Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Proponuje wpisywanie to co bolało wasze kochane autka ,i najlepiej przy tym wpisywać przy jakim przebiegu.

Mysle że po jakims czasie powstanie dośc ciekawa lektura dla przyszłych posiadaczy ,jak i dla nas samych.

 

Ja wpiszę pierszy mankament który ostatnio zauważyłem w modelu touring i to nie tylko moim .

A polega na spadaniu włókien żarówek porzez zamykanie klapy ,a co za tym idzie wymieniłem przez ostatnie dwa miesiące ze 4 szt ,znajomy a ma auto 2 miesiąc juz wymienił 2 sz.Więc coś w tym jest.

Edytowane przez Robert-Lesiu BMW
Opublikowano
Proponuje wpisywanie to co bolało wasze kochane autka ,i najlepiej przy tym wpisywać przy jakim przebiegu.

Mysle że po jakims czasie powstanie dośc ciekawa lektura dla przyszłych posiadaczy ,jak i dla nas samych.

Na forum jest dużo takich informacji, ale zbierając to wszystko w jednym temacie, faktycznie może powstać ciekawa lektura :cool2: :cool2:, skoro miałem 3 szt. na wąskiej lampie podziele się swoimi uwagami :wink:.

Przebieg wachał się 210-280 tkm.

1. Porównując wąską lampę do "nie klasycznych" e30 :wink: czpiała się rdza:

- na progach przy mocowaniu tylnej belki.

- łączenie nadkoli z podłogą bagażnika, szczególnie wewnątrz.

- na łączeniu grodzi z komorą silnika (wewnętrzna strona nadkola)

2. Wyciek oleju.

- odpowietrznik skrzyni korbowej.

- uszczelka miski olejowej.

- zimmering skrzynia - wał.

 

To tak na szybko :D

http://img291.imageshack.us/img291/9725/3500ga.jpg

Pozdrawiam

Paweł

Opublikowano

Zużyte silentbloki mocowań tylnej belki (szczególnie w mocniejszych modelach).

Pękające zamki schowka, pękające korbki szyb.

Oszukujący, że nie ma świateł stopu CheckControl.

Wykończone akumulatorki w zegarach, co powoduje obumarcie kolejnych wskaźników.

NSW
Opublikowano (edytowane)

Witam o to moje "usterki".... 1,6 m40

 

1. 3 uszczelki mostu ok 205000km

2.

zimmering skrzynia - wał.
u mnie ok 230000km malutki wyciek...

3. chłodnica i pompa paliwa, 232000km w tym samym czasie... :cry2:

4. Łożysko piasty koła pród, 225000km,

5. uszczelka misy olejowej 220000km, delikatny wyciek

6. Przekładnia kierownicza!!! od ok 200000km.... stukanie...

7. korozja, dolna część przednich drzwi...i błotników tuż nad progiem ok 220000km, lub 16lat.... i rant tylnej klapy bagarznika. oraz wewnętrzne nadkole prawe, tuż za rurą wlewu do baku ( wilgoć w zagłębieniu za nadkolem... )

8. pękła tylnia jedna sprężyna na pół zwoja, 210000km,

9. 237000 wymiana przekładni kierowniczej, 4 amory cały lewy wahacz (3 elementy,

10. 240000 padła pompa oleju!!!! 350zł przy okazji pasek rozrządu z rolkami i napinaczami 210zł, i wisko 150zł... tu mi ręce opadły...

11. 244000 zacieła się klapka w przepływomierzu

12. 247000 łożysko kolumny lewy przód....

 

ogólnie na 23 11 2007r gorzej być nie może... 248000km

Edytowane przez LukaszMK
Opublikowano

BMW 320i 1985 rok przebieg 160.000 KM

 

- Dolne cześci przednich błotników - rdza

- Progi - rdza

- Narożniki podłogi przedniej cześci nadwozia - zewnetrzne - rdza

- Rurki hamulcowe tył - korozja

- Oszukujacy Check Control

- Akumulatorki licznika - zużyte

Opublikowano

320i z 90 roku, ok 240 000 przebiegu:

-pompa paliwa

-mocno wytarte 2 krzywki na walku rozrzadu i 2 dzwigienki zaworowe

-korozja drzwi na dolnych krawedziach, widoczna tylko od srodka ale juz dosc spora

-korozja tylnego pasa pod zderzakiem, nie widoczna z zewnatrz ale po dzwonie sie rozsypal

-slady korozji na laczeniu progow z blotnikami

-spore wycieki z silnika i skrzyni

-duze wycieki z przekladni kierowniczej i ukladu wspomagania

-"wyszlo" wspomaganie hamulcow

-wycieki z ukladu chlodzenia

-synchronizator dwojki - na zimno bieg wchodzil bardzo opornie, jesienia i zima czasem wyskakiwal (wrazenie jakby bieg wszedl, ale trzeba bylo przeciagnac dzwignie jeszzce kawalek)

-niezalaczajace wisco

 

325e rocznik 86, przebieg ok 207 000

-cos nie styka przy checku, czasem migocze albo przygasa po wlaczeniu kierunkowskazu

-lekkie wycieki oleju

-stukanie przekladni kierowniczej na dziurach

-synchronizator jedynki i dwojki - opornie wchodza podczas mrozow

 

Na moim przykladzie widac ze kupujac e30 nie warto patrzec na rocznik tylko na stan, 325e mimo ze o 4 lata starsza od 320 jest w duzo lepszym stanie technicznym, chociaz 320 nie byla jakims strasznym trupem ale troche sie w niej uzbieralo. Najbardziej typowe i powtarzajace sie usterki to chyba synchronizatory, wycieki oleju i visco.

Opublikowano

E30 316i M40

 

1. Termostat

2. Visco

3. Wałek rozrządu, krzywki, regulatory hydrauliczne - klepało

4. Sworznie wahaczy, tuleje wahaczy

5. Oringi na wtryskiwaczach - jeden przeciekał

6. Uszczelka kolektora ssacego - pęknięta

7. Przewody paliwowe - przeciekały

8. Tłoczki hamulca tylnego - przeciekały

9. Rdza na spopdzie dzrwi i klapioe bagażnika - standard

10. Woda w bagażniku - wypełniłem uszczelke bagażnika masą uszczelniającą - wody juz ni ma ;)

 

To chyba wszystko

 

Ogólnie fajne autko tylko trzeba o nie dbać wtedy nie ma większych problemów!!!

Opublikowano

BMW 325e (eta) 180tys 87r Praktycznie nic mu nie dolega

tylko:

1.-drążki kierownicze

2.- Visco

3.-Inspekcji nieda sie skasować(chyba bateria)

4.-Czujniki zużycia hamulców

5.-czuknik w płynie od spryskiwaczy

6.-światełko podswietlania rejestracji

i to chyba wszystko;)

Diagnostyka komputerowa BMW dobrze ,tanio i solidnie 666109990 GG 230614
Opublikowano

Przebieg wachał się 210-280 tkm.

Przetarty materiał na fotelu kierowcy :D .

http://img291.imageshack.us/img291/9725/3500ga.jpg

Pozdrawiam

Paweł

Opublikowano

320i 87r 210tkm

visco

siłownik hamulca(najpierw łapie tył potem przód)

błedny check control (latka robią swoje :) )

pękanie gałki biegów - standart w BMW

rdzewienie błotników - dół

Pozdrawiam

Andreass

Opublikowano

- Oryginalny filtr wstępny paliwa w baku (o kształcie plastikowej torebki, leżący na dnie zbiornika) ze skłonnościami do przecierania sitka.

Przyczyna przedwczesnego padania pomp paliwa. Nowsze wersje mają filtra poprawiony kształt.

 

- Znikające światła cofania.

Zwyczajowa przyczyna: fastonik na włączniku przy skrzyni biegów skłonny do poluzowywania. Albo - wersja hardcore, z przepalającym się bezpiecznikiem nr 10 - zwarcie na kablu obwodu świateł cofania, łączącym skrzynkę bezpieczników i włącznik w skrzyni biegów. Kabelek dynda się, przez lata ociera o blachę (wokół otworu dla dźwigni zmiany biegów), w końcu izolacja się przeciera i zwarcie gotowe.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano

-Visko,

-Wyrobione tulejki dzwigni zmiany biegow,(standart)

-Cieknaca listwa kierownicza(wspoma)

-Uszczelki w tylnych lampach lubia przepuszczac wode,

-Przecierajacy sie fotel kierowcy,

Opublikowano

181 770 - wymiana dyfra (ulamaly sie 2 zeby)

184 385 - uszczelnienie pokrywy zaw, wymiana przewodow ssacych (ze starosci popekaly) , wymiana uszczelniacza walu przod

184 400 - wymiana chlodnicy

185 380 - termostat

Teraz bede walczyc z rdza na podszybiu od strony kierowcy, a takze na tylnym pasie po prawej stronie od dolu :? no ale coz w koncu ma juz 16 lat. No i chyba znowu mi chlodnica nawalila, bo cieknie mi gdzies od spodu ale jeszcze nie zlokalizowalem w 100% gdzie. Za zimno narazie jest

Takze prawdopodobnie drazki kierownicze musze wymienic i czy cos jeszcze to sie okaze jak podjade na sprawdzenie.

BMW czyli Bardzo Miły Własciciel

E60 523i 2007

(oo=[][]=oo)


Ex: BMW E-30 318iS M42 90'

Opublikowano

325 1987r sedan

Wymieniłem kolejno przez 2 lata

 

rozrząd

2x siłownik sprzegła

wszystkie tarcze,klocki

pekła 1 dzwigienka od zaworów

pompa do sprzegła

reperaturki tylnych nadkoli

dwa przednie nadkola

dyfer

pompa wody

kopółka rozdzielacz świece

Teraz przez sól mam kilka miejsc do poprawek: zderzaki, progi i rant tylnej klapy

Sprzęgło sie kończy,do wymiany rolka napinacza paska rozrządu i pare gumek w zawieszeniu

Czasem komputer wskazuje błedne spalanie np 39,5litra :jawdrop:

Żeby nieodstraszac przyszłych nabywców starych e30 dodam że autko było kupione przed UE w opłakanym stanie za 9tyś :mad2: . Teraz jest dużo lepiej

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Misa olejowa wrażliwa na uszkodzenia ze skłonnością do pękania :mrgreen:
Opublikowano
Co do spryskiwczy,to jest najlepiej zalozyc jakis filterek na wyjsciu ze zbiornoczka,kazde nowsze auto jest w takie cos wyposazone.Ja tak zrobilem i wiecej sie nie zapycha.
Opublikowano
Miska lubi pekac,jesli auto jest dosyc mocno zglebane.Malo kto rozumie,ze niskie Bmw kompletnie sie nie nadaje na nasze drogi.Moja 323i jest obnizone o jakies 40mm,do tego jezdze na na 15" z 60 profilem,i zadne dziury mi nie straszne,jest zachwony komfort a wizualnie ladniej wyglada od seryjnego zawiasu.Nie musze wypatrywac nierunosci niczym zwiadowca.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam

Mam zrabany spryskiwacz do szyb i bede musial go wymienic

Dzisiaj go wydlubalem i do niego oprocz wezyka z plynem dochodzi jakis kabelek,ktory jak sie domyslam moze sluzyc tylko do podgrzewania.

Prosze tylko o potwierdzenie przeznaczenia tego kabelka.

pozdrawiam

Acha i ile to kosztuje w sklepie lub w ASO.

Opublikowano

Witam jak na 6 lat jazdy e30 to i tak jest super :D

gaznik 2be -wytarta przepustnica

dziurawa chlodnica- po dwudziestu latach nie ma co sie dziwic

peknieta klamka schowka

przepalone 2 predkosciomierze ajj :(

sprzeglo wiatraka kupione w warsztacie pod gdanskiem (miejcsowosc koszw.....) po miesiacu padlo ,zamiast oleju wiskozowego mialo farbe olejna heh ... prawie jak visco :)

znikajace ogrzewanie zima :( buuu

Auto nie do zajezdzenia :)

Opublikowano

Moja 320 / 1988r. 131tys. km :) . Zacznę od najbardziej irytujących..

 

1. Popychacze zaworów klekoczą jak głupie (choć to pewnie tylko kilka)

2. Wariują zegary i padają. Od jakiegoś czasu przestały, ale nie wierzę że się same naprawiły :P

 

Z resztą da się jeździć :8)

 

3. Inspekcja nie da się skasować (a świeci się na czerwono)

4. Czujniki hamulców (nie muszę mówić że razem z klockami poleciały) choć mam nowe to świecą się nadal :?

5. Czujnik płynu spryskiwaczy.

6. Ha! I gniazdo rdzy pod hakiem holowniczym z tyłu (już zaszpachlowne :) )

Opublikowano
Wesoly to cie pociesze ze to gniazdo rdzy z tylu pod hakiem to zdaza sie wszystkim :) u mnie tez jest :)

BMW czyli Bardzo Miły Własciciel

E60 523i 2007

(oo=[][]=oo)


Ex: BMW E-30 318iS M42 90'

Opublikowano

Ja dodam coś innego :idea:

Byc może nie jest to usterka ani problem natury mechanicznej

Ale jest to wada dzięki której ciągle myślę o sprzedaży tego samochodu :evil:

 

Po prostu,Ja nie mogę jezdzić tym autem z otwartą szyba od strony kierowcy :evil:

Jeżeli otworzę szybę o więcej niż 2 cm to pęd powietrza chce urwać mi głowę :evil:

Lubię świeże powietrze w samochodzie a także dzwięk mojego silnika co niestety wiąże się z kłopotami zdrowotnymi :mad2:

 

W niedzielę było fajnie ciepło to pojezdziłem z otwartm oknem wsłuchując się w muzykę R6 :8)

-cały wieczór nic nie słyszałem na jedno ucho :evil:

Kłopoty z zatokami mam cały czas :duh:

Bóle głowy są na porządku dziennym

a dzisiaj zaczął boleć mnie ząb :x

 

Być może przyczyną moich problemów zdrowotnych jest nawyk jazdy z uchylonym oknem którego za nic nie mogę się pozbyć :lol:

Mam już zamiar zrezygnować z pokrętła do otwierania okna od strony kierowcy :evil:

 

W poprzednim aucie mogłem spokojnie pędzić 200 km/h z całkowicie otwartym oknem spokojnie paląc papierosa bez większego uszczyrbku na zdrowiu :twisted2:

a tu klapa

jak sardynka w puszce trzeba jezdzić :duh:

http://img92.imageshack.us/img92/1637/dddd6cx.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.