Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam wszystkich mam mały problem dotyczący licznika wskazującego ilość przejechanych km.

Dokładnie tego który można zresetować..

Chodzi o to że nie mogę nigdy precyzyjnie sprawdzić ile spalił mi samochód bo często sam się resetuje ale nigdy w czasie jazdy

po prostu czasem rano odpalam auto a to 00.00

wkurza mnie to bo czasem zatankuje gaz i nie wiem ile jeszcze mogę przejechać km

co może być przyczyna i jak to naprawić....?????

Opublikowano
brak prądu , przy kręceniu rozrusznikiem masz duży pobór , może kończy się akumulator . Ja też tak miałem , podłącz miernik do aku i zakręć , zobaczysz do ilu ci spada napięcie , mi dochodziło do 7 V
BÓG MIŁOŚĆ WYGODA
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zegary do wymiany.Mam to samo ale się już przyzwyczaiłem :D
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

to nie akumulator wiosną wsadziłem nowy więc to nie to.

może komputer wariuje i se resetuje.. wymiana licznika jest ryzykowna bo przecież jest ich na allegro na pęczki ale skąd mam wiedzieć że będzie działał i wyglądał lepiej skoro ma ok 18 lat..

myślałem że może jakiś bezpiecznik lub coś prostszego może ktoś miał taka sytuacje i przyczyna była inna

wkurza mnie ten licznik więc czekam na jeszcze na jakieś sugestie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tam niby powinien być jakiś akumulatorek do podtrzymania pamięci ale rozebrałem zegary na części pierwsze i nic nie znalazłem.Może jakiś kondensator jest odopowiedzialny ale nie zagłębiałem się w temat.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
akumulatorki były montowane w starszych licznikach tzw bębenkowych i miały za zadanie podtrzymać pamięć "inspekcji". w nowych licznikach z elektronicznym wyświetlaczem nie ma żadnych akumulatorków ;)
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Teraz wiem czemu nie mogłem ich znalezc. :D
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
akumulatorki były montowane w starszych licznikach tzw bębenkowych i miały za zadanie podtrzymać pamięć "inspekcji". w nowych licznikach z elektronicznym wyświetlaczem nie ma żadnych akumulatorków ;)

 

Dokładnie. Z resztą te akumulatorki były odpowiedzialne za awaryjność tych zegarów. Spora masa + drgania, mało który licznik wytrzymał te 20lat. Moje mały ślady kilku lutować, a i tak były rozlutowane.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.