Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witajcie czy ktoś już wycinał w e90 2.0d 163km, filtr jest uszkodzony i zapycha się raz na 6 miesięcy ,czy zostaje cała pucha czy w to miejsce wspawuje się rurę >modyfikacja elektroniki zostanie przeprowadzona ,zostaje wycinka ,podpowiedzcie lub może jest jakiś link na forum z opisem.
Opublikowano
Witajcie czy ktoś już wycinał w e90 2.0d 163km, filtr jest uszkodzony i zapycha się raz na 6 miesięcy ,czy zostaje cała pucha czy w to miejsce wspawuje się rurę >modyfikacja elektroniki zostanie przeprowadzona ,zostaje wycinka ,podpowiedzcie lub może jest jakiś link na forum z opisem.

ja jestem po wycince, u mnie zostawili puszke bo w puszcze znajduje sie również katalizator którego sie nie wycina. Polecam ta czynność, nie bedzie ci przebywać oleju i najwazniejsze raz na zawsze koniec z problemami dpf. u mnie auto lepiej sie zaczęło zbierac - tez miałem zapchany filtr

Opublikowano
Witam,wczoraj odebrałem auto z warsztatu.Miałem zapchany DPF,auto ożywiło się w zauważalnym stopniu.Ale to tyle dobrego,kolega wczesniej napisal ze w dpf-ie(puszce) znajduje sie katalizator ktorego nie nalezy usuwać,Gdy zapytalem sie co wyjal z tej puski pokazal mi wiadro w ktorym znajdowal sie wykruszony katalizator,jakby tego bylo malo swieci sie zolta kontrolka filtra czasteczek stalych informujaca o zapchaniu,gdy o nia zapytalem uslyszalem ze,komputer sie ustawil na wypalanie filtra,i po pokonaniu dluzszego dystansu ona zgasnie,i jak zapewnil juz nigdy sie nie zapali.I pytanie czy ten Pan nie polecial ze mna w kulki????? :evil: Bardzo prosze o odpowiedz.Z gory dziekuje i Pozdrawiam.
Opublikowano
Nie wycinałem filtra ale raczej facet się wygłupił... filtr powinien zostać wyłączony programowo. A jak rozumiem człowiek tego nie zrobił... Podjedź do kogoś kumatego niech czym prędzej przeprogramuje auto.
Opublikowano
A czy przypadkiem nie jest to jedna całość ? jak to jest podzielone i czym to się różni katalizator i filtr dpf ? te drugie ma bardziej zagęszczone komory przelotowe spalin ? Mam wyjęty dpf ale dla mnie to jeden duży wkład katalityczny :? chyba że się mylę.
  • 1 rok później...
Opublikowano
Witam, będę dziś oglądał samochód BMW 320d 163KM z dpf'em widać po róże wydechowej że ma, raczej szukam ogłoszeń z autami oryginalnie bez dpf'a ale ciężko znaleźć coś konkretnego :/ i tu moje pytanie, jeśli bym się zdecydował to gdzie w okolicach Krakowa najlepiej to zrobić + chip w miarę rozsądnej cenie? Będę tym samochodem robił raczej krótkie odcinki i zapewne szybko filtr się zapcha. Doradźcie czy dobrze myślę czy może lepiej sobie odpuścić.
Opublikowano

Sam sobie robisz problem. Po co na krótkie odcinki do miasta brać diesla i to z filtrem cząstek stałych. Właśnie to jest jeden z głównych powodów dlaczego ludzie narzekają na DPF. A to fragment mojej pracy dyplomowej:

....

2. Zasadniczym problemem podczas eksploatacji samochodów wyposażonych w filtry cząstek stałych jest ich konieczna okresowa regeneracja.

3. Samochód z silnikiem Diesla wyposażonym w DPF/FAP zdecydowanie nie sprawdza się w czasie długotrwałej eksploatacji głównie na krótkich odcinkach oraz użytkowania w ruchu miejskim. W związku z tym przed zakupem samochodu należy określić nasze potrzeby oraz przeanalizować, w jakich warunkach pojazd będzie głównie eksploatowany.

.....

Opublikowano
Witam, będę dziś oglądał samochód BMW 320d 163KM z dpf'em widać po róże wydechowej że ma, raczej szukam ogłoszeń z autami oryginalnie bez dpf'a ale ciężko znaleźć coś konkretnego :/ i tu moje pytanie, jeśli bym się zdecydował to gdzie w okolicach Krakowa najlepiej to zrobić + chip w miarę rozsądnej cenie? Będę tym samochodem robił raczej krótkie odcinki i zapewne szybko filtr się zapcha. Doradźcie czy dobrze myślę czy może lepiej sobie odpuścić.

 

Ja robiłem w KreatorzeMocy Wawa ale na forum są osoby ,które też to dobrze zrobią w Twojej okolicy i pewnie taniej .

Jazda bez problemu + chip :cool2:

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano
A czy z tym problematycznym DPF-em to nie jest troche mit i niepotrzebne straszenie ludzi :roll: Tu gdzie zyje od wielu lat jest moda na diesla i kupuja je nawet ludzie robiacy rocznie mniej niz 10 tys km. Gdy ich ostrzegalem przed zakupem ze moga miec problemy z DPF-em robiac po 5/10 km dziennie,wyszlem tylko na durnia,bo jak do tej pory nikt z nich przez lata nie mial zadnych problemow :duh: No chyba ze tylko BMW ma z tym problem a dpf-y FIATA,RENAULT,VW,PEUGOTA itp. nie maja :shock:
Opublikowano
Też pewnie mają, tylko finansowo to nie jest im problem. Ja podważyłem zasadność kupna Diesla do poruszania się w 95 % lub cały czas w mieście (pomijając czy DPF jest czy nie). Ale to dyskusja na inny temat.
Opublikowano
a po wzcieciu i wydłubaniu resztki filtra wstawiają tam coś do środka ? czy zostaje taka "pucha" którą turbo musi napompować ? jaki też jest koszt takiej modyfikacji wycięcie tego i soft ?
Opublikowano
A czy z tym problematycznym DPF-em to nie jest troche mit i niepotrzebne straszenie ludzi :roll: Tu gdzie zyje od wielu lat jest moda na diesla i kupuja je nawet ludzie robiacy rocznie mniej niz 10 tys km. Gdy ich ostrzegalem przed zakupem ze moga miec problemy z DPF-em robiac po 5/10 km dziennie,wyszlem tylko na durnia,bo jak do tej pory nikt z nich przez lata nie mial zadnych problemow :duh: No chyba ze tylko BMW ma z tym problem a dpf-y FIATA,RENAULT,VW,PEUGOTA itp. nie maja :shock:

 

Dobrze ale czy ci ludzie kupują diesle z przebiegiem 200-300 tysięcy czy nówki, bo jest troszkę różnicy pomiędzy nimi...

Opublikowano
A czy z tym problematycznym DPF-em to nie jest troche mit i niepotrzebne straszenie ludzi :roll: Tu gdzie zyje od wielu lat jest moda na diesla i kupuja je nawet ludzie robiacy rocznie mniej niz 10 tys km. Gdy ich ostrzegalem przed zakupem ze moga miec problemy z DPF-em robiac po 5/10 km dziennie,wyszlem tylko na durnia,bo jak do tej pory nikt z nich przez lata nie mial zadnych problemow :duh: No chyba ze tylko BMW ma z tym problem a dpf-y FIATA,RENAULT,VW,PEUGOTA itp. nie maja :shock:

 

Dobrze ale czy ci ludzie kupują diesle z przebiegiem 200-300 tysięcy czy nówki, bo jest troszkę różnicy pomiędzy nimi...

Oczywiscie chodzi o auta nowe z salonu,auta majace 200-300 tys. sa uznawane za nadajace sie tylko na zlom.Moze w tym problem ze w Polsce przewaznie takie jezdza wiec DPF jak i kazda inna czesc moze sprawiac juz problem :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.