Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
po co hybryda? nie lepiej założyć suszarkę z 330d lci

w 231PS masz gt2260v,a w lci wkładają gtb2260v które, jak wieść niesie, mają wydajność do 330-340KM

Tak tylko taka hybryda ma wydajność do 400 ps i jest przygotowana do tego, żeby taką moc przenieść. Nie ma sensu wydawać kilku tysięcy na turbo które może dać góra 20 dodatkowych koni i przy dalszych modyfikacjach będzie ono hamulcowym. Kolektor wydechowy i tak trzeba robić bo standardowy raczej nie wydoli przy takiej mocy.

 

hybryda da możliwość więcej koni, tylko kiedy na niej będzie pojawiał się boost,

będzie jechać pełną parą np od 3000 obr/min,

i wszystko fajnie jak się idzie bombą, a co na codzień? turbo dziura do 2500...

 

poza tym z hybrydami to często loteria, czasami słabo wstają, czasami szybko umierają

chciałbym zobaczyć jakieś cyferki na takiej hybrydzie :cool2: a jedyny taki projekt chyba utknął w miejscu

życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem ;)
  • Odpowiedzi 741
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy
Opublikowano
Dlatego wg mnie lepsza opcja byloby zrobienie biturbo .) tylko kto to zrobi?
Opublikowano

 

hybryda da możliwość więcej koni, tylko kiedy na niej będzie pojawiał się boost,

będzie jechać pełną parą np od 3000 obr/min,

i wszystko fajnie jak się idzie bombą, a co na codzień? turbo dziura do 2500...

 

poza tym z hybrydami to często loteria, czasami słabo wstają, czasami szybko umierają

chciałbym zobaczyć jakieś cyferki na takiej hybrydzie :cool2: a jedyny taki projekt chyba utknął w miejscu

 

No nie wiem. Ja nie chcę przecież turbiny wielkości wiadra wsadzać. Jak się zdecyduję u siebie na projekt 350+ to będę chciał wsadzić to http://top-tune.pl/hybryda-gtb2260vk-stage-ii-30tdi-400km-p-37.html. Kolektor wydechowy zrobi się pod nią i rurę do IC też. Nie wiem tylko od czego wtryski zapodać. Najlepiej jakby podeszły z silnika X5/X6 4.0d ;) Też pytanie o pompę paliwową czy obecna podoła czy też coś wydajniejszego trzeba będzie wsadzić. IC mam obecnie taki, że 400 koni na pewno ochłodzi. Notabene taki sam jak u Włodka ;) No i oczywiście do tego układ wydechowy 3 cale przelotowy z kwasówki z downpipem. Najbardziej boję się o automat. Chociaż mocny to nie wiem czy przy przyroście mocy do 350+ ogarnie moment bo podejrzewam, że może być spory :) Jak się zdecyduję na tego moda to wtedy będę rozwiązywał te zagwozdki.

Z wsadzeniem biturbo jest za dużo zachodu.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Mysle ze podobnie . Plus taki ze wszystko ori da rade dostac.

 

Tymczasem :

http://img.tapatalk.com/d/13/08/08/e4uruze2.jpg

  • Moderatorzy
Opublikowano

Kroi mi sie malowanko przed Toruniem. Niestety ostatnio na Instalatorów 5 powiedzieli ze nie zrobia tego na 2 kolory. Mysle co tu zrobic - moze da sie to zrobic na czarno i front zeszlifowac czy cos :/

 

Kraweznik. Zaczytalem sie w tel przy wkezdzie do Galerii :/

Opublikowano

Czemu koniecznie chcesz to na Instalatorów robić?

Jak ktoś mówi mi nie to szukam alternatywy.

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/BMW_podpis_numer%20_small.jpg
  • Moderatorzy
Opublikowano

Maja dobra renome.

Jak masz kogos dobrego to pisz.

Opublikowano
Na kogo wypadnie na tego bęc... Ja dziś włączałem się do ruchu i aż przodem wyjechałem na cały 2 pas. Zablokowałem wszystko bo zjeżdżałem z małego krawężnika i nie chciałem przyciąć tak jak ostatnio. Oj współczuję :| - co dokładnie zrobiłeś?
http://i42.tinypic.com/2u7vjag.jpg
  • Moderatorzy
Opublikowano (edytowane)

Za szeroko przy wjezdzie. Tak to jest jak sie po bramke w galerii podjezdza z oczami wlepionymi w telefon.

 

Podjade popytam moze samo szlifowanie rantu da rade. Masakra

 

Najlepiej jakby sie dalo na czarnobialo.

Edytowane przez Wlodi
Opublikowano
Maja dobra renome.

Jak masz kogos dobrego to pisz.

Wiesz W-wa to nie moje rejony, po prostu szukał bym kogoś innego kto się podejmie.

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/BMW_podpis_numer%20_small.jpg
  • Moderatorzy
Opublikowano
Jak w Krakowie mi powiedza ze to zrobia to pojade w delegacje ;)
  • Moderatorzy
Opublikowano

0-50 3.5sek

0-100 6.8sek

100-200 nie mierzono - nie chciało nam się jechać do Niemiec na autostradę ;).

Opublikowano
0-50 3.5sek

0-100 6.8sek

100-200 nie mierzono - nie chciało nam się jechać do Niemiec na autostradę ;).

 

:lol:

 

Wyniki bardzo przyjemne :cool2:

http://i42.tinypic.com/2u7vjag.jpg
  • Moderatorzy
Opublikowano
Jak na rodzinne cabrio w dieslu :norty:
Opublikowano

Znam gości którzy mogliby Ci zrobić tego swapa ale czy to warte czasu, pieniędzy i energii...? :wink:

Ja na twoim miejscu bym przystopował - przecież masz w niej sporo mocy.

Kupisz kiedyś M3 to będziesz się bawić w extremalny tuning :D

A poza tym, później taki samochód z nieoryginalnym silnikiem będzie Ci bardzo ciężko sprzedać :?

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
Opublikowano
0-50 3.5sek

0-100 6.8sek

100-200 nie mierzono - nie chciało nam się jechać do Niemiec na autostradę ;).

 

Mierzyłeś kiedykolwiek czasy serii? po takich modach powinno być ciut lepiej

Katalogi podają 6.7, fakt z seryjnym wyposażeniem i kołami 225/45/17

  • Moderatorzy
Opublikowano (edytowane)

Mierzyłeś kiedykolwiek czasy serii? po takich modach powinno być ciut lepiej

Katalogi podają 6.7, fakt z seryjnym wyposażeniem i kołami 225/45/17

 

Katalogi podaja te same wartosci dla cabrio i coupe - miedzy nimi roznica jest ok 250kg wiec mam wrazene ze wartosci katalogowe sa jebniete.

Edytowane przez Wlodi
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.