Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To jest program przejściowy na dotarcie silnika, sam nawet nie chciałem go żyłować na hamowani zaraz po wymianie pierścieni.

 

Jestem z nimi umówiony, że jak przejdę ok 4 tyś km, to pojadę do nich na docelowy program 500+

 

Finansowo jak na razie w porządku, zarówno TC jak i współpracujący mechanik z MKserwis.

 

Ale zobaczymy jak rozwiążemy problem, jeśli jednak się okaże, że turbiny znowu będą do poprawy.

 

Turbiny były już poprawiane, straciłem rachubę, ale minimum 4x

Więc wg mnie największy problem jest w jakości regeneracji turbo w TC.

Żeby je wyjąć i włożyć, to dobre 2 dni robocze.

http://images68.fotosik.pl/367/113fbbf3940b185fgen.jpg
  • Odpowiedzi 291
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Właśnie miałem zaproponować rozwiązanie w postaci Peruna ;).

 

Chwała Ci za to że wszystko opisujesz na forum a nie tylko wykres z grubym wynikiem i czekasz na ochy i achy . :cool2: :cool2:

 

W końcu będzie te 500, wierze :D .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Ja tez mialem problemy z turbina od TC i nieby ok odeslalem do poprawy i potem byl git ale kurde na tym sie traci i czas i $ bo trzeba to zamontowac potem wymontowac i tak w kolko...

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Opublikowano

Turbiny były już poprawiane, straciłem rachubę, ale minimum 4x

 

Miałem ten sam problem i do dzisiaj w sumie mam, moja już też 4 razy była i za każdym razem to samo, a największy problem to jest z tym że nie generuje wcale większej mocy niż seryjna.... Perun Turbo, Scroll Products... te firmy robią na zagranice turbiny i myśle teraz, że lepiej tam zainwestować $$ ja na moją położyłem mase $$ i wynik taki sam jak na ori turbo albo gorszy :mad2: polecam ci jeśli masz możliwość oddać je do do firm które podałem na rewizję aby dmuchało to porządnie, a nie grzało powietrze...

Opublikowano
Dokładnie, sam będąc w Perunie słyszałem rozmowy o finalizacji wysyłki turbin do Australii :mrgreen: .Ja tylko regenerowałem u nich turbo do seryjnego N47, ale pracuje bez zarzutów po kilku tys km.
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Ja z kolegą robiłem turbiny w PERUN ,ja mam stage II do 500 koni a kolega stage I cos ok 450 koni .
Opublikowano

No i stało się tak, jak się zapowiadało, czyli za 2 tygodnie jestem umówiony na wymianę turbin.

 

Ponownie TC turbo, bo po pierwsze mają dobrą wolę i zarzekają się, że tym razem będzie igła, po drugie robią to na gwarancji.

 

Tym razem nie będą kolejny raz poprawiać moich, tylko mają przygotować inne na stage 2, żeby były na wymianę. Chodzi głównie o czas, bo nie wyobrażam sobie kolejny raz wstawiać auta do warsztatu na rozdłubanie na miesiąc.

http://images68.fotosik.pl/367/113fbbf3940b185fgen.jpg
Opublikowano
Masz naprawdę anielską cierpliwość... Ile razy już obiecywali, że będzie igła? Ja na Twoim miejscu poprosiłbym o zwrot pieniędzy za robotę z turbo i wysłałbym je do Peruna. A na końcu zapomniał o TC... pod każdym względem(pisze to tylko na podstawie opisanych Twoich doświadczeń z nimi)
Opublikowano

Z jednej strony też się sobie dziwię, że sprawa jeszcze nie jest w sądzie, ale z drugiej strony widzę dobrą ich wolę, że nie olewają, tylko faktycznie się starają poprawić (przynajmniej takie sprawiają wrażenie) i po każdej poprawie jest bliżej szczęśliwego finału. Chyba.

"ostatnia szansa"

http://images68.fotosik.pl/367/113fbbf3940b185fgen.jpg
Opublikowano

Będę w tym miesiącu wysyłać turba do Peruna to zobaczymy jak im pójdzie.

Jeśli możesz wysłać na pw koszt turbin w tc. Chciałbym porównać z gotowymi z usa

Opublikowano
Będę w tym miesiącu wysyłać turba do Peruna to zobaczymy jak im pójdzie.

Jeśli możesz wysłać na pw koszt turbin w tc. Chciałbym porównać z gotowymi z usa

 

To jednak nie Hexony ?

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

Hexon już leżą w kartonie i czekają :D

Kolega ten który mi wysłał hexon kupił pure stage 2 i tak czystej ciekawości chciałbym porównać.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
o fuck ile przygód... Znajomy prawdopodobnie będzie miał do sprzedania TC500 właśnie hybrydy do n54, ale podziękuję raczej i zostanę z serią.
Opublikowano

Ja bym też drugi raz nie szedł w TC turbo.

 

A tymczasem przyszły czarne nerki w połysku. Miałem plan, zeby wyjąc z nich żeberka i połączyć z chromowaną ramką, ale się nie da i musiałbym założyć cały czarny komplet. Nie jestem do tego przekonany, podoba mi się chrom, ale pewnie chociaż z ciekawości przymierzę czarny komplet.

 

23053514205009.jpg?r=1519282114769

 

 

I naśladując kolegę Vaporr, znalazłem przewody elastyczne do wyciszenia uszczelek. Nie jest idealnie, ale na pewno sporo ciszej. Spróbuję jeszcze trochę grubsze przewody znaleźć

 

23053514205008.jpg?r=1519282114771

http://images68.fotosik.pl/367/113fbbf3940b185fgen.jpg
Opublikowano
I pewnie tak zrobię, bo i tak mam sprawę do lakiernika na wiosnę
http://images68.fotosik.pl/367/113fbbf3940b185fgen.jpg
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Nie ma tragedii, Bentley Flying Spur 610KM 4x4 nie dał rady z rolki, z ok 80-180km/h, testowane 3x :)
http://images68.fotosik.pl/367/113fbbf3940b185fgen.jpg
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Zamówiłem nowe plastiki do bagażnika, bo moje były już porysowane, a poza tym zmieniłem wykładzinę bagażnika z szarej na czarną. Kupiłem też nowe końcówki wydechów, bo starych juz się nie da idealnie doczyścić.


23053514450102.jpg?r=1520940683376


23053514450101.jpg?r=1520940683380


I jestem w trakcie testu różnych uszczelnień szyb bocznych, jeszcze mam 3 rodzaje rurek do przetestowania, jak skończę, podzielę się spostrzeżeniami.

http://images68.fotosik.pl/367/113fbbf3940b185fgen.jpg
Opublikowano

Fajnie działasz ...to co za końcówki ? bo na OE to nie wygląda.


I jak tam w końcu w sprawie modów i finalnego rezultatu ? bo już się pogubiłem...jest ok 440KM i dymiące turba czy już ogarnięte ?

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

Końcówki to OE, ale z modelu F30 / F34 GT, bo nie można było zamówić samych końcówek do E92 - występują tylko w komplecie z całym tłumikiem. Ale to są takie same wymiary i kształt jak w E92 335i


23053514451810.jpg?r=1520951155217


Natomiast aktualny status mojej 335i jest taki:


23053514451809.jpg?r=1520951155224


Czyli od czwartku stoi w warsztacie na wymianie turbin - ostatnia szansa dla TC turbo. Przy okazji ma być wymieniona pompa wspomagania kierownicy. Jestem umówiony na odbiór auta dzisiaj wieczorem, ale jeszcze nie udało mi się dodzwonić i potwierdzić.


Edit:


Dodzwoniłem się samochód poskładany, ale jeszcze chcą nim zrobić trochę kilometrów i potwierdzić, że działa.

Jutro wieczorem odbieram

http://images68.fotosik.pl/367/113fbbf3940b185fgen.jpg
Opublikowano
ciekaw jestem czy uda Ci się zdjąć orginalne końcówki (same nakładki) ...bo może być duży problem :? .
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
To prawda, zdaję sobie sprawę, że będzie trochę walki i to precyzyjnej, żeby nie zrobić szkód dookoła
http://images68.fotosik.pl/367/113fbbf3940b185fgen.jpg
Opublikowano

Odebrałem wczoraj samochód, ma założone turbiny TC stage 2


Za tydzień jadę na docelowe strojenie do TC performance i zobaczymy co się uda wykrzesać i jak to będzie się sprawowało.


Przy okazji została jeszcze wymieniona pompa wspomagania kierownicy.

http://images68.fotosik.pl/367/113fbbf3940b185fgen.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.