Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dlaczego tak tanio? Mina? Przyznam, że właśnie czegoś takiego szukam (no, mógłby być 530d z jedną turbiną oraz mieć wentylowane fotele i audio 677, ale nie przesadzajmy ;)

 

http://otomoto.pl/bmw-535-shadow-line-full-opcja-salon-p-C25845927.html

 

Numer podwozia WBANC91050B765156

Kod typu NC91

Typ 535D (EUR)

Typoszereg E E60 ()

Seria 5

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik M57X

Pojemność skokowa 3.00

Moc 200

Napęd HECK

Skrzynia biegów AUT

Kolor BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)

Tapicerka LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW)

Data prod. 2005-11-21

 

Składanie Wyposażenie

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów

S217A AKTIVLENKUNG Aktywny układ kierowniczy

S2CFA LM RAEDER STERNSP. 138 MIT NOTLAUF. Obr. BMW, st. le. spr. gw. 138

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny, elektryczny

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S439A INTERIEURLEISTEN Listwy wewnętrzne

S442A GETRAENKEHALTER Uchwyt do napojów

S456A KOMFORTSITZE ELEKTRISCH VERSTELLBAR Fotel komfort z pamięcią

S465A DURCHLADESYSTEM System załadunku

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

 

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S524A ADAPTIVES KURVENLICHT Adaptacyjne doświetlanie zakrętów

S563A LICHTPAKET Pakiet oświetlenia

S5ACA FERNLICHTASSISTENT Asystent świateł drogowych

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S612A BMW ASSIST BMW Assist

S616A BMW ONLINE BMW Online

S620A SPRACHEINGABESYSTEM Wejście głosowe

S633A HANDY VORB. BUSINESS/BLUETOOTH-SCH. Instalacja tel. kom. Business

S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD

S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM System głośników HiFi

S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD

S6AAA BMW TELESERVICES BMW Teleservices

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

 

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S850A ZUSAETZL. TANKFUELLUNG EXPORT Dodatkowe napełnienie zbiorn. na eksport

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S8SAA LAENDERSPEZ. NAVI.-FREISCHALTUNG Aktywacja nawigacji charakt. dla kraju

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

S964A REQUEST NAVIG. DVD ON DELIVERY Przy dost. zażądać płyty DVD nawigacji

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

Opublikowano

Auto z polskiego salonu, podany VIN - powinno byc łatwo sprawdzić przebieg. Ciekawe do jakiego okresu auto było serwisowane w ASO...

W ogłoszeniu nie ma podanego przebiegu - sądzę że bedzie ponad 300 tys km. Taki przebieg w tak skomplikowanym aucie, w dodatku w całosci przejechany po polskich drogach.... mnie to by zniecheciło.

Masz Peugeota z przebiegiem ponizej 200 tys km, nie zmieniaj na cos co ma więcej... bo mimo lepszego wyposażenia, silnika, będzie to strzał w stopę raczej...

 

300 tys km to bez uszczerbku znosiły benzynowe e34 czy e38. Dla takiego auta jak e60 (jeszcze biturbo) to już powazny przebieg, moim zdaniem. Owszem jeszcze moze pojedzic, ale osprzęt silnika, skrzynia, itp już mogą się kończyć...

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Przebieg jest 308tys. km - widać to na fotkach z komisu ( http://www.auto-scan.pl/szczegoly.php?id_ogloszenia=359 ). Podobno BMW przy tym przebiegu dopiero się dociera ;) To jak to w końcu jest? Niby niemiecka jakość a należy się bać przebiegu 300tys. km? Kolega sprzedaje w pełni sprawnego Peugeota 407SW 2.2HDi z przelotem 330tys. km i wszystko śmiga jak należy a też jeździł większość po Polsce.

 

Co do tego BMW - przynajmniej ze zdjęć wygląda na o wiele mniej wyeksploatowany niż te, które oglądałem do tej pory a które miały na liczniku mniej niż 200tys. km lub coś koło 200tys. km. Dlatego chciałbym się dowiedzieć jaka jest przyczyna, że jest ok. 10tys. zł tańszy niż inne 535d widoczne obecnie na otomoto.

Edytowane przez s0nar
Opublikowano
Przebieg jest 308tys. km - widać to na fotkach z komisu. Podobno BMW przy tym przebiegu dopiero się dociera ;) To jak to w końcu jest? Niby niemiecka jakość a należy się bać przebiegu 300tys. km? Kolega sprzedaje w pełni sprawnego Peugeota 407SW 2.2HDi z przelotem 330tys. km i wszystko śmiga jak należy a też jeździł większość po Polsce.

 

Ja miałem serię 3 z silnikiem 3.0d z przebiegiem pod 400 tys. km i wszystko działało super.

Przesiadłem się na E61.

Opublikowano

Z fotek pomarudziłbym, dopytał się o :

 

- jakie naprawy był ostatnio wykonywane, które by wymagały demontażu tylnej części wydechu bo "krzywo jest zamocowany".

 

 

Obstawiałbym, że uczciwa 3 z przodu generuje niższą cenę.

 

 

Na fotkach prezentuje się bardzo niepozornie jak na takie Nm pod nogą ;) .

Opublikowano
Z fotek pomarudziłbym, dopytał się o :

 

- jakie naprawy był ostatnio wykonywane, które by wymagały demontażu tylnej części wydechu bo "krzywo jest zamocowany".

.

 

Jeszcze ciekawe jest, że auto z Polskiego salonu a na zdjęciach z komisu widać, że komputer nie jest po polsku tylko chyba po niemiecku.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może to dziwne co napiszę, ale wolałbym prawdziwy i znany mi przebieg 308tys. km niż licznik skręcony na "handlarskie" 179tys. km a w rzeczywistości nie wiadomo czy to 300 czy może 600tys. km. Sam dużo nie jeżdżę (jakieś 15tys. km rocznie), więc nie oczekuję samochodu, którym bezawaryjnie przejadę milion kilometrów. Raczej chodzi o banana na twarzy i "w miarę" bezawaryjny wóz, który odsprzedam po 3-4 latach.
Opublikowano
Przy tak niskich przebiegach szukalbym tylko i wyłącznie benzyniaka.
spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
P To jak to w końcu jest? Niby niemiecka jakość a należy się bać przebiegu 300tys. km?

 

BMW wysokiej jakosci skonczyły sie gdzies w końcu lat 90-tych, moze z porywem na pierwsze lat tego wieku... e60 trwałoscią nie odbiega na plus od innych aut przecietnych marek. Jest duzo lepszy stylistycznie, swietnie zaprojektowany, ma doskonałą trakcje, moc i prowadzenie. Ale legendarna trwałosc i bezusterkowosc to juz przeszłosc. To zdanie nie tylko moje, ale wielu mechaników grzebiacych w tych autach.

 

Przy przebiegu 300 tys km bardzo duzo zalezy od tego kto i jak jezdził tym autem oraz od jakosci jego serwisu i skapstwa własciciela. Da sie te auto utrzymac w super stanie, niestety szczególnie w Polsce nikt tego nie robi - własnie ze wzgledu na koszty.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Jak kolega wyżej napisał, szukaj wersji benzynowej, np. 530i 258 PS lub v8 545i. Pierwsza spali o 2 litry więcej średnio od 535d, a ryzyko awarii silnika i osprzętu bardzo małe. Mam wolnossące 3.0i od czterech lat i jedyny "poważny" problem z samochodem jaki odnotowałem, to uszkodzenie ogranicznika drzwi przednich kierowcy. :mrgreen:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Panowie, to nie jest temat z cyklu "czy lepszy diesel czy benzyna" :) Jeśli się trafi benzyna to oczywiście ją rozważę, ale póki co szukam diesla i wygląda na to, że diesli E60 jest zwyczajnie więcej, bo z moich obserwacji wynika, że na 10 diesli przypada jedna benzyna i to z reguły sprowadzona z USA, bo licznik wyskalowany w milach. A jak z USA to wiadomo - pewnie po konkretnym dzwonie i kasacji. Obecnie mam 2 diesle (2004 i 2005 rok, więc nie mówię o starych klekotach) i zero awarii przez wiele lat, więc traktory mi nie straszne. Jednak z turbiną fajnie się jeździ...nawet na tak symbolicznych trasach jak moje.

 

Właśnie przed chwilą z ciekawości sprawdziłem - po zastosowaniu moich filtrów na otomoto w całej Polsce mam 8 benzyn i 100 diesli. Tak więc na chwilę obecną w benzynach nawet nie w czym wybierać.

Edytowane przez s0nar
Opublikowano
Poszukaj na portalach krajów, gdzie diesel jest traktowany jak u nas benzyna, nie poszukiwany i nie kochany i praktycznie na tamtym rynku, niesprzedawalny. Autoscout ch na przykład.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja uważam, że przebieg jak najbardziej ok, zdecydowana większość 530d z tego roku ma taki oryginalny przebieg skręcony na 190 tyś. Jak bym szukał 530d zainteresowałbym się tym egzemplarzem, odżałować kilka stówek na aso, tylko nie tam gdzie był serwisowany i jak dadzą na piśmie, że najważniejsze podzespołu są ok to kupiłbym takiego potworka :mrgreen: podejrzewam, że cena atrakcyjna ze względu na to, że okaże się, że kilka tyś trzeba będzie włożyć na start: np amortyzatory, zamieszenie, opony (nie przyglądałem się zdjęciom :P )

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Powiedział co wiedział :) hehe

 

jakub nie przesadzaj podjrzewam że turbina oraz wtryski plus pompa CR napewno były już naprawiane bądź regenerowane.

 

Kolego s0nar z tymi 300tkm to możesz pisać jak jeździsz 17litrowym mercedesem.

 

Mieszkam w SZN do goleniowa mam jakieś około 40km x2( bo powrót do SZN). Jeśli chcesz to polece zobaczyć tego diesla - wiedze mam bo sam jeździłem ONem przez 5 lat i robiłem i wtryski i turbine:) pisz na priv :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Powiedział co wiedział :) hehe

 

Kolego s0nar z tymi 300tkm to możesz pisać jak jeździsz 17litrowym mercedesem.

 

 

Czytałem to kilka razy, ale nie za bardzo kojarzę jak mam to rozumieć :) Czy mógłbyś nieco jaśniej napisać co miałeś na myśli?

Opublikowano
Ciesz się że masz 23 letnie auto i o nie dbaj. Dziś już takich nie robią Gdybyś miał e65 diesel z przebiegiem 300 tys ...mieszkałbyś u mechanika.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mówimy tu o E60 a nie E65 :) Poza tym założę się, że przynajmniej 80% sprowadzonych do Polski autek ma takie przebiegi (nie tylko BMW) a jakoś nie znam ludzi mieszkających u mechanika. Ludzie z uśmiechem jeżdżą, bo na blacie 120-180tys. km podczas gdy w rzeczywistości często 500tys. km. Z tego co piszecie wynika, że BMW to gó...niana marka produkująca samochody tylko na 5 lat i na 100tys. km przebiegu a potem...trzeba zamieszkać u mechanika. To ja pierdzielę takie niby premium ;) Skoro to 535d z ogłoszenia to już trup to nie powinien kosztować 53900 tylko 3000zł.

 

P.S. Mam 7-letnie auto, które wygląda jak nowe przy tych BMW E60, które do tej pory obejrzałem. Ze swoim autem nie mam najmniejszych problemów - w każdej chwili mogę się wybrać w trasę 2500km i wiem, że dojadę. Liczyłem, że kupując powiedzmy 6-letnie BMW będę mógł liczyć na to samo, bo inaczej zamiana nie ma sensu.

Opublikowano
Ciesz się że masz 23 letnie auto i o nie dbaj. Dziś już takich nie robią Gdybyś miał e65 diesel z przebiegiem 300 tys ...mieszkałbyś u mechanika.

 

Nie rozumiem Twoich docinek. Napisałem w żartach :mrgreen:

Kolego mam jeszcze Forda Mondeo Mk3 2.0 TDCi (190000km) więc wiem co to znaczy mieszkać u mechnika i jaki jest koszt np regeneracji wtrysków :cool2:

 

 

Czytałem to kilka razy, ale nie za bardzo kojarzę jak mam to rozumieć :) Czy mógłbyś nieco jaśniej napisać co miałeś na myśli?

 

Chodziło mi tu o ciągnik siodłowy :)

Opublikowano

strasznie jest irytujące jak ktoś skreśla autko po przebiegu...

Rozumiem, że lepiej kupić takie z przebiegiem 50 tyś km?

Być może, ale widząc autko z przebiegiem 300 tyś km mogę stwierdzić: cholera, skoro autko dojechało do takiego przebiegu i nadal śmiga to znaczy że właściciel musiał nieźle dbać o auto no i: NIE SKRECIL PRZEBIEGU.

Czesciej mozna trafic gorsze autko z przebiegiem 50-80 tys niz 200-300 tys. Patrz w niemczech sa takie 535d z przebiegiem 400-450 tys, znam przypadek 480 tys km na (o ironio) seryjnych turbinach.

 

Przestancie wiec pisac glupoty ze wysoki przebieg = wielka mina, potem w polsce nikt nie chce kupowac aut z duzymi przebiegami bo czytaja takie glupoty a handlarze sie ciesza i kreca liczniki.

Sami sie o to prosicie w sumie...

 

Dla przykladu ja mam autko z przebiegiem 180 tys km, a jest w lepszym stanie niz takie samo z przebiegiem 50-70 tys (mialem ostatnio porownanie u mojego mechanika) Gdzie teraz sa wasze historie o przebiegu?

Opublikowano
jak 300 tysi nakulane ma to część rzeczy jest już porobiona, z tego co słyszałem siadają przy 150- 180 tyś, czyli niedługo następna tura napraw
Opublikowano
Ciesz się że masz 23 letnie auto i o nie dbaj. Dziś już takich nie robią Gdybyś miał e65 diesel z przebiegiem 300 tys ...mieszkałbyś u mechanika.

 

Nie rozumiem Twoich docinek. Napisałem w żartach :mrgreen:

 

Ale ja wcale Ci nie docinam. Uważam, że zadbane e32 będzie kosztowało w utrzymaniu promil tego co wypasione e60. To auto ktore jest przeładowane elektronika, zrobione przez księgowych z chińskich materialów i w dodatku nikt nie potrfi tego naprawić.

 

Ale to jest moje zdanie, częsciowo poparte nietrafionymi zakupami. Ja jestem motoryzacyjnym ortodoksem, który nienawidzi gadżetów i zbędnych pierdółek.

 

...a turbo uznaję tylko w Subaru i Mitsubishi EVO. Taki wyjatek od reguły. :)

Opublikowano

BMW to moja ulubiona marka i e60 to mój nastepny cel, wprawdzie nie w dieslu a w benzynie ale czytając forum zaczynam wątpić w sens zakupu auta prawie 10 letniego za kwotę niemałą za którą mógłbym kupić inną markę świerzą 2-3 letnią i cieszyc się z bezawaryjnej jazdy. Pomijajac fascynację marką a biorąc zakup czysto ekonomicznie to wyglada na to że e60 to jedna wielka lipa, studnia bez dna gdzie siada elektronika, turbo, wtryski,itp. itd., materiały wykończeniowe to skrzypiąca tandeta- czy takim autem można bez obaw wybrac się na zagraniczny wyjazd- po tych opiniach z forum to raczej bym sie bał.

Z drugiej strony widzę ludzi w e60 często handlarzyków, rolników, którzy mają skręcone liczniki na magiczne 180 tyś. jeżdżą , leja Bóg wie co, jak poleci turbina , wtryski to wymieniają na używkę i jezdżą dalej. Kupuja te auta nie z wyzszej półki cenowej allegro a z niższej i suma sumarum nie tracą tyle w ostateczności niż fanatyk marki przy odsprzedazy za 2-3 lata.

50-60 tys. zł to kwota za którą ktos zamiast e60 kupuje np. swierzą octavię czy innego tego typu auto i śmiga sobie bez wiekszych problemów, kosztów i obaw że np. nie dojedzie z rodziną na zaplanowane wakacje.

Jezeli dobre BMW skonczyło sie na e34, e39 to nie wiem czy warto na siłę ładować sie w kłopoty typu e60, a nawet wybierając z wyższej półki cenowej nie mamy gwarancji unikniecia kłopotów.

P.S. ja na razie szukam e60 545 i daleko mi do VW, Skody , Forda itp. ale czytając forum rozum i logika zaczynają zadawać mi powyższe pytania.

Opublikowano

wielu ludzi kupuje oczami ,ale są jescze ci myślący- fakt wielu mówi że e39 to ostatnia dobra ,ale tak mówią ci co kupują okazje ,nawet stare e39 jeśli ma dobry serwis warte jest grubej kasy .

 

fakt kupisz tanioche i niewiele stracisz przy sprzedaży ale miałeś szajs i na szajs wymienisz , ale tak robią tylko pajace w gumiakch -oni kupują w słynnym starogardzie gd lub wrześni,mają gdzieś że auto jest bez poduszek itp ma być młode -remont to pestka ,tak im się zadaje bo prawdy się niedowiesz ,i rośnie opinia o tandecie od bmw -po paru autach idą do salonu i kupują nowego fiata bo ich pierwszy fso był super niezawodny a ty kolego nadal pomykasz bawarią dbając o olej i paliwko ale twoja bawaria pochodzi z pewnego miejsca i kosztowała jak ma kosztować dobra marka.

 

moja 523 kupiona w salonie jako używka .ma 350 tkm i dalej pomyka po całej uni -jak widze ceny używanych e39 w pl to mam ochote roz... te towrzystwo ,jak pokazełem ogłoszenia z allegro znajomemu niemcowi to umierał ze śmiechu ......... :cry2:

 

kto szuka szajsu to prosze do komisu w starog gd albo. września to już legendarne szroty.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.