Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Problem wygląda następująco podczas jazdy po nierównościach słychać stukanie tak jakby blachy w prawym tylnym kole, odkręciłem koło i co zauważyłem dosłownie nic. Osłona od hamulca dokręcona bardzo dobrze bo nie odczuwam żadnego ruchu ruszając rękami. Co może być tego przyczyną?? nie mam pojęcia co jeszcze sprawdzić. Jest to odgłos stuku blachy
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja miałem tak przy ułamanej sprężynie, która tłukła się na wahaczu. Ktoś miał problem i dalej chyba ma ze stukającymi klockami/szczękami z tyłu (nie pamiętam dokładnie).

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Moze poszla Ci poduszka amortyzatora tylnego i Ci tak puka. Ale mowisz metaliczny dzwiek.. hmm warto by to sprawdzic
Opublikowano

Podjechać na kanał i wszystkie gumy nie gumy, podpory nie podpory oblukać.

To niestety może być wszystko.

 

U mnie, jeszcze w 206, metaliczne dźwięki występowały przy uwalonej gumie wahacza.

Opublikowano
Witam podpinam się do tematu niestety mam ten sam problem z tym, ze stukot słychać przy prędkości około 40 50 km później zanika czasem słyszę stukot jak pokonuje zakręt walczę z tym już 5 miesięcy wymieniłem praktycznie cale zawieszenie (wahacze zostały stare ale tuleje wymieniłem na nowe )i stukot nadal jest już sil mi brakuje na ta bete :)aha dodam ze ja mam E46 320
Opublikowano

A zobacz końcówki drążków kierowniczych i gumy na stabilizatorze przednim. Oba mogą dawać objawy jak wymienione. Przynajmniej moim zdaniem.

 

Raczej wycie a nie stukot będzie Ci dawać łożysko koła - ten hałas będzie się zmieniał przy skręcie ze względu na inny rozkład sił i z prędkością także.

Opublikowano
jak zwykle może stukać wiele rzeczy, mi w zeszłą środę w trasie też zaczęło się tłuc w prawym tylnym kole, jako że miałem sporo w bagażniku 2 razy żoną przeglądaliśmy co może stukać, na nierównościach było coraz gorzej, po trasie okazało się że amortyzator wylał się zupełnie i stukał bo był suchy, jakoś nie zwróciłem początkowo uwagi, że mi tył pływa ale droga była równa a nierówności takie sobie, po wymianie kompletu amorki, osłony, poduszki (460zł z robocizną) twardo i cicho.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.