Skocz do zawartości

320d e46 kontrolka poduszki powietrznej


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie, podepnę się pod temat z zapytaniem.

 

U mnie również wywaliło bląd poduszki. Paliła się jednostajnie - nie gasła. Po podpięciu pod komputer okazało się, że to mata. Diagnosta skasował błąd. Czy oznacza to, że poducha jest sprawna ?

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 61
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Witam. Temat wałkowany w kółko ale do rzeczy. Wszystko chodziło normalnie do momentu oddania fotela kierowcy do tapicera. Wymontowałem fotel odpiąłem tylko szeroka żółtą wtykę pod siedzeniem odkręciłem cztery śruby no i pas i to wszystko. Tapicer robił tylko brzeg oparcia wytarte od wsiadania no i po zamontowaniu kontrolka się zapala potem gaśnie i znowu zapala na stałe. Czy jest jeszcze jakaś wtyka pod spodem oprócz tej szerokiej mam podpięte tam tylko dwa przewody nic poza tym. Błędy sprawdzam i nic nie pokazuje jak by było ok.
Opublikowano
Ok rozwiązany problem. Sprawa ma się tak że błędu nie widziałem ponieważ sprawdzałem na tej małej kostce icar poprzez apke na telefonie, także błędu nie widział. Zainstalowałem sobie inpa i się okazało że w kompie miałem mnóstwo błędów poprzez szukania uszkodzonej cewki czy też świecy. Po skasowaniu wszystko jest ok, także te kostki co są na allegro nie do końca działają jak powinny. Pozdrawiam.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Łączyłeś się w kabinie czy przez okrągłe złącze pod maską?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 lata później...
Opublikowano

Cześć,

Wczoraj pojawił się podobny problem u mnie (mata zajętości fotela pasażera), udało się usunąć błąd poprEz zastosowanie emulatora maty, jak poniżej na filmiku. Tanio i bez roboty.

Opublikowano

Podpinam się pod temat.

E46 320ci 2000r 150km

W przeszłości przez kilka dni air bag się pojawiał i znikał.

W kompie wyskoczyły dwa błędy

Mata i poduszka kierowcy stage 2

Po skasowaniu przez kilka miesięcy było git.

Niestety airbag wrócił i już nie ma zamiaru opuścić deski.

Poducha kierowcy stage 2

Sprawdziłem kabel od poduszki do czujnika kąta skrętu kierownicy i jest cacy.

Co proponujecie?

Jest taka opcja że coś się popsuło w czujniku kąta skrętu kierownicy? Czy poduszka siadła ?

Wiecie jak to sprawdzić ?

Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Miernikiem polecam. Ma mieć 2-3Ohm . Lipa jest tylko tak że jak spojrzysz ns te piny to tam sa takie blaszki. Aby zmierzyć to te blaszki trzeba odgiąć, bo inaczej nie da rady. Dlatego sprawne zabezpieczenie wtyczek jest tak waźne. Ono sprawia, że poduszka jest podłaczona do instalacji. Najlepiej jak byś sobie na szrocie kupił sprawną wtyczkę z zabezpieczeniem i mierzył na jablach wychodzacych z tej wtyczki.
Opublikowano

No to już wszystko jasne.

W jednej wtyczce jest uszkodzone zabezpieczenie więc pewnie to jest problem.

Super dzięki za podpowiedź.

Na weekend mam zaplanowane grzebanie, jak starczy dnia to rzucę okiem na tą wtyczkę, może uda się coś zdrutować xD

Jak nie to szrot ale wątpię żeby tu sprzedali mi samą wiązkę (siedzę w Holandii) ciężko się tu dogadać na tych szortach, zazwyczaj mają podejście jak w PRL...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W zabezpieczeniu wystają dwa plastiki, takie dwie wykałaczki :) jak wciszkasz zabezpieczenie, to powodują odsunięcie blaszek w poduszce. Wtedy następuje połaczenie. Popatrz na dwa piny w poduszce. Widać, że dochodzą do nich z jednej strony blaszki. żeby pominąć zabezpieczenie musiałbyś odsunąć te blaszki i wsadzić coś co je odizoluje od pinów. Wtedy zadziała i od razu będziesz mógł zmierzyć rezystancję poduszki.
  • 1 rok później...
Opublikowano

Dobry wieczór Panowie i Panie - jesli takowe tutaj zaglądają.

Ja mam taki problem w moim E39, że kontrolka poduszki zapala mi się głównie w zimniejszej porze roku. Latem praktycznie gaśnie prawidłowo, po odpaleniu samochodu, ale jesienią, zimą i wiosną świeci ciągle, chyba, że jadę dość długo z ogrzewaniem odkręconym na ponad 21 stopni i potem wyłączę silnik i znów uruchomię zapłon, kiedy auto jest wewnątrz nagrzane, to wtedy czasem gaśnie ta lampka i jest ok.


Czy mieliście kiedyś taki przypadek?

Sprawdzałem te obie kostki pod fotelami, montowałem je na kontakcie, ale to nic nie daje.

Pamiętam, że jakiś czas temu mechanik próbował mi to wykasować z pamięci kompa, ale się nie dało. Błąd ciągle występował...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Za mało informacji, jaki błąd? Czego dotyczył?
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.