Skocz do zawartości

E60/E61 - zasilanie z gniazdka zapalniczki na postoju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich!

Od niedawna jestem wlascicielem E61 i niestety przezylem male rozczarowanie - chodzi o zasilanie z zapalniczki. Wczesniej jezdzilem Mondeo i napiecie zawsze bylo w gniazdku, co mialo dobre strony, bo moglem np. ladowac telefon kiedy samochod stal na parkingu. W serii 5, nie wiem jak inne BMW, po wylaczeniu silnika napiecia w gniazdach nie ma... - w instrukcji samochodu jest opisane, ze zeby korzystac z zasilania trzeba wlaczys silnik lub chociaz stacyjke.

Niestety w instrukcji odkurzacza samochodowego, ktorego to dopiero co kupilem, wyraznie pisza, zeby nie korzystac z urzadzenia przy wlaczonym silniku. Probowalem przy wlaczonej stacyjce, ale po paru sakundach bez uruchamiania auta, samochod "sam przeszedl w stan czuwania" i napiecie znow zniknelo z gniazdek. Czy zancie na to jakies lekarstwo? Jest jakis myk, zeby utrzymac zasilanie w gniazdkach zapalniczek podczas postoju? Nie chcialbym ryzykowac zniszczenia odkurzacza i sprzatac z wlaczonym silnikiem - a moze BMW jest tak porzadne, ze napiecie w gniazdkach sie nie waha czy inne takie i mozna bezpiecznie odkurzac?

Opublikowano
Odkurzacz i zniszczenie przez wahanie napięcia w gnieździe zapalniczki? Nie żartuj :) To prymitywne urządzenie jest dostosowane do zasilania z instalacji samochodowej i nic mu nie będzie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.