Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
zapomnialem dopisac :) strzelily.Kurtyna boczna,boczna w siedzeniu i napinacze pasow.Najlepsze jest to ,ze do wymiany podsufitki(koszt 2500 zl ... jaja se robia,za to mozna caly wypoczynek do salonu kupic :)) trzeba bylo wyjac przednia szybe.A do fotela tzreba bylo zamowic nowa skore na caly fotel.
Opublikowano

...mam pytanie-zauwazylem po lakierowaniu przed polerka duzo pylkow na lakierze(na samych drzwiach okolo 10)-czy to normalne.lakiernik mowi ,ze to sie spoleruje.

Normalne i nie...

Oczywiscie da sie spolerowac jezeli sa to male wtracenia.Tak czy inaczej 10 na elemencie to duzo wedlug mnie,ale nie ma co tragizowac.Wszystko bedziesz widzial przy odbiorze.

Ps

Z racji twojego koloru,poogladaj ten lakier po polerce wzgledem hologramow ;)

Opublikowano
duzo pylkow na lakierze(na samych drzwiach okolo 10)-czy to normalne.lakiernik mowi ,ze to sie spoleruje.

 

Przy lakierowaniu całości jest to możliwe, ale nie na jednym elemencie. :duh: Oczywiście można spolerować, ale jak głęboko im to pójdzie, to lakierowane elementy będziesz miał na tzw. lustro, reszta nienaprawiana w charakterystyczną morkę. Samochód lakierowany po za fabryką nigdy nie będzie taki sam jak nowy.

Opublikowano

@Zent,ale wtracenia wycina sie punktowo i wtedy nie ma śladu praktycznie.Myslisz ze w fabryce nie ma wtracen?

Masz złe doświadczenia z kijowymi warsztatami i siejesz zamęt...

Ciekaw jestem jak ty byś polakierowal,to ile było by wtracen?wypowiadasz sie tak jak byś był lakiernikiem albo miał conajmniej jakiekolwiek pojęcie o tym... :duh:

Opublikowano
Oglądałem prace lakiernicze w wielu firmach, w tym ASO BMW M-Cars, gdzie miałem lakierowaną maskę, BMW Misiak również w Krakowie i wszędzie jest to samo, brak dbałości o szczegóły, w tym nie dostosowanie nowej struktury lakieru do oryginalnej. Wszystko jest zrobione żeby świeciło jak psu jajca i kolor się zgadzał. Dla laika i osób, które nie mają pojęcia o kolorach wszystko jest cacy i być może dla ciebie też, ale nie dla mnie.
Opublikowano

Ja tez o tym nie mam pojęcia :mrgreen: ,ty za to jesteś specjalista w tej dziedzinie :duh:

Tak jak pisałem wcześniej,masz złe doświadczenie...

ASO nie znaczy ideał a ty właśnie tak myślisz.Czesto ASO ma podwykonawce takich usług jak np Misiak dla którego lakieruje Opel prawdopodobnie...

Druga sprawa to struktura lakieru na samochodach BMW.Gdyby ci ktoś tak polakierowal caloscowke,to pewny jestem ze byś samochodu nie odebrał bo by ci sie struktura lakieru nie podobała.

Opublikowano

Widać dalej nie rozumiesz co chciałem przekazać. Jeśli ktoś lakieruje cały pojazd i pozostawia taką, czy inną strukturę, ale jednorodną, to ok. Ja opisałem sytuację lakierowania jednego lub dwóch, trzech elementów. Oczywiście porządny lakiernik zniweluje różnice przez polerowanie sąsiadujących elementów, ale większości się nie chce, tym bardziej ASO. A propos, Misiak ma własną lakiernię, natomiast M-Cars lakieruje w Marimex'ie (Opel), ale to jeden właściciel.

Do założyciela tematu, życzę aby był zadowolony z odbioru samochodu i nie widział pewnych mankamentów, które ja niestety widzę :mrgreen:

Opublikowano

Podchodząc w ten sposób do tematu,jestem w stanie przyczepić sie do lakieru samochodu lakierowanego fabrycznie...

Jeżeli chodzi o refinish,to norma przewiduje bodajże 4 wtracenia na element których lakiernik nie musi nawet usuwać z powłoki (oczywiście małe ) i nawet wezwaniem niezależnego rzeczoznawcy nic nie wskorasz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.