Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A tak calkiem serio to nawet jak bede jezdzil kabrio w benzynie ktora jest mniej rakotworcza to raczej itak swoje inhaluje jak obok pomyka golf 3 na oleju opalowym .

 

No tk i dlatego nie mam Z4... bo to naprawde duzy problem w polsce tylko nie widzialny... bo nie umierasz na miejscu

Moim zdaniem jak masz kupic hamulce z m3 plus dorobic adaptery to bym poszedl w zacisk z f30

 

Myslalem o tym ale nie pasuja do koncepcji.

Jaka jest koncepcja u Ciebie ze nie pasuja ?

 

No 20 marca mi przychodzi maska M3, zderzak przedni M3 oraz zperformance 09 na przod i dyfuzor tylni AC schnitzer i na dach tez lotka Ac schnitzer czyli koncepcja a la M3 zewnetrzna by byla cala i kompletna oprocz tylu ktory w M3 jest brzydki a wiec wziolem AC schnitzer. Dochodza wiec zaciski tyl przod M3 ktore kupilem na szrocie we francji z tarczami i klockami po przebiegu 36 tys za 250 euros, doszly by tylko wiec adaptery, sprobuje je z negocjowac do 1000/1200 zl za obie osie.

 

Pozostaje najtrudniejsze : zgarnac na tydzien do krakowa australijczyka ktory robil w angli prace doktorska na temat mozliowosci wykorzystania napedu na 4 kola w autach sportowych i wzial jako przyklad M3 E90... :mrgreen: ale to jeszcze nie jest wygrane bo chyba facet czuje podstep :mrgreen:

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Odpowiedzi 741
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy
Opublikowano

Pospieszyles sie troche. 250euro za tarcze + 1200 za adaptery + to co na szrocie we FR to wychodzi 2500zł.

Za 1000zł więcej masz komplet hebli przód+tył.

Z tego co wiem to założenie zacisków nie jest takie proste. Kiedyś chyba Waldemar sondował temat założenia hebli M3 do e92 335i i porzucił sprawę...

Opublikowano
Pospieszyles sie troche. 250euro za tarcze + 1200 za adaptery + to co na szrocie we FR to wychodzi 2500zł.

Za 1000zł więcej masz komplet hebli przód+tył.

Z tego co wiem to założenie zacisków nie jest takie proste. Kiedyś chyba Waldemar sondował temat założenia hebli M3 do e92 335i i porzucił sprawę...

 

 

tak sprawa nie jest prosta, trzeba sie nameczyc i przejsc przez dokladnie zrobione adaptery aby nie bylo problemow ale jak juz jest zrobione to dziala gladko, trzeba rownierz wymienic servo (200 zl na alledrogo), pompa abs zostaje naszczescie.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Moderatorzy
Opublikowano

O serwie wiem bo w przypadku zmiany na heble z F30 tez się to rozważa.

Być może jak założe tylne zaciski to pomyślę o serwo.

  • 3 tygodnie później...
  • Moderatorzy
Opublikowano

Ze wzgledu na poziom komplikacji montażu tylnych zacisków z F30 temat definitywnie odpuszczam. Co o tym myślicie? Z tego co wiem i tak nie ma to wplywu na rozdzial sily hamowania bo wszystko kontroluje elektronika.

 

 

Auto caly czas jest na sprzedaz ale jakos nie mam kiedy wystawic.

Teraz chyba dobry moment jest bo idzie wiosna i cabrio w cenie.

 

Dodatkowo:

Pomimo faktu, iż w kwietniu tamtego roku zakupiłem u kolegi KoKoSa nówki oponki Vredenstein to po 8 miesiącach użytkowania szlag je trafił. Konkretnie jedną z tylnych opon.

Rozszedł się kord i producent nie uznał reklamacji tłumacząc, iż jest wina najechania na nierówność z dużą prędkością. Ściema ale co innego mogli napisać.

Szukam zatem tylnych opon. MAcie jakies propozycje, znajomych w firmach oponiarskich ;) :norty: ??

Jeśli ktoś szuka pojedynczej 255/30/19 Vred to PW.

Przymierzam sie rowniez do malowania 313 bo dostaly w dupe mocno. Mysle o malowaniu na bialo. Co o tym myślicie?

http://www.m3post.com/forums/attachment.php?attachmentid=627470&stc=1&d=1325799151

 

Pozdrawiam :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

ja myślę,że będzie dobrze. na pewno taniej niż jakbyś chciał wrócić do oryginału,czyli grafit+polerka :D

minusem białych jest to,że chyba dosyć często trzeba je myć...

Opublikowano

Wlodi, może kup na oponeo ja tam zawsze biorę opony i do tego 20 złotych do opony dokładasz i masz ubezpieczone na rok czasu :D :wink: Polecam oponę Dunlop SportMaxx RT mam u siebie takie i dobra trakcja na suchym na mokrym trochę gorzej ale też jest nieźle i nie zużywa się tak szybko no i przede wszystkim cicha :D :wink: :cool2:

Co do malowania felg to napiszę tylko jedno, nie maluj na biało bo będzie to słabo wygladać mi się bardzo podobały felgi pomalowane jak miałeś wcześniej, to było :cool2: :cool2: :cool2:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

  • Moderatorzy
Opublikowano

Z tym ubezpieczeniem to faktycznie dobra opcja.

Co do powrotu do oryginalu to nie widze najmniejszego problemu. Juz to tobilem.

Moze bialy plus polerka cnc ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

tych felg moim zdaniem nie da się zepsuć - w każdej konfiguracji (może poza różowym ;) ) będzie dobrze. a jaka u was za takie malowanie z polerką cnc ?

 

biała felga optycznie będzie większa. czarna mniejsza.

Edytowane przez kulfon3
Opublikowano

na bialo bedziesz wygladal troche jak jakis pojazd z gwiezdnych wojen :) ... mi sie akurat podoba... to zdjecie co wkleiles jest cacy ale jak widac jak zwykle jestem mniejszoscia...

 

Co do opon zawsze dobrze mi sie sprawowaly Continental contisportcontact 3 i 5 w zaleznosci od wymiaru. To taka zelazna klasyka, drogo ale dobrze. Teraz dla funu bede w 19 testowal Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 bo slyszalem pelno zlych opinii ludzi ktorzy na nich nigdy nie jezdzili a wiec pewnie sa dobre ! :mrgreen:

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
na bialo bedziesz wygladal troche jak jakis pojazd z gwiezdnych wojen :) ... mi sie akurat podoba... to zdjecie co wkleiles jest cacy ale jak widac jak zwykle jestem mniejszoscia...

 

Co do opon zawsze dobrze mi sie sprawowaly Continental contisportcontact 3 i 5 w zaleznosci od wymiaru. To taka zelazna klasyka, drogo ale dobrze. Teraz dla funu bede w 19 testowal Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 bo slyszalem pelno zlych opinii ludzi ktorzy na nich nigdy nie jezdzili a wiec pewnie sa dobre ! :mrgreen:

Rivasi, ja na nich jeździłem i są zajefajne :cool2: :cool2: Cichsze jak te które teraz mam więc następne będą Goodyear :cool2: Poza tym porównywalne z Dunlopami.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Koniecznie sprawdź motointegrator, bo miewają sporo lepsze ceny niż np. oponeo.

Wziąłem od nich w zeszłym roku 6 opon i wszystko jak należy.

 

to zalezy tak naprawde od producenta opon bo kazdy sprzedawca ma inne upusty w zaleznosci od producenta. Zauwazylem ze oponeo np ma dobre ceny na oponach premium i dosyc kiepskie na oponach budgetoych i sredniej polki. Tak samo jak chodzi o wybor. Najlepsze okazje na nowe opony mozna lapac nie w internecie ale w promocjach w sklepach stacjonarcych (moje ostatnie zimowki continental 30% taniej niz w oponeo dostalem w feu vert)

 

Przyklad na tych moich :

Goodyear Eagle F1 Asymetric 2 265/30/R19 93 Y prod 2014 : oponeo : 806 zl motointegrator : 924 zl

Goodyear Eagle F1 Asymetric 2 235/33/R19 91 Y prod 2014 : oponeo : 700 zl motointegrator : nie maja.

 

Rivasi, ja na nich jeździłem i są zajefajne :cool2: :cool2: Cichsze jak te które teraz mam więc następne będą Goodyear :cool2: Poza tym porównywalne z Dunlopami.

 

Tez tak mysle ze bede zadowolony :D Goscie ktore mi je odradzali na forum ogomiarskim zacynali zdania przez "moj kuzyn je mial i mowil..." albo "slyszalem ze", "podobno jest tak.." albo wrecz (autentic !!!) "jak wchodze 220 w zakret jak jest lod to ewidentnie lepiej mi sie jezdzi na Pirelli niz na Goodyear, to jedna klasa wyzej... (wlasciciel skody octavi)"

a jak z wygoda ? bo jak na zimowych zmienilem z Michelin Pilot Alpin na Nokiany WR... to zachowanie jest fakt troche lepsze za to stracilem wyraznie na wygodzie... i teraz to jest tez kryterium wyboru...

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Rivasi przyznam sie że obserwuje twój dylemat co do opon bo sam przed takim wyborem stoję. Ja mam 3 kandydatów (co prawda inny rozmiar bo 18 ,ale myśle że wrażenia z jazdy podobne)

 

Dunlop SportMaxx RT

Michelin Pilot Sport 3

Goodyear Eagle F1 Asymetric 2

 

Ciągnie mnie do dunlopów ale bok tej opony tak bardzo mi się nie podoba że nie mogę normalnie.. wiem że to szczegół ale jak mam inny wybór. Na razie jestem pro Michelin ale wciąż sie waham. Dałem felgi do malowania wiec mam jeszcze trochę czasu na przemyślenia :)

 

 

Poszukaj tych opon na ceneo przeglądałem i ceny były niższe czasem o 80-100 zł

Opublikowano
Jeśli szybkość zużycia też ma znaczenie to Dunlopy sport maxxx odradzam. Miałem je i dosłownie uciekały w oczach.
  • Moderatorzy
Opublikowano

Kupiłem michelin ps2, wcześniej miałem conti sport contact 5, zdam relacje juz niedługo. Ogólnie na conti jeździło sie spoko do samego końca ale jak zdjęli tylne opony to zaniemówiłem..

 

http://i287.photobucket.com/albums/ll137/randall1986/12D3BC1F-CBE7-4EC5-B65A-9DD4A5581E35_zpsn6xhu2bt.jpg

 

http://i287.photobucket.com/albums/ll137/randall1986/3C735312-536F-4560-9595-132334E3CE51_zpstpul3jgb.jpg

Opublikowano
Panownie, a co powiecie na Michelin Primacy 3 ZP? Miałem Conti, biły i baaardzo szybko się zużyły. Niby klasyka ale coś nie bardzo, jak widać na powyższych zdjęciach. Podobną sytuację miałem przy odbiorze nowej Hondy. Opony były poprzecinane od środka- najprawdopodobniej auto było przetaczane bez powietrza w kołach. Randall, dobrze, że gumy wytrzymały nie strzeliły w czasie jazdy :?
Opublikowano
Kupiłem michelin ps2, wcześniej miałem conti sport contact 5, zdam relacje juz niedługo. Ogólnie na conti jeździło sie spoko do samego końca ale jak zdjęli tylne opony to zaniemówiłem..

 

http://i287.photobucket.com/albums/ll137/randall1986/12D3BC1F-CBE7-4EC5-B65A-9DD4A5581E35_zpsn6xhu2bt.jpg

 

http://i287.photobucket.com/albums/ll137/randall1986/3C735312-536F-4560-9595-132334E3CE51_zpstpul3jgb.jpg

Standard przy RSC w BMW, u mnie każdy komplet, który zmieniam tak samo wygląda, przynajmniej jedna opona jest trafiona.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Panowie pomocy.

Podczas jazdy auto zaczelo dziwnie buczec.

 

Jest cicho jak sie jedzie a buczy po zatrzymaniu. Jest szczegolnie glosno jak krece kierownica stojac. Pompa wspomagania pada?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.