force limiters faulty.ensure your dealer belt is fastened despite the fault. bardzo prosze o odpowiedzi co to jest ,gdzie w wawie to sprawdzic i naprawic tanio.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
gdzie w wawie to sprawdzic i naprawic tanio.

 

Podobno jeden z najlepszych speców od BMW w W-wie: AUTO-SEW Krzysztof Seweryn ul.Żyzna 5, Warszawa (Zacisze) tel.606 536 527 lub 022 679 93 25

albo jeszcze AutoclassicService Raszyn ul Jasna 4 tel. 603975574 (również specjalizują się w BMW)

Opublikowano
Tu nie potrzeba zadnego speca od BMW tylko od tapicerki w przypadku wymiany maty, albo sam sobie zrobisz zakladajac emulator. Wpisz sobie emulator maty pasazera E60 w alledrogo i ci wyskoczy kupe tych wynalazkow, albo w dziale zrob sam, gotowe recepty znajdziesz poradnik jak zrobic samemu.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

są emulatorami z symulatorami pasów.

 

mata w aso po rabacie 460zł. robocizna nie wiem

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Tylko trzeba pamieta, ze maty sa rozne do roznych foteli.

Trzeba kupić do danego auta i pamietać o tym, że jesli decydujemy sie na emulator lub wyłączenie fejsem, w razie stuczki wystrzelą wszystkie poduszki.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,

Mialem dokładnie to samo co kolega z wyskakujacym błedem. Sprawdzałem - zakup maty - tak droga, ale bardziej trzeba sie bardziej skoncentrować na dobrym tapicerze niż na zakupie. ASO, w której zamówiłem matę chciało mi wcisnąć coś innego. Wziąłem sprawy w swoje ręce i wsadzilem sam emulator, który kupiłem na alledrogo i po sprawie. Nie chce sprzedającemu robić reklamy, ale przesyłeczka doszła jak się patrzy i wszystko kosztowało mnie ok. 50 zł i troche mojej robocizny ok. 30 minut. Przy zakupie dostałem również "wyłącznik" pasów bezpieczeństwa spod siedzenia pasażera (zwykły opornik). Fakt - nie jestem pewien, czy nie wywali mi poduszek przy stłuczce :shock:

Autko teraz śmiga "bez błędów" :twisted:

 

Pozdrawiam.

  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam

mam pytanie. Czy w momencie jak wywaliło wam błąd to przy braku zapięcia pasów mieliście sygnał dźwiekowy????. Mi po odkurzeniu wnętrza wywaliło ten komunikat ( może nie lubi czystości???) jednak jak siądę, nie zapnę pasów to autko poprzez sygnał dźwiękowy przypomina mi o tym. Po zapięciu pasów oczywiście kontrolki świecą się obie ( pasy i poducha) przez cały czas ale sygnał dźwiekowy znika. macie jakąś diagnozę???? :mad2:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
o co chodzi i z tym? restraint systems function of airbags ,belt tensioners and belt force limiters faulty.ensure your dealer belt is fastened despite the fault. bardzo prosze o odpowiedzi co to jest ,gdzie w wawie to sprawdzic i naprawic tanio.

 

Wiem że temat stary , ale jak znam życie będzie czytany a nawet odgrzewany wiele razy.

Tocząca się w nim dyskusja nie jest na temat.

Założyciel wkleił dokładny opis błędu który mówi o napinaczu pasa a nie macie zajętości , gdyby poszedł za radami z tego tematu wydał by niepotrzebnie pieniądze i stracił sporo czasu.

 

 

Witam

mam pytanie. Czy w momencie jak wywaliło wam błąd to przy braku zapięcia pasów mieliście sygnał dźwiekowy????. Mi po odkurzeniu wnętrza wywaliło ten komunikat ( może nie lubi czystości???) jednak jak siądę, nie zapnę pasów to autko poprzez sygnał dźwiękowy przypomina mi o tym. Po zapięciu pasów oczywiście kontrolki świecą się obie ( pasy i poducha) przez cały czas ale sygnał dźwiekowy znika. macie jakąś diagnozę???? :mad2:

 

Podczas odkurzania zruszyłeś wiązkę w obwodzie której na chwilkę najprawdopodobniej powstała przerwa. W związku z tym komputer zapisał błąd dotyczący obwodu na którym był błąd i zapalił lampki. Po podłączeniu pod kompa dowiesz się jaki obwód wymusił zapalenie lampki , jeśli awaria nie występuje po skasowaniu błędu lampka zgaśnie. Jeśli tego nie zrobisz system będzie działał właściwie a lampki będą się świecić.

 

Pozdrawiam Krzysiek

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Opublikowano
A czy błąd niskiego napięcia na klemie 10V (rzeczywiście jest 14,1V) może być przyczyną błędu restraint system? Z tego co widziałem na komputerze w warsztacie tylko na klemie coś źle odczytuje. Byłem w serwisie na akcji serwisowej ,a niedaleko później zapaliły się kontrolki i u mnie chodzi o fotel pasażera. Jak ktoś usiądzie to od razu błąd się zapala ,oczywiście jak nie zapnie pasów to pojawia się komunikat o tym aby zapiąć pas. To sugeruje ,ze mata jest cała i problem leży w innym miejscu. Macie jakieś rady?

Używane części do BMW e36 e38 e39 e46 e53 e60 e87 e90 f01 f10 f30

tel .: 731 885 885 Zapraszam :)


http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=39682621

Opublikowano

Mam identyczną sytuację. Krótko po akcji serwisowej wyskoczyła mi ta kontrolka.

Na forum znalazłem info, że wymiana klemy pirotechnicznej może pomóc. "Może" :wink:

Opublikowano

Masz na myśli sprawdzenie bezpośrednio przy akumulatorze ? Zastanawia mnie ta zbieżność pojawiania się komunikatu po akcji serwisowej, która dotyczyła wyłącznie wymiany spinki.

Ja też rozmawiałem z elektrykiem w ASO - ten komunikat i kontrolka pojawiają się zazwyczaj przy spadku napięcia. Dużo to nie wnosi, ale jest to kolejna okoliczność która wskazuje na "prąd", nie na uszkodzenie maty.

Daj znać, proszę, jeśli uda Ci się ustalić coś konstruktywnego.

Opublikowano
Jak tylko znajdę chwilę ,aby zajrzeć w okolice akumulatora to dam znać czy coś to zmieniło. Tylko znowu będę musiał gdzieś jechać na kompa ,bo mój na ten moment nie działa :/ coś się mu pochrzaniło i nie można się połączyć z bmw.

Używane części do BMW e36 e38 e39 e46 e53 e60 e87 e90 f01 f10 f30

tel .: 731 885 885 Zapraszam :)


http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=39682621

Opublikowano
u mnie po ułożeniu kabla i podociskaniu go (prawdopodbnie gdzies co jakis czas nie styka) narazie od tygodnia spokoj zobaczymy co dalej bedzie. mozna gdzie dostac wiazke kabli idaca do gniazda jak sie patrzy z gory po prawejs tronie z fotel kierowcy ? przepraszam za taki opis ale nie wiem dokladnie od czego jest ta wtyczka.
Opublikowano

Podepnę się pod ten temat. Mianowicie znany już chyba większości użytkownikom błąd poduszek i pasów Restraint system itd....

Kod błędu 93f9 a opis "spannung energiereserve U60 n.i.o." z tłumaczenia wynika "Napięcie zasilania rezerwy".

Czyżby akumulator słaby?

Opublikowano
Miałem to samo co koledzy tzn. restraint system faulty- w serwisie skasowali mi błąd pogrzebał mechanik w bagażniku i powiedział że błąd wywalił akumulator. Byłem tam 15 minut i zrobione. Zobaczymy tylko na jak długo :norty:
Opublikowano

Do poprzedniego błędu doszedł jeszcze 93f7 Geschaltete Systemspannung U_ASE_S n.i.o.

Posprawdzałem już akumulator i nic się nie zmieniło a błędów nawet nie można usunąć.

Wcześniej było o tej klemie minusowej ale u mnie chyba to normalny minus poprowadzony do karoserii i jeszcze jakiś kabelek tylko od niej odchodzi..

Te błędy wskazują na jakiś spadek napięcia na przewodach tylko gdzie tego szukać.... :mad2:

Opublikowano
Witam,

Mialem dokładnie to samo co kolega z wyskakujacym błedem. Sprawdzałem - zakup maty - tak droga, ale bardziej trzeba sie bardziej skoncentrować na dobrym tapicerze niż na zakupie. ASO, w której zamówiłem matę chciało mi wcisnąć coś innego. Wziąłem sprawy w swoje ręce i wsadzilem sam emulator, który kupiłem na alledrogo i po sprawie. Nie chce sprzedającemu robić reklamy, ale przesyłeczka doszła jak się patrzy i wszystko kosztowało mnie ok. 50 zł i troche mojej robocizny ok. 30 minut. Przy zakupie dostałem również "wyłącznik" pasów bezpieczeństwa spod siedzenia pasażera (zwykły opornik). Fakt - nie jestem pewien, czy nie wywali mi poduszek przy stłuczce :shock:

Autko teraz śmiga "bez błędów" :twisted:

 

Pozdrawiam.

 

Wpinalem emulator wlasnej roboty - z dioda prostownicza. Nie pomoglo.

Dalej wyskakuje ten sam komunikat i swieca sie kontrolki pasow i airbag. Czy po zalozeniu emulatora trzeba cos pokombinowac z interfejsem?

F30 330i, 252 hp, xDrive, 2017

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.