Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam Problem z BMW E36 320 podłączałem 2 razy pod kompa i wykazało błąd 26 Napięcie jednostki kontrolnej bemka odpala i od razu gaśnie nie mam pojęcia co jest. Szukam pomocy co zrobić...

Może ktoś miał Taki problem

 

Pomocy...

 

Dziękuje z góry.

Opublikowano

Nie immo nie ma w niej...

 

 

 

 

no schemat to gorzej bo nie posiadam... Alternator sprawdzałem bo myślałem o diodach zenera i regulatora napiecia ale jest ok..

ciężko z tym

 

to się stało po wymianie paska klinowego chodziła i skakały jej obroty potem strzał był i chodziła tyle żebym dojechał do domu a obroty skakały od minimum do 3,5 tys obrotów a potem gasła

Opublikowano

Czujnik wału sprawdzałem od kolegi działającego silnika bo ma taki sam model... czujnik wałka rozrządu też...to jest ciężki temat:]

Przepływomierz sprawdzałem i cewki wszystkie układ dolotowy jest szczelny silniczek krokowy sprawny wtryski i listwa wtryskowa ok pompka paliwa też

 

... już nie mam pojęcia co sprawdzać może uziemienie źle łączy

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na 26 pinie masz stały plus na sterownik silnika ,może tu coś nie tak.Miernik w dłoń albo możesz podać plus 12 na ten pin.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

Tak auto w gazie i to minus...

był strzał gazu po strzale tylko wystrzeliła rurka od silniczka krokowego co wchodzi w kolektor ssący i nic wiecej reszta sprawna...

coś jest z instalacją odcina mi zapłon

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może opisz jak się to stało bo objaw może wskazywać na brak synchronizacji kluczyka z ews.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

Po wymianie Paska klinowego zaczął mi skakac na obrotach jak chodził na benzynie do 1500 obr a na gazie trzymał cały czas 2000tys obrotów i tak jezdziłem wiadomo przez to troche wiecej palił...minął tydzien i miałem strzal gazu przez to po tym strzale chodził tylko na benzynie ale do 3500tys obrotów potem gasła więc żeby nie zgasła musiałem pulsacyjnie dodawć gazu i strzelał mi w tłumiku jak ją zgasiłem to tylko teraz odpala i gaśnie od razu...

 

 

Sprawdzałem czujnik Wału i wałka rozrządu wymieniałem kolektor ssący silniczek krokowy cewki świece przepływomierz i komputer wszystko od kolegi z jego działającego silnika .. :cry: podłaczałem dwa razy pod kompa i wykazało bład 26 jednostki kontrolnej .. coś z napięciem ... w tym pierwszym wykazało coś z sonda ale nawet jakby sonda była walnieta to by odpalił..

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

W końcu działa... Niby wadliwy czujnik wałka rozrządu mam go odłaczone i chodzi... miałem drugi podłaczałem i tez nie działał ale nie mam pewnosci czy był dobry..

Sprawdze u kolegi jego czujnik i bede wiedział...

ale czemu pokazywało mi błąd 26 Napięcie sterowania Silnika.

:shock:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.