Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

mam taki problem ze do 3 tys obrotow auto jest bardzo zamulone a po przekroczeniu 3 tys obrotow tak jakby dostalo jakiegos "kopa" zasuwa tak jak powinno.

sprawdzony dpf i odetkany i caly wydech....

co dalej?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja bym sprawdzil czy zmienna geometria lopatek turbiny dziala poprawnie.
Opublikowano

może jakaś nieszczelność na powietrzu?

ja ostatnio miałem dziurę na wężu z IC do kolektora i samochód jechał dopiero właśnie na wysokich obrotach jako tako...

pzdr

Opublikowano
Rzuć okiem na uszczelkę w wężu intercoolera,to robi straszna robote,miałem taki sam problem wymieniłem ta uszczelkę i po kłopocie.

Sprzedam bmw e36 http://tablica.pl/oferta/bmw-318i-e36-CID5-ID4w39t.html?action=show&id=66505631


...nawet gdy rodzinie twej łzy do oczu się cisną,przenigdy nie współpracuj z pi.......ą policja.....

Opublikowano
miałem indentyczny problem wymieniłem uszczelkę i jest super - przed tym zanim dobierzesz sie do turbiny, kolektora, egr, czy odmy sprawdz dobrze szczelnosc do intercoolera i od intercoolera do przepustnicy, szczegolnie te uszczelke o ktorej pisal kolega, koszt uszczelki w sklepie BMW np na Traugutta -25zlotych . Pozdrawiam Rafal
Opublikowano
miałem identyczny problem i wymieniłem po kolei : turbo i nic,wszelkie uszczelki dolotu i nic, EGR i nic ...a auto zaczęło śmigać po wymianie zaworków N18 i N72 i wszystkich wężyków podciśnienia - sprawdź wężyki !
  • 1 miesiąc temu...
  • 1 rok później...
Opublikowano

Odgrzewam kotleta. Mam ten sam problem w 530dA 235KM 2007rok

 

Auto czy w trybie sport czy zwykłym, po kickdownie, bądź i bez, po ruszeniu ze skrzyżowania z pedałem w ziemi długo myśli zanim zacznie jechać przez co do setki ma 11sekund a powinno mieć 7sekund! , budzi się i ciągnie dopiero po przekroczeniu 2200 tyś obr wtedy dopiero jest ogień :tak: Z tego co wiem turbo za późno wstaje ale co może być powodem??

 

Turbo na jałowym ładuje do 1,5 bara .......

 

Założyliśmy nową przepływkę - jest tak samo!

Zdemontowaliśmy na próbę DPF- jest to samo!

Zapodaliśmy inny nastawnik turbiny - jest to samo!

Cały dolot wyczyszczony - to samo! :suchy:

Na kompie nie wywala żadnych błędów oprócz walniętego sterownika świec żarowych - ale to przecież nie gra roli!!

 

Turbo wcześniej było regenerowane bo sie rozleciało w mak i myśleliśmy że zle ją zregenerowali wiec poleciała jeszcze raz do regeneracji. Zrobili od nowa jednak nie ma poprawy! Według Turbiniarzy z turbo jest wszystko ok wiec co jest powodem że auto zaczyna jechać dopiero po przekroczeniu 2tyś obr???

 

Pomocy bo brakuje mi już sił :suchy:

Opublikowano

 

Turbo wcześniej było regenerowane bo sie rozleciało w mak i myśleliśmy że zle ją zregenerowali wiec poleciała jeszcze raz do regeneracji. Zrobili od nowa jednak nie ma poprawy! Według Turbiniarzy z turbo jest wszystko ok wiec co jest powodem że auto zaczyna jechać dopiero po przekroczeniu 2tyś obr???

 

Pomocy bo brakuje mi już sił :suchy:

 

He a co innego maja powiedzieć ? Mówią to co chcesz usłyszeć . Turbo tylko ori!!!!!! W tym aucie nie regeneruje sie i to jest fakt opisywany w wielu przypadkach.

Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszlo
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Witam

Jestem nowy na tym forum i troszkę tu poszperałem ale nic konkretnego a przyczyn jak czytam moze byc sporo

chciałbym się poradzić, zdiagnozować i naprawić moja bunie :) mój problem to mianowicie falujące obroty mam wrażenie ze tylko przy stałej prędkości nie ma szarpnięć bynajmniej nic nie czuje , ale ostatnio ok 4 dni mam zanik mocy na niskich obrotach czyli już od startu do póki nie uda mi się jej rozbujać do 2200 obrotów wtedy się wkręca tak jak to powinno być przy tym silniku (e60 06 r 535 bi turbo 272 km bez żadnych map programowych..)

Ostatnio wymieniłem Ster świec żar , przetwornik ciśnienia erg na komputerze podczas diagnozy wywala mi błąd świec 5 i 6 po wymianie sterownika, i błąd DPF podobno go nie mam ale komp ciągle go widzi mam wycięte klapki w kolektorze założone zaślepki, gruszka przewody ciśnienia turbo,też wymieniłem na postoju auto wkręca się max do 4 tys obrotów .. trochę to dziwne bo odnoszę wrażenie że małe turbo się nie załącza nie wiem od czego zacząć bo przyczyn może być sporo będę wdzięczny za pomoc :D :cool2:

Opublikowano
Zacząć od programowego wywalenia dpf, kto tak to zostawił i ile przejechane bez DPFa ? puzniej sprawdzić ciśnienie na turbinach ( nie bi turbo tylko twin turbo ) i ogarnij sterownik świec.
Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszlo
  • 2 lata później...
Opublikowano
mam e60 525d. Zakupiłem ja i od początku do końca równo ciagla, stwierdziłem ze ja podkrecę u profesjonalnego gościa z chamownia i wgl okazało się na chamowni ze ma wiecej koni niż seryjnie i znaleźliśmy power boxa wypielismy i nowy program na 230 koni. Ładnie ciągnie ale dopiero od 2500 obrotow. Jak myślicie podpiac może jeszcze do tego power boxa i sprawdzić czy lepiej będzie ciagla od dołu?
  • 2 lata później...
Opublikowano
Witam posiadam bmw e60 520D mam problem samochod zbiera się dobrze tylko jadę powoli za innym autem i dodam gazu troche to się przymula i delikatnie szapnie i dopiero jedzie pisze na forum że o dolocie o przepływie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.