Skocz do zawartości

535d nagły spadek mocy powyżej 180 km/h CHIP


justza

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.auto 535d 2007r. po depnięciu na max-a auto zbiera się super do ok 180 km/h i nagle odcina moc i jedzie jakby w trybie awaryjnym. zgasze auto i odpale i wszystko jest oki aż znowu nie depne powyżej 180 km/h. Mam zrobiony Chip .czy to może być przeładowanie turbo? jakie macie pomysły? przed chipem auto bez problemów osiągało 265 km/h a teraz lipa... jakie macie pomysły ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
Jak najbardziej wyglada na przeladowanie lub wtryski zalewaja

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli wcześniej było oki to przeładowanie zostaje.... może trzeba wyregulować sztange od turbo ..robił to ktoś ?

 

 

po wgraniu wirusa wartość przeładowania też jest zmieniona więc nie wiem o co chodzi,może trzeba mechanicznie przeregulować sztange ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba podłączyć pod koma i sprawdzić czy pokazuje się błąd przeładowania i jakie wartości pokazuje komp po wystąpieniu tego problemu.

Może być to spowodowane tez przypychającym się DPF i włączonym trybem dopalania DPF. W czasie dopalania DPF auto ma ograniczoną moc i to szczególnie widać przy wysokiej prędkości. Sprawdź tez termostat bo jeśli auto się nie dogrzewa to lane jest więcej paliwa aby dogrzać auto i wtedy olej się tez podnosi. Ogólnie dobra diagnostyka i będziesz wiedział co i jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
po depnięciu na max-a auto zbiera się super do ok 180 km/h i nagle odcina moc i jedzie jakby w trybie awaryjnym. zgasze auto i odpale i wszystko jest oki aż znowu nie depne powyżej 180 km/h.

 

Miałem dokładnie takie same problemy w E46 że na autostradzie przy 180 km/h odcinało nagle z 70 % mocy, po zatrzymaniu sie i zgaszeniu i uruchomieniu silnika wszystko wracało do normy aż do ponownego osiągnięcia 180 km/h i u mnie był winny zacinający się elektrozaworek sterujący podciśnieniem turbosprężarki, na RealOEM widziałem że w twoim silniku obydwie turbiny też są w ten sam sposób sterowane podciśnieniem i może też się któryś zacina, powinieneś mieć jakiś błąd w ECU zapisany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam nowe wszystkie wężyki i dwa elektrozaworki..... EGR przeczyściłem ..tylko zostaje przepływka ale jak bez chipa było oki to pewnie nie to .... filtr paliwa nie wymianiałem... ale przed wirusem było oki ..265 km / h :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzałem wężyk ten od podciśnienia EGR i jak w niego dmucham to słychać że gdzieś powietrze leci i wciągnąć powietrze też się da ...troszke słychać jak leci powietrze...czy ktoś może sprawdzić oco chodzi lub porównać ze swoim 535d ...ten wężyk idzie gdzieś pod kolektor ssący...czy tam też jest jakiś elektrozaworek? w katalogu nic nie znalazłem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
sprawdzałem wężyk ten od podciśnienia EGR i jak w niego dmucham to słychać że gdzieś powietrze leci i wciągnąć powietrze też się da ...

 

Zepsuty elektrozaworek od EGR też może powodować problemy z mocą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymieniłem te dwa koło turbo....a jest jeszcze jakiś pod kolektorem ? nie znalazłem nic w katalogu części....

 

czy to ten :

 

poz nr 1;

 

http://de.bmwfans.info/parts/catalog/E60N/Sedan/Europe/535d-M57N2/LHD/N/2007/june/browse/engine/intake_manifold_vacuum_control/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
wymieniłem te dwa koło turbo....a jest jeszcze jakiś pod kolektorem ? nie znalazłem nic w katalogu części....

 

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=NX91&mospid=50114&btnr=11_2336&hg=11&fg=45

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymieniłem te dwa koło turbo....a jest jeszcze jakiś pod kolektorem ? nie znalazłem nic w katalogu części....

 

czy to ten :

 

poz nr 1;

 

http://de.bmwfans.info/parts/catalog/E60N/Sedan/Europe/535d-M57N2/LHD/N/2007/june/browse/engine/intake_manifold_vacuum_control/

 

 

to jest eletrozaworek od słynnych klapek...a od EGR jeszcze coś jest ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale pierw pasowało by go sprawdzić bo może jest dobry.

właśnie jak dmucham w ten wężyk od EGR to słychać że leci powietrze, tak samo jak wciągam...albo jest nieszczelny alba tak ma być...może ktoś sprawdzi na wyłączonym silniku czy tak powinno być ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Witam...mam ten sam problem co miałeś z przeładowaniem powyżej 180km/h! Udało Ci się usunąć awarię? Na dzień dzisiejszy wymieniłem wszystkie wężyki i dwa przetworniki ciśnienia mieszczące się koło turbo ale nic nie pomogło. Proszę o pomoc.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.