Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Jak w tytule mam e39 z silnikiem 2,8l z 1997r. Po zapaleniu rano auta (czasami muszę chwilkę pokręcić) na całkiem zimnym silniku mam bardzo małe obroty, rzędu nawet 400-500 obr. Po nawet lekkim dodaniu gazu silnik bardzo "opornie" wkręca się na wyższe obroty i lekko się dławi. Jeżeli na zewnątrz jest niska temp powietrza (poniżej 10 stopni) czasami zdarza się że auto zgaśnie i muszę ze 2-3 razy powtórzyć zapalanie. Jak silnik się zagrzeje to pracuje w miarę normalnie, jednak są takie lekkie przydławienia przy dodaniu gazu. Po przełączeniu na gaz silnik pracuje cicho i równo, bez żadnych szarpnięć, przydławień. Jeśli któryś z forumowiczów miał podobne problemy to bardzo proszę o pomoc bo nie chce w ciemno wydawać kasy na niepotrzebne wymiany części. Z góry dziękuję za nawet najmniejszą pomoc. Pozdrawiam.
Opublikowano
mi to tez na przeplywke wyglada. moze nawet wystarczy odpiac wtyczke przeczyscic styki i tyle. mialem tak samo w e34 535. obiawy identyczne. odpielem wtyczke troche elektrosolu i jak reka odial... nie szkodzi sprobowac. 3min roboty
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No właśnie, brawo I.gomulski za podsunięcie pomysłu. Mariusz zdejmij wtyczkę z przepływki na odpalonym silniku, jak nie będzie zmian, to będzie to wyglądało na przepływkę lub właśnie wtyczkę, ale jak silnik jeszcze bardziej przysiądzie, to przepływka jest ok, Ty musisz szukać dalej.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
Bardzo możliwe że łapie Ci gdzieś lewe powietrze, ja tak miałem ostatnio też na zimnym silniku miałem niskie obroty około 400. Okazało się że miałem pęknięta rurę gumowa (na zagięciu) od przepływomierza.
Opublikowano
Bardzo możliwe że łapie Ci gdzieś lewe powietrze, ja tak miałem ostatnio też na zimnym silniku miałem niskie obroty około 400. Okazało się że miałem pęknięta rurę gumowa (na zagięciu) od przepływomierza.

to tez jest mozliwe. wszystko sie jednak kreci przy dawce powietrza

Opublikowano
Dzięki za podpowiedzi. Na początek pożyczyłem sobie przepływke od znajomego co handluje częściami i to był strzał w 10 :). Na zimnym silniku już go nie przydławia. W tygodniu musze sobie jeszcze sprawdzić szczelność układu i przeczyścić styki we wtyczce. Jeszcze raz wielkie dzięki i pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.