Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Który z obecnych 2.0 litrowych diesli w trójkach jest ''najlepszy'' najpewniejszy i najwydajniejszy.

Słyszałem negatywne opinie na temat 162KM a na temat 177 że występowały pękające wałki, i wyrzekać się tego silnika, natomiast z opinią na temat 184KM się jeszcze nie spotkałem ale prezentuje się ciekawie.

  • Zarejestrowani
Opublikowano
184 jest wolne ( prawie) od szeleszczacych rozrzadow, i jest to najswiezszy, najcichszy, najpszczednejszy i najlepszy silnikz tych ktore podales

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

Nowy silnik wiec bedzie wiadomo cos o nim pozniej, czyli za jakis czas.

A mozna wiedziec co koledzy maja przeciwko poczciwemu 163km?

Wiem wiem, zaraz zacznie sie za dwumasy, turba padaja ale sa to czesci eksploatacyjne wg zasady jak dbasz tak masz.

Zmieniajac olej co 30kkm to turba i w tym nowym silniku beda padaly.

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Opublikowano

2.0 184KM właśnie niedawno nabyłem - przejechałem nim z Niemiec i na miejscu może ok. 1500km, więc za wiele na pewno nie powiem, ale na pierwszy rzut oka:

 

1. Dużo większa kultura pracy silnika niż M47 163KM oraz ponoć cichsza praca w stosunku do 177KM.

2. Znacznie większy zapas mocy i momentu - wyraźnie czuć to pod nogą w czasie jazdy.

3. W środku cichutko jak makiem zasiał, a motorownia cyka jak benzyniaczek.

4. Osiągów nie porównam, bo jechałem/jeżdżę autami z innymi napędami : 163KM - RWD vs. moja 184KM xD, ale przewagę widać jak nic - zresztą to opinia nie moja, tylko właściciela M47 163KM.

5. Po przesiadce z 1.9tdi AVF na pompkach wewnątrz BMW panuje błoga cisza, spokój i ogólna sielanka (mimo wyząbkowanych lekko opon RFT oraz panoramy nad głową) :D do tego stopnia, że ja, jako zapalony miłośnik Audi (po które zresztą jechałem :roll: ) zakochałem się w tym aucie bez pamięci.

Nie wspomnę już o ilości miejsca wewnątrz, którą BMW gniecie Audi (zarówno B6, jak i B8) - piszę to jako w pełni obiektywna osoba :cool2:

Ja osobiście wybrałem 184KM przez wzgląd na opinie, jakie się słyszało i słyszy na temat 177KM wersji. Być może jest to na wyrost, podobnie, jak obawa przed RWD w zimie (stąd poszukiwałem xD), ale co tam :D Mam i zobaczę co z tego wyjdzie.

Opublikowano
To wszystko zależy na jakie auto cie stać, ja bym osobiście chciał albo 184Km albo 163KM i program do niego. Te wersje 177 miały zmieniona konstrukcję silnika w stosunku do wersji 163KM i to powodowało ze były awaryjne, w wersji 184 KM poprawiono błędy z wersji 177KM ale czy coś jeszcze nie wyjdzie to się dopiero okaże.
Opublikowano

Dokładnie - czas pokaże, chociaż mój ma już 185tyś. mimo 2 lat i w kondycji jest świetnej.

Dokładnie osłuchiwałem zimny i ciepły silnik i nie słychać odgłosów szurania, tarcia, czy innych podobnych, więc mam nadzieję, że będzie ok :roll: . Jedynie co, to koła RFT dały mi popalić, bo nie wiedziałem sam, czy to gumy, czy padające łożyska.

Diagnoza w ASO potwierdziła jednak gumy.

Dodatkowo miłe zaskoczenie na spacji paliw - trasa 140-160km/h, spalanie 5.9-6.3l/100km.

Jak na budę ponad 1600kg, napęd 4x4 to chyba dużo nie jest.

Opublikowano

Dużo nie jest ale tyle pali mi moja przy prędkości 150 km/h na autostradzie :-)

Ale nie rozmawiamy tu o spalaniu lecz o silnikach, tak jak napisałem wszystko zależy od zasobności portfela :-)

Opublikowano

163KM 177KM 184KM moim zdaniem roznica w mocy spora ale jezeli chodzi awaryjnosc? Jak silnik zakatowany to czy to bedzie 163KM czy 184KM to i tak padnie. Tak jest z kazdym silnikiem bez znaczenia 2.0 czy 3.0

Ja mam 177KM i w silniku cisza a mam przelatane 192 tys. .

Opublikowano
Mogę się wypowiedzieć na temat odczuwalnej różnicy mocy między tymi silnikami. Tak się składa, że jeździłem każdym. Najkrócej 184 KM - w zasadzie epizodycznie. Moje odczucia są następujące: między 163 KM, a 177 KM odczuwam wyraźną różnicę mocy, natomiast porównując 177 KM i 184 KM już takiej różnicy nie czułem, a w zasadzie, to w ogóle różnicy nie czułem. Może to kwestia konkretnych samochodów, a nie silników - nie wiem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.