Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Witajcie,

 

mam 2 pytanka:

 

- co to jest 1 i 2 na dołączonym zdjęciu?

- czy to normalne, że w 7-letnim wozie 1 jest zardzewiałe a 2 przecieka tworząc zacieki?

 

http://i48.tinypic.com/15e6xvr.jpg

Opublikowano

witam

1-u mnie byl nalot ale nie rdzy-wyczyscilem

2-no nie powinno wyciekac(moze za duzo plynu)albo(termostat nie dziala jak powinien)

Opublikowano

1.mam to samo u siebie to jest pompa vacum. Pod nią jest oring który trzeba wymienić mi właśnie z niego leci olej. NIe jest tak łatwo go wymienić ,bo trzeba spuścić płyn chłodniczy i zdemontować chłodnice spalin by wyciągnąć pompę vacum.

 

2. Zbiorniczek od płyny chłodniczego. Wycieka tak jak widać ślad spod korka? Wydaje mi się ,że masz za duże ciśnienie w układzie chłodniczym i stąd problem wyrzucania płynu chłodniczego. Musisz sprawdzić czy nie grzeje CI się auto być może termostat nei działa jak powinien ,pracuje na małym obiegu i stąd ten nadmiar ciśnienia (temperatura rośnie)

Używane części do BMW e36 e38 e39 e46 e53 e60 e87 e90 f01 f10 f30

tel .: 731 885 885 Zapraszam :)


http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=39682621

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
2. chyba umre ze śmiechu - ulało się podczas wlewania i tyle!!!!!!
Opublikowano

Kolego mam taki sam model u mnie jest tak samo zardzewiałe aktualny przebieg 285 tys km, im wiekszy przebieg tym bardziej zardzewiale. A przy zbiorniczku wyrownawczym albo bylo za duzo plynu i jak sie rozgrzal wywalilo korkiem, albo za duze cisnienie w ukladzie albo poprostu uszczelka przy korku juz zuzyta albo uszkodzona.

Pozdr.

  • 4 lata później...
Opublikowano
1.mam to samo u siebie to jest pompa vacum. Pod nią jest oring który trzeba wymienić mi właśnie z niego leci olej. NIe jest tak łatwo go wymienić ,bo trzeba spuścić płyn chłodniczy i zdemontować chłodnice spalin by wyciągnąć pompę vacum.

 

Zabieram się w weekend za ta wymianę. Czy jesteś pewien że spuszcza się płyn z chłodnicy ? Przecież to w oleju działa ?

 

Wydawało mi się, że bez problemu kładę szmaty na paski żeby trochę oleju na paski nie poleciało. odkręcam pompę, zakładam nowy oring i skręcam.

 

Mam BMW 530d

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.