Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Skąd masz te ceny? U mnie w mieście, tej firmy, główny to koszt prawie 250...

 

Dziubasku na scianie wschodniej to nawet jeansy kosztuja dwa razy drozej wiec nalezy brac czesci (rzeczy) poprzez zakupy internetowe :)

Ewentualnie jak podjedziesz do lublina to kupisz tez w tej cenie:

 

http://allegro.pl/termostat-11517805811-11517789014-bmw-m47n-m57n-i5935323119.html

MADE IN PRL
Opublikowano (edytowane)
I tak kupie oem bo podobno mimo ze oem to Beru jednak jakościowo to inny produkt.

 

Termostat EGR firmy BEHR jest identyczny jak OEM(starty numer BMW) a glowny rozni sie tylko tym ze plastikowy korpus ma wyprodukowany we wloszech a nie w austrii.

Reszta identyczna.

Natomiast juz glowny firmy gates/swag jest wyprodukowany przez MOTORAD i ma inna konstrukcje grzybka termostatu w stosunku do BEHR/OEM.

Jest znacznie lzejszy i pracuje szybciej ale moze miec problemy z trwaloscia.

(Sam uzywam tego MOTORAD i mi sie otwiera przy 87.7C)

Mam tez w rekach najtanszy termostat glowny za 67zl firmy maxgear ale dopiero bede zakladal go na testy do e91 wiec za kilka miesiecy dopiero wam powiem jak efekty z tego taniego zamiennika.

Ogolnie to kopia OEM i jej grzybka.

Edytowane przez KumatyWujek
MADE IN PRL
Opublikowano
Sprawa się wyjaśniła. Na zewnątrz +4 stopni po 8km mam zaledwie 60stopni. Ogrzewanie na jedną kreskę-21 stopni. Po jakiś 20km wskoczyło dopiero 75stopni. Wymieniam oba przy okazji serwisu. Dziękuję wszystkim za pomoc :D
Opublikowano

To teraz ja... Wymieniłem termostat egr, silnik osiągnął temperaturę 88 stopni ( wcześniej jak 80 było, to było dużo...) po około 5 minuta stania i gazowanie 2-3 tyś. Jak przestałem i obroty spadły na około 800 to zaczęła spadać temp. Dość szybko spadło do 80 stopni... I wyłączyłem auto... Nie trzyma ...

Czyli wymienić główny?

Przy okazji odkryłem że mam drobny wyciek z prawej dolnej rury która idzie "do chłodnicy"(??) na dole a dokładnie na łączeniu tej rury z chłodnicą(??), ale nie wiem jak ten zacisk poprawić...

 

dzień później

 

dziś w trasie (niecałe 100 km w jedną stronę) szybko (bardzo szybko ) nagrzał się do 72 stopni i tak trzymał +- 2 stopnie... jak mocniej jechałem - bardziej agresywnie

- większe obrotu to podeszło do 84.. jak spokojnie to spadało do 72... czyli sprawdza się co mówicie - wymieniać oba naraz... główny do wymiany...

Jest ktoś w stanie mi opisać krok po kroku jak to zrobić??

 

Jeszcze jeden dzień później

 

Wymienilem... Mam nadzieje, że dobrze odpowietrzyłem... Po 6 km osiągnięta temp. 89 stopni i nie spada. Jest o.k.

Pozdrower Krzysztof :)
Opublikowano
czy ktoś napisze jak odpowietrza się układ chłodzenia po wymianie termostatu egr auto lapie mi temperaturę 77-79 stopni chcę zacząć od wymiany termostatu egr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.