Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie, silikony kup, kosztują 8-9 zł/m, potrzebujesz 3m, średnica 3mm.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oplot nie jest potrzebny, jeśli chcesz mieć ori to można gdzieś znaleźć podobno, ale silikony nie popękają jak guma i wytrzymują wyższe temperatury.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

To, że silikon wytrzymuje większą temp niż guma jest abstrakcją samą w sobie. Silikon ze wzrostem temperatury robi się bardziej miękki niż guma i mogą się zapadać takie węże na gięciach.

Dobrze byłoby je poprowadzić nad osłoną silnika ale nie bezpośrednio na bloku. Proponuję Ci kupić wzmacniane węże np takie:

 

http://allegro.pl/przewod-waz-paliwa-paliwowy-gates-3-2-mm-1-metr-i2669114359.html

 

Przedział pracy jak widzisz do 125 stopni. Wąż jest naprawdę fajny i sztywny. Montowałem takie u siebie.

 

Elektrozawory można czyścić. Jest o tym topik. Jak porządnie to zrobisz to tak jakbyś kupił nowy.

 

viewtopic.php?f=15&t=164869

 

Jak mam mieć swój typ to zapieczone masz kierownice w turbo - trochę ciężko ogarnąć samemu ale się da albo VP44 Ci skąpi paliwa i turbo się nie kręci jak należy.

Opublikowano
Dzisiaj jak jeżdzę jest dobrze, tylko przy większych prędkościach ma chwilowe odcięcia przyspieszania. W sobotę krecił się do 2,5tys takjakby bez turbo i zaczął zwalniać. Zastanawia mnie ta przepływka, bo chyba jak się ją odłączy to silnik powinien inaczej pracować lub całkiem się wyłączyć?
Opublikowano

A moglbys wymontowac te zaworki i przeczyscic? Juz Ci dalem linka do instrukcji nawet.

Wyczysc tez IC (duzoo lisci za nim jest przewaznie na zewnatrza a w srodku olej stary) i wymien weze podcisnienia.

 

Jak to Ci nie pomoze, to turbo ma zapieczone kierownice albo VP44 niedomaga. Nie ma innej opcji.

Opublikowano

A robiłeś test dynamiczny INPĄ np? To Ci pokaże co Ci nie domaga. Zrobiłeś cokolwiek z zalecanych czynności serwisowych?

 

O opis błędu możesz spytać kolegę Szatynwroc z forum. On się zajmuje diagnostyką. W sumie kogokolwiek w dziale odpowiednim tego forum.

Opublikowano
Byłem u mechanika na komputerze i sprawdzał wszystkie podzespoły, ja dodawałem gazu. Kilka błędów było związanych z paliwem ale usunął te błędy i jak narazie jeżdzę tydzien i jest dobrze. Tylko kazał mi sprawdzić ten błąd

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.