Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mnie się rzuciły w oczy dwie rzeczy - z przodu ma inne nr rej. niż z tyłu - nie znam się, może w Belgii tak jest?

Końcówka rury wydechowej jest przesunięta mocno w prawo w otworze w zderzaku. Musiał być jakiś mniejszy ale precyzyjny strzał w tyłek, że tak przestawiło wydech, albo większy...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wyposażenie

 

Składanie Dane pojazdu

Art.

 

Wartość

Numer podwozia WBANC31010CX76842

Kod typu NC31

Typ 520D OL (EUR)

Typoszereg E E60 ()

Seria 5

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik M47/T2

Pojemność skokowa 2.00

Moc 120

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor TITANGRAU II METALLIC (A36)

Tapicerka LEDER DAKOTA/ROSENHOLZ (LCRH)

Data prod. 2006-11-23

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selektion COP relevanter Fahrzeuge

S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

S2CFA LM RAEDER STERNSP. 138 MIT NOTLAUF. Obr. BMW, st. le. spr. gw. 138

S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S442A GETRAENKEHALTER Uchwyt do napojów

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S644A HANDY VORB. MIT BLUETOOTH-SCHNITTS. Instalacja tel. kom. z Bluetooth

S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD

S843A MOTORAUSLEGUNG Redukcja mocy

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S868A SPRACHVERSION NIEDERLAENDISCH Wersja językowa, niderlandzki

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S877A UEBERKREUZBEDIENUNG ENTFALL Brak obsługi krzyżowej

S886A HOLLAENDISCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, holenderski

S8SAA LAENDERSPEZ. NAVI.-FREISCHALTUNG Aktywacja nawigacji charakt. dla kraju

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

S9AAA AUSSENHAUTSCHUTZ Zabezp. zewn. pokrycia z tworzywa szt.

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S4ALA INTERIEURLEISTEN TITAN DUNKEL Listwy wewnętrzne tytanowe ciemne

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Tablic różnych nawet nie zauważyłem :D

Zdaniem sprzedającego i w papierach jest 2007 a po VIN ewidentnie 2006. Jak to jest z samochodami z Belgii, możliwe że w grę u nich wchodzi data rejestracji i ta wpisywana jest do papierów bez względu ile autko leżakowało w salonie?

Opublikowano
Tablic różnych nawet nie zauważyłem :D

Zdaniem sprzedającego i w papierach jest 2007 a po VIN ewidentnie 2006. Jak to jest z samochodami z Belgii, możliwe że w grę u nich wchodzi data rejestracji i ta wpisywana jest do papierów bez względu ile autko leżakowało w salonie?

Data produkcji to to co wychodzi po rozkodowaniu VIN-u. Natomiast powszechną praktyką polskich handlarzy jest odmładzanie auta o rok poprzez podawanie tzw. "roku modelowego", który wylicza się według wzoru: rok_produkcji + 1 albo daty pierwszej rejestracji lub daty sprzedaży auta przez salon. Nie wiemy co tym razem "autor miał na myśli". Najlepiej zadzwoń i zapytaj.

Opublikowano
Jak kolega wyżej napisał, data produkcji jest tylko jedna z nr. VIN. W fabryce możesz nawet sprawdzić o której godz. zszedł z taśmy. Nie ma, nie było i jak na razie nie będzie innej możliwości. Dokładnie ustal przebieg, bo samochody z Belgii, potrafią mieć dużo nalatane, bardzo dużo. Tym bardziej, że to auto to Holender.
Opublikowano

Każdy mówi że auta z Belgii to w większości bite albo najechane na maxa. Przyznam że po obejrzeniu kilku padak straciłem nadzieję na znalezienie czegoś godnego uwagi...

Panowie i Panie :D a może ktoś ma do polecenia jakieś fajne e60 520d, 2006-2007 najlepiej z łódzkiego, cena do 57max

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nawet w Erze nie ma takich rzeczy ,bo nie ma już Ery

 

Prawda. Za taką kwotę to się ciesz jak 2004-2005 w miarę dobre znajdziesz, bo o rewelacji nie ma mowy. Od 2 miesięcy szukam czegoś dla siebie i widzę, że łatwo nie będzie :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

słabo szukasz,

ja sprzedaje i wśród kupujących jest taki sam dramat jak wśród sprzedających. Dla ludzi tak ważna jest duża nawigacja, albo czarny kolor, że nie interesuje go nic innego

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Do mnie pijesz? :) Wiesz, każdy ma jakieś wymagania (duża nawi, automat, 3.0d, fotele komfort, pełna elektryka, porządne audio, żeby na dzień dobry nie trzeba było zmieniać itp. itd.), do tego odpowiedni stan techniczny. To normalne, że jak już się chce wydać trochę kasy to byle czym się człowiek nie zadowoli. A ludzie kiedyś pokupowali golasy i teraz się dziwią, że nikt tego nie chce brać. Zwłaszcza jak już ktoś ma więcej w obecnym aucie to dlaczego ma rezygnować z tego w następnym. Trzeba iść do przodu a nie cofać się.
Opublikowano
Do mnie pijesz? :) Wiesz, każdy ma jakieś wymagania (duża nawi, automat, 3.0d, fotele komfort, pełna elektryka, porządne audio, żeby na dzień dobry nie trzeba było zmieniać itp. itd.), do tego odpowiedni stan techniczny. To normalne, że jak już się chce wydać trochę kasy to byle czym się człowiek nie zadowoli. A ludzie kiedyś pokupowali golasy i teraz się dziwią, że nikt tego nie chce brać. Zwłaszcza jak już ktoś ma więcej w obecnym aucie to dlaczego ma rezygnować z tego w następnym. Trzeba iść do przodu a nie cofać się.

 

 

jasne , że można , a nawet trzeba wymagać :) ale takich rarytasów wymagać , a mieć kasę na corsę b to jest coś nie halo :)

 

PS. do nikogo nie piję :)

Kamil
Opublikowano

Ja swój też wystawiłem na sprzedaż, ale nikt nie dzwoni. Pewnie dlatego że nie czarny tylko orientblau, nie ma m-pakietu, skóra nie bananowa tylko jasnoszara, no i co najgorsze uczciwie napisane że malowane dwa elementy, co przecież w 8 letnim aucie jest niedopuszczalne, tym bardziej że wszędzie wokół wszystkie 100% bezwypadkowe, zarówno te 2 letnie jak i 20 letnie. :lol: Szczerze mówiąc ja też chciałem silbergrau, m pakiet, komforty i jasną skórę, ale w używanym aucie inne rzeczy są ważniejsze, tym bardziej na takim rynku jak polski, więc mam to co mam :).

 

wymagania (duża nawi, automat, 3.0d, fotele komfort, pełna elektryka, porządne audio, żeby na dzień dobry nie trzeba było zmieniać itp. itd.), do tego odpowiedni stan techniczny.

 

Powiem Ci szczerze że widzę dwa wyjścia:

 

1) Zacznij grać w totka bo na polskim rynku prędzej wygrasz w niego niż znajdziesz auto z wyposażeniem o którym piszesz w połączeniu z dobrym stanem technicznym, a jak wygrasz to kupisz sobie nowe :). Zazwyczaj jest tak że jak jest już jedno to nie ma drugiego i na odwrót.

2) Jedź do Niemiec, tam znajdziesz to czego chcesz, tylko przygotuj 20-30% kasy więcej niż tutaj.

 

Oczywiście obrazić nikogo nie chciałem więc luz :8)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Spoko, chyba nikt się nie obraził :) Obecnie jestem na etapie zarówno sprzedaży samochodu, jak i na etapie poszukiwania nowego auta i widzę jak to jest :) Jako sprzedawca chcę dostać jak najwięcej od potencjalnego kupującego, natomiast jako kupujący chcę jak najmniej zapłacić sprzedawcy. To normalne :) W przypadku używanych samochodów nie patrzę aż tak na kolor. Wolałbym jasny lakier i ciemne wnętrze, ale jak się trafi czarny samochód z jasną tapicerką to też będzie dobrze. Jednak mam też pewne wymagania i z tego nie zrezygnuję. Wiem też, że nie ma co szukać zadbanego i fajnie wyposażonego BMW mając pieniądze na rower. A że mi się nie spieszy to mogę póki co powybrzydzać :) Jak na rodzimym rynku nic ciekawego się nie znajdzie to pewnie będę musiał się udać do naszych zachodnich sąsiadów. Ale nie będę na siłę kupował samochodu ze styraną tapicerką, nieszczelnymi reflektorami brudnymi od środka, w kilku kolorach nadwozia, z niespasowanymi elementami karoserii, słabo serwisowanymi ("olej w skrzyni? a to się go wymienia?"), z oponami, które bym się wstydził założyć do Matiza itp. itd. A niestety większość BMW, które w Polsce oglądałem tak właśnie wygląda :( Wielu ludzi generalnie chyba nie stać na poprawne utrzymanie tych samochodów. Edytowane przez s0nar
Opublikowano
To że jest tylko jedna tablica to akurat normalne w autach z Belgii, radze najpierw poszukać sobie w necie zasad rejestracji samochodów w tym kraju a dopiero potem się wymądrzać na forum. Jeżeli kolega zakładający temat jest na poważnie zainteresowany tym autem, to po pierwsze car-pass, po drugie dokładna inspekcja pojazdu przed zakupem, po trzecie sprawdzić co z vatem - to trzecie najtrudniejsze. W żadnym wypadku nie kupować bez opłat.
Opublikowano
Wiadomo, że pewne rzeczy w aucie muszą być i z tego się nie zrezygnuje. Ja nigdy nie kupiłbym E60 w zielonym metaliku :D albo ze szmacianymi stołkami. Ostatnio wpadło mi w oko A4 B8, 2,0TFSI 211KM (ostatnio mało jeżdżę więc byłby lepszy niż 530d), quattro (super sprawa w zimie), pakiet s-line, kolor bordo-czerwień perła, jasne skóry, kolorowa navi, skrzynia S-tronic z łopatkami, piekne fele S-line, no bajka jak dla mnie, jedynie lekko przerysowany, tylko ogłoszenie jakieś trefne, cena niska, koleś nie odbiera tel. I szukam takiego samego zestawu w Niemczech i nie ma.... nawet tam.... :?
Opublikowano
To że jest tylko jedna tablica to akurat normalne w autach z Belgii, radze najpierw poszukać sobie w necie zasad rejestracji samochodów w tym kraju a dopiero potem się wymądrzać na forum. Jeżeli kolega zakładający temat jest na poważnie zainteresowany tym autem, to po pierwsze car-pass, po drugie dokładna inspekcja pojazdu przed zakupem, po trzecie sprawdzić co z vatem - to trzecie najtrudniejsze. W żadnym wypadku nie kupować bez opłat.

Nikt się tutaj nie wymądrza, dla większości osób jedna tablica odbiega trochę od standardów. Jak o tym wiedziałeś to nie musiałeś tego przekazywać w wywyższającym tonie. Chociaż Belgia jest rzeczywiście "dziwna". Do końca lat 70 czy początku 80 nie trzeba było posiadać prawa jazdy. Wiedziałeś o tym? To już wiesz.

Opublikowano
hmm byłem w Belgii (co prawda przejazdem , ale byłem) i każde auto miało 2 tablice z przodu i z tyłu ... czy dotyczy to tylko tablic wywozowych ? w Polsce jak masz szczęście to też bez prawka możesz całe życie przejeździć :mrgreen:
Kamil
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Oni zabierają jedną tablicę. Widocznie jest potrzebna do wyrejestrowania.

 

Przypuszczam, że założył każdą inną żeby jakoś tam jeździć nim do mechanika, blacharza itd. Polska to niestety chory kraj, w którym nie można wykupić tablic tymczasowych, bez kompletu dokumentów. Po co komu tymczasowe jak ma komplet do rejestracji??? Wożenie auta na lawecie jest kosztowne i niewygodne. Pozostaje jazda na tablicach jakie tam są pod ręką. :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.