Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Postanowiłem sprawdzić samochód i dzisiaj podczas jazdy na początku było wszystko ok doszło do 215km/h ale w drodze powrotnej złapałem 180km/h i samochód zaczął zwalniać, miałem już tak tydzien temu że doszło do 180 i samochód lekko zwalnia, było też ze od 140 nie chciał juz dalej dobrze przyspieszać więc stad dzisiejsza próba. O co może chodzić? Filtr paliwa? Pompa? Dodam że potem na drugim biegu też nie wkręcała się jak należy Wersja 136konnna
Opublikowano
Być może problem z turbo. Wężyki od podciśnienia sprawdziłeś idące do gruszki ? Ekonomizer w początkowej fazie przyśpieszania zachowuje się normalnie ?
Opublikowano

witam

kolego pompa paliwa

to samo mialem 160 i nic wiecej a po 2-3 miesiacach na komp paliwa na 180km a on gasl -brak paliwa jakis czas jezdzilem bylo pól baku to juz tankowalem ale kupilem uzywke za 120zl i po problemie

pzdr

Opublikowano
ekonomizer zachowuje się normalnie a węzyków nie spradzałem. Ok, a jak to sprawdzić czy to jest napewno pompa paliwa?
Opublikowano
Miałeś objawy tj: Ciężkie odpalanie auta, wycie pompy paliwowej dochodzącej z baku, ? Warto było by pomyśleć o filtrze paliwa... wszystko zależy na czym "jeździsz" Na zatankowanym samochodzie pod korek objawy z utratą mocy też występowały ?
Opublikowano
a nie nic takiego nie było. No jeszcze nie tak dawno jak rozwijałem prędkosc to było dobrze, paliwa było pod korek teraz na 1/4 baku tak było. Niedługo znów zatankuje pod korek i zobacze. Jedynie jak na klimatyzacji jezdze to coś troche wyje
Opublikowano
Wyje spręzarka klimy to nie to.. Tak jak kolega Silver mowi zacznij od filtra paliwa. Bez obciazenia silnik normalnie sie zachowuje? Normalnie odpala, pracuje, nie przerywa w któryms zakresie obrotów? Pogazuj go troche na postoju i obserwuj.
http://img215.imageshack.us/img215/8469/forrp.jpg
Opublikowano

VP44, elektrozawor podcisnienia turbiny, wtryski, przeplywomierz.

 

Ciezko powiedziec bez podpiecia po kompa. Poszukaj kogos w okolicy, kto robi diagnostyke i sie podepnij. 50zl okolo a bedziesz mial odpowiedzi bez zgadywania.

Opublikowano
ekonomizer zachowuje się normalnie a węzyków nie spradzałem...

 

Normalnie? Czy na 4rtym biegu przy prędkości od 80 km/h i wciśnięciu gazu do oporu przed 100 km/h wskazówka ekonomizera idzie poza skalę? (aż ponad 20l)

 

Jeżeli nie to przepływomierz, wężyki, elektrozawór turbo...

Jak kraść to miliony...jak jeździć to BMW!!
Opublikowano
normalnie odpala, a wskazówka od 80 do 100km/h idzie na 20l. Jedynie jak jade na bardzo małych obrotach lekko przerywa ale dodam troche gazu i juz ok
Opublikowano

witam

kolego jedyny sposób zeby sprawdzic pompe (bez wydatku) wyjedz paliwo do rezerwy wez w bagaznik 5lit,zapasu i licze ze bedziesz mial na kom .paliwa na 150km i auto stanie -pompa ma wyrobione zebatki i przy duzym obciazenu nie daje rady - jak nie to sorry ale mysle na 90% pompa pzdr

Opublikowano
ok, niedługo zapali mi się rezerwa to będę mógł to sprawdzić:)

 

kolego sprawdz układ podciśnienia na zaworkach czy nie są popękane przewody jeśli nie to niestety ale na 100 niedlugo czeka cię wymiana pompy wtryskowej przypuszczalnie sterownik na pompie się skończył a nie dlugo zatrze sie pompa te typy tak mają ach i nie słuchaj głupot jak najmniej sytuacji z brakiem paliwa i bardzo małej ilości paliwa w baku jeżeli takie sytuacje mialeś to juz masz odpowiedź koszt ok 3000 zl pozdrawiam

Opublikowano
Nigdy pod zadnym pozorem nie wyjezdzaj w m47 paliwa do konca, bo za chwile bedziesz bulil kupe kasy za regeneracje vp44 :!: :!:

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano
Nigdy pod zadnym pozorem nie wyjezdzaj w m47 paliwa do konca, bo za chwile bedziesz bulil kupe kasy za regeneracje vp44 :!: :!:

ganz genau

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Podłączyłem pod kompa i wyskoczył problem związany z doładowaniem powietrza. Wczoraj przeczyściłem EGR, był cały zasyfiały, a jutro popatrze wszystkie wężyki i filtr powietrza. Ostatni raz był wymieniany 12tys km temu
Opublikowano

Pierwsze od czgo bym zaczal to tak jak TC pisze - IC zabity brudem.

 

Ja w weekend wymienial swoj ORI na wiekszy i moim oczom ukazala sie sterta lisci,a sam IC byl zapchany w 90%.

 

A po co to pisze ?? Po to, ze moje auto osiagalo v-max 185km/h i licznik sie zatrzymywal...po wymianie lub jak bym przeczyscil jechalem 195, bo droga sie juz konczyla, a poszlaby wiecej :norty:

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano
EGR przeczyszczony, filtr powietrza wymieniony, wężyki podciśnieniowe nie popękane, tylko pytanie. Przed chwilą odłączyłem przepływościomierz na zapalonym silniku i reakcja silnika nie zmieniła się a przy dobrej przepływce silnik powinien chyba gubić obroty lub zgasnąć? Auto przyspiesza do 2,5tys obrotów i zaraz zwalnia
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak sprawdziłeś, że wężyki są całe? Jak są czarne oryginalne to nawet bym się nie zastanawiał czy zmieniać :roll:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.