Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Zastanawia mnie jedna rzecz-czy to normalne, że gdy jadę np na 2. biegu, obroty 2000-2500 i dam gaz w podłogę to przez chwilę czuć drżenie całej budy i dopiero gdzieś po jakichś 2 sek. samochód się uspokaja-nie drży. Co może byc problemem??
Opublikowano
manual, nie ma różnicy czy ciepły czy zimny, po prostu tak sie dzieje. przebieg 83 tys. Efekt ten wystepuje tylko przy gwałtowniejszym wciśnięciu pedału gazu, co jest irytujące. Przy delikatnym dodaniu gazu i normalnej jeździe to nic się nie dzieje.
Opublikowano

Tylko na drugim biegu ?

kacpercio - podpora wału w e90 jest mało wadliwa w całym Krakowie ( ASO ) nikt tego jeszcze nigdy nie zamawiał do E90 , w przypadku np. e46 były zamawiane ale o e90 nikt nie słyszał .

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

moje auto to E91 , 2.0 d , 198000 km, 2008 rok.

 

Przy przebiegu 192000 km najpierw poczulem lekkie drgania podczas dodawania gazu , nie mialo znaczenia czy byl to bieg 1-szy czy 4-ty .

Mozna bylo odniezc wrazenie ze auto jedzie po strzebelkach od grabiny. trwalo to moze ok tygodnia.

pewnego dnia wsiadlem do auta i zaczelo drgac cale auto, lewarek ciezko bylo utrzymac.

jezdzilem tak kilka tygodni. malo tego przejechalem tak ok 1500 km - wyjazd nad wybrzeze.

 

diagnoza :

najpierw - kolo pasowe

dwie nastepne - FOTA Gdynia i BM Cars - dwumasa + sprzeglo.

 

kolesie zarowno z FOTA jak i BM Cars spotkali sie z wymiana dwumas nawet przy przebiegach 60000 i 90000. nie ma zasady.

kleka i tyle. jakosc materialow niestety zalosna.

 

Mam nadzieje ze to nie to bo koszt nie maly - zaplacilem za komplet 6100 zl.

powodzenia

 

pozdrawiam

Opublikowano

Za dwumase zapłaciłeś 6100 ? :mad2:

 

Nie rozumiem takich ludzi.

 

Komplet ze sprzęgłem to koszt w granicach 2 - 2.5 tys. zł.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano

może zrobiłeś u tych z BM Cars

ja z nich zrezygnowałem, bo chcieli mnie oskubać kilka razy i doliczali jakieś fantastyczne 20% do robocizny jak miałem swoje części, a co najlepsze to i tak wychodziło taniej, niż kupiłbym u nich części :)

ale na bmw raczej dobrze się znają, tylko te ceny... :mad2:

 

powinieneś wymienić to za jakieś 2500 zł może ciut więcej komplet z robocizną... :mad2:

Opublikowano

jasne ze przeplacone :D

na szczescie nie ja placilem.

oczywiscie mozna bylo kupic taniej na aukcji itd.

najciekawsze jest to ze jak patrzylem jakies 2 miechy temu to ciezko bylo zalatwic kololwiek taniej jak ok 3000 zl za kpl.

wolalem miec leb spokojny, zawiezc samochod do osob co sie na tym znaja i nie spiepsza czegos po drodze.

w autoryzowanym bmw powiedziano mi 6500 zl .

 

czy bm cars to naciagacze itd ?

nie wiem, bedac tam za kazdym razem wlasciciel zapisywal mi swoje ceny wraz z numerem czesci i zostawial wolna reke czy chce ich czesci czy swoje, oprocz tego niejednokrotnie slyszalem jak mowil przez telefon ze nie ma sensu czegos kupowac ze mozna podjechac w inne miejsce i zregenerowac (chodzilo o turbo).

jezdzilem po wielu mechanikach i bm cars wydaja sie na razei najbardziej ok.

zobaczymy.

 

pzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.