Skocz do zawartości

320i M50 VANOS Problem z srubami korektora wydechowego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam ogromny problem z odkreceniem srub laczacych korektor wydechowym z druga czescia wydechu/rury wydechowej...

Mianowicie przy okdrecaniu tych ze srub zerwalem glowy... zostaly szpilki tyle ze ledwo naloze nakretke ( szpilka nie wychodzi po za nakretke, jest mneij wiecej w polowie ) Pobowalem roznych sposobow, Namaczalem to wd40, rzadkim olejem nadspawywalem nakretke probowalem odkrecic... niestety zamiast odkrecic czy tez spaw na nakretce puscic to pekala jeszcze bardziej szpilka z ta nakretka, Rozgrzewalem to palnikiem ( propan-butan ) i nic...

Znacie moze jakies sposoby oprocz rozrwiercenia ?

Opublikowano
Niema innej metody jak rozwiercenie tylko jest mały problem strasznie twarde szpilki porządne wiertło i powinno się udać
Opublikowano
Niestety wierce od rana te korektory, wierce tytanowymi cebetowymi wiertlami ( 30-40 zl .szt ) i juz zaczynaja piszczec i sie tepic.. Najgorsze jest to ze wiercac wiertlo ucieka z szpilki w korektor czego rezultatem jest przesuniety otwor o kilka mm. Jak myslicie jak rozwierce delikatnie na wieksza srednice otwory w tych " lapach" juz od wydechu by sie jakos pokryly te przesyniete otwory to bedzie wydmuchiwac uszczelke na laczeniu ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To się nazywa kolektor.Co do większej średnicy rozwiercenia to możesz stwierdzić przykładając nowe uszczelki do kolektora.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

Problem roziwazany. Porzadny palnik acetylenowo-tlenowy zalatwil sprawe.

Tam gdzie zostaly jeszcze szpilki to nadspawalem nakretke i rozgrzalem szpilke do czerwonosci potem delikatnie nie szarpiac odkrecalem. Tam gdzie szpilka byla zerwana na rowno z kroektorem lub gdzie byly juz wczesniej wywiercone przezemnie otwory ( ktore byly przesuniete delikatnie wzgledem orginalu ) To palnikiem wypalilem ta szpilke do konca i nastepnie nagwintowalem na nowa srube. Wszystko szczelnie i cicho teraz pracuje ;)

 

Mam jeszcze jeden problem wyskakuje mi kontrolka Oil Service, olej wymienailem tydzien temu. Powie mi ktos jak skasowac ta kontrolke ?

Opublikowano

http://imageshack.us/a/img838/4655/resetservicelightindica.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Lampka kontrolna wymiany OLEJU.

 

Włączyć zapłon.drzwi zamknięte

Podłączyć kontrolkę do pinu 7 w złączu diagnostycznym oraz masy pojazdu.

Złącze diagnostyczne znajduje się przy obudowie lewego lub prawego amortyzatora, lub na podszybiu pod klapą.

Po 4 sek. zapala się 5 zielonych diod kontrolnych w liczniku.

Wyłączyć zapłon.

 

Lampka kontrolna INSPEKCJI.

 

Włączyć zapłon.

Podłączyć kontrolkę do pinu 7 w złączu diagnostycznym oraz masy pojazdu.

Złącze diagnostyczne znajduje się przy obudowie lewego lub prawego amortyzatora, lub na podszybiu pod klapą.

Po 12 sek. zapala się 5 zielonych diod kontrolnych w liczniku.

Wyłączyć zapłon.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.