Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witajcie pytanko: czy wymieniając klocki chamulcowe z tyłu i przodu potrzebuję 4 sensory czy tylko jeden na przód i jeden na tył?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeden na tyl (prawa strona) jeden na przod (lewa strona) roznia sie dlugoscia wiec musisz zamowic specjalnie tyl i przod

🙃🙃

Opublikowano
Ja tez wymienialem na oryginalny (koszt ok. 100 zl.) zamienniki podobo nie dzialają ( podobno jednen na trzy dziala) cena ok 60 zł.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja tez wymienialem na oryginalny (koszt ok. 100 zl.) zamienniki podobo nie dzialają ( podobno jednen na trzy dziala) cena ok 60 zł.

 

To pierwsza taka opinia na tym forum od przeszło dwóch lat. Czy można coś bliżej - jakie konkretnie zamienniki źle działają?

Opublikowano
Killku moich znajomycm kupowalo zamiennik i mialo problem ze skasowaniem bledu w w e60 ,wiec kupilem orginal ktory jest troche wiecej kosztuje ,ale mam pewnosc .W starej bmw kupywalem zamienniki i bylo OK( pokazywalo tylko ze klocki do wymiany)> W tych nowych masz w OBD licze kilometrow do przejechania ,byc moze to jest problem
Opublikowano

Ja już 2 razy wymieniałem i kupowałem za 37 zł z Intercarsu i działa wszystko. Jak ktoś nie umie skasować, to czego by nie załozył to nie skasuje.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dokładnie. Kupilem klocki i czujniki textara i tez żadnych problemów przy kasowaniu.

🙃🙃

Opublikowano
Wymienialem z przodu i z tylu na czujniki ATE. W obu przypadkach serwis klockow kasowalem z ukrytego menu. Zadnych problemow.
Opublikowano

Czujniki w E9x są dwustopniowe, maja dwa punkty pomiaru. Wewnątrz na dwóch wysokościach są dwa druciki o różnej oporności, podłączone równolegle do dwóch przewodów idących do czunika. Zmniejszona oporność = pierwszy punkt pomiarowy, otwarty obwód = przetarty drugi punkt pomiarowy. Nieprawidłowy montaż w gnieździe (np. zabrudzonym) może powodować odczyt niewłaściwej oporności. Z tego również powodu, nie należy kasować inspekcji jeżeli przejedziemy już spory dystans. Jeżeli został osiągnięty pierwszy punkt pomiarowy komputer każe nam od razu wymienić klocki.

 

Liczenie dystansu przez komputer opiera się na wartościach wyliczanych (styl jazdy, łączny czas hamowania, prędkość itd.) oraz dwóch wskazaniach z czujnika. Aktualizowany jest w gradacji co kilka tysięcy kilometrów. Przez dłuższy czas może więc pokazywać to samo i nagle przeskoczyć o kilka kkm. Z moich obserwacji wynika (już kilka razy wymieniałem hamulce), że można na nim polegać.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

W moim przypadku tez czujnik nie był originał-co goorsze do zamówionych tarcz i klocków ATE czujnik przyszedł rosyjskiej produkcji :mad2: ,lecz dziala jak nalezy :cool2: a kosztoał chyba 24pln :D

Więc raczej to nie w czujnikach tkwi problem :duh:

icon4.png
Opublikowano
Klocki wymienione. Klocki firmy Pagit sensory też Pagit wszystkie kontroli zgasły zaraz po złożeniu hamulców z powrotem. Ogólnie wszystko działa jak należy. :D
Opublikowano
Artuj czyli po wymianie klocków i seniorów nie trzeba nic kasować tylko komputer aktualizuje sam. Bo ja w sumie też się nad tym zastanawiałem. Podsumowując po wymianie klocków i seniorów komputer aktualizuje zużycie i teoretycznie z 6000 powinno po aktualizacji wskoczyć np 18000 ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
mam do was pytanko - w komputerze wyświetla mi serwis klocków tył 6000 km i przód 18 000 km . Na jakiej zasadzie jest to liczone ? na podstawie starcia czy po prostu jak skasuje teraz to zwiększy się tam nie wiem do 30 000 tys km a stan klocków zostanie jaki jest( tak jakby obliczenia które są stale w komputerze) czy na podstawie czujników jest obliczane ? bo oczywiście jakby nie było jak zetrą się klocki to i tak będzie kontrolka jakaś świszczeć ?

 

Jezeli skasujesz bez wymiany klockow i czujnikow to momentalnie wywali blad. U siebie zmienialrm miesiac temu. Komp pokazywal do wymiany 25 tys przod i 20 tyl. A klockow wg mnie juz prawie nie bylo. Wymienilem wszystko skasowalem przez ukryte menu i pokazalo do kolejnej wymiany cos kolo 150 tys czy 140 tys. Jakos tak.

🙃🙃

Opublikowano
Dzisiaj resetowałem i dla tych co dalej nie kumaja to: resetujesz tylko jeśli wymienileś klocki i sensory tak ja powiedział to Feel_ x. pozdro
  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano
witam panowie, ja wymienilem i czujnik i klocki z tylu i nie moge zresetowac. co jest tego przyczyna? dzieki za podpowiedzi i pomoc :) bo juz pisze ktorys post przy roznych tematach na temat kasowania inspekcji i nikt konkretnie nie moze odpowiedziec.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Moze probujesz kasowac przod zamiast tyl :D

🙃🙃

Opublikowano
hehe nie, bez przesady :D ale mechanik kompa podlaczal i tez nie dal rady skasowac jak to wymienial, ja sprobowalem potem manulanie i tez sie nie dalo...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Moze zle zostal czujnik podlaczony pod nadkolem. Sciag i zobacz jeszcze raz.

🙃🙃

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Po prawej stronie z tylu za nadkolem. Musisz sciagnac kolo i wtedy zobaczysz ze kabel od klockow idzie za nadkole do tylu tam jest wlasnie laczenie. Moze zle wpieli albo nie kontaktuje dobrze bo brud i dlatego nie idzie skasowac.

🙃🙃

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.