Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 289
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Też mnie te ceny w USA zastanawiają, przecież są to autka robione w niemczech -> exportowane do USA i tam sprzedawane za niższą cenę niż w miejscu gdzie zostały wyprodukowane,

Jest jeden obrazek podsumowujący to co się na świecie dzieje:

 

http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/64609-mozg-rozjebany.gif

 

 

;)

Opublikowano

Sorrki ze znowu trafiam na kolege :) ale te składowe dają wzrost i niecale 25%.

czyli wzrost mamy o niecałe 20 akcyzy + vat od tej powiekszonej kwoty a nie

od całości bo już pierwotnie jest liczona.

Tak czy inaczej obciażenia podatkowe w europie powodują kosmos cenowy w porównaniu z amerykanskim rynkiem.

Opublikowano
polecam przejeżdżkę choćby nowym Golfem 7 Highline za 75tyś po rabacie.

:))))))))))))))))))))))))))))))

 

Przejedź się, a potem pogadamy :D

 

A co do ceny - 1.4TSI Highline 79tyś minus 8% na działalność daje nawet zmniej niż 75tyś. Za 85tyś po rabacie są już cuda typu aktywny tempomat, kamera cofania, dobre audio, 8" navi itd.

 

 

Kupowanie 316/318 ~dwukrotnie drożej wg mnie kompletnie nie ma sensu. Jak napisał kolega wyżej - jeśli BMW, to z jakimś sensownym silnikiem.

 

Michał

Opublikowano

1. Ten temat dotyczy 328

2. Miałem okazję jeździć generacjami Golfa od IV począwszy. Jednymi dłużej innymi krócej. VII też.

Dobre autko ale mu jeszcze trochę do BMW brakuje.

Więc bez obrazy ale dalej :D :D

Opublikowano
Co cię tu dziwi? W Polsce jest blisko 20 procent akcyzy za poj pow 2.0 i 23 procent VAT. Już z tego tytułu masz cenę wyższa o blisko 50 procent.

 

To jest Bardzo dziwne a raczej dla mnie niepojete.

F30tki sa robione dokladnie w Niemcowni a potem sa ladowane na kontener i plyna sobie ''za wode'' gdzie ludzie z bananem na twarzy kupuja nowe auto za pol rocznej pensji co niektorzy za 3/4 rocznej pensji :D

 

W Stanie ktorym obecnie mieszkam (Connecticut) dochodzi jeszcze sales tax (podatek od sprzedazy) ktory wynosi 6.35% Wiec dla samochodu kosztujacego 52 tys dolarow bedzie to jakies $3300 sales taxu. Zadnych akcyz i tym podobnych, i to rozumiem tak ma byc w normalnym kraju zeby zlomem nie jezdzic tylko kupowac nowsze ekonomiczniejszze, ekologiczniejsze (chociaz 335i do takowych sie nie zalicza :D :D )

 

W zeszlym miesiacu bylem w lokalnym salonie Bawarii stala nowiutka F10tka z 2012 ktora bardzo przyciagnela moja uwage. 535xi ze wszystkim prawie co tam pakowali wtedy.

Cena jej byla obnizona z 65tys papiera na 56tys bo chcieli ja wygonic szybko przed koncem roku. Jedyne co mialem przyniesc to dowod tozsamosci, potwierdzenie adresu zamieszkania i jakas zaliczke minimum 5tys dolarow i moglem nia wyjechac w ten sam dzien heh - prawie wyjechalem nia wtedy z tego salonu a jedyne co mnie powstrzymalo to ze juz prawie salon zamykali (sobota po poludniu) i kazali wrocic w poniedzialek ale do poniedzialku zdazylem troche ''ostygnac...''

 

Za 340 tys zl co jest rownowartoscia ponad stu tysiecy dolarow to tutaj mozna kupic #%&@#$ wypasiony flagowy model czolowych marek (Lexus, Mercedes, BMW, Audi)

Lub Dwie F30tki 335i :) :)

 

Nie kumam tego systemu w polsce, jesli kiedykolwiek wrocilbym do polski to nawet 200 tys. zl za nowy samochod to bylaby lekka zenada...

Opublikowano
To nie polski system. W wielu krajach ue to auto jest znacznie droższe niż w Polsce. Akcyza wynosi nie 18 procent tylko 100 albo i wiećej. Oplaty związane z rejestracja są kolosalne. Niestety trzeba po prostu wiećej zarabiać.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
To nie polski system. W wielu krajach ue to auto jest znacznie droższe niż w Polsce. Akcyza wynosi nie 18 procent tylko 100 albo i wiećej. Oplaty związane z rejestracja są kolosalne. Niestety trzeba po prostu wiećej zarabiać.

 

Dobra ale dlaczego ceny sa tak wysrubowane a mimo to ludzie kupuja nowe samochody?? Skad maja na to pieniadze?? Jestem kierowca ciezarowki w usa i w dobry tydz zarobie tyle ile zarabialem w miesiac w polsce prowadzac ciezarowke. Jestem tutaj w tzw nizszej klasie a i tak teoretycznie jest mnie stac na nowe auto w salonie i na jego utrzymanie. Jak odwiedzam polske co roku to widze na drogach piekne nowe samochody a jak poslucham znajomych to kazdy mi placze ze jak ma 2,5-3tys zl /mies to morda w kubel bo moglo byc gorzej, albo wcale...A wiekszosc pracuje i nie widzi 2 z przodu nigdy ponoc...

Wiec ja sie pytam skad te nowe auta w polsce?

 

Sorry za malego offa :)

Opublikowano
Nie chce brnąć w ten temat, bo po prostu życie ma wiele odcieni i rożnych opcji. Nie da sie napisać o wszystkim. Ja mimo wszystko jednak wole zapłacić za auto 2x wiecej i mieć gdzie nim jeździć. Gdzie drogi maja zakrety, a do autostrady bez ograniczeń prędkości mam 20 km. Jedynie Tesli zazdroszczę mieszkańcom USA, ale to kwestia czasu.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Gdzie drogi maja zakrety, a do autostrady bez ograniczeń prędkości mam 20 km.

 

Wnioskuje ze przebywasz na stale w Niemczech :D

W Usa autostrada bez ograniczen to marzenie heh a jazda z predkoscia powyzej 85 mil/h jest tutaj uwazana za reckless driving i stanowi powazne wykroczenie drogowe.

Opublikowano
Gdzie drogi maja zakrety, a do autostrady bez ograniczeń prędkości mam 20 km.

 

Wnioskuje ze przebywasz na stale w Niemczech :D

.

Mieszkam pod szczecinem. W promieniu 30 km mam dwie autostrady bez ograniczeń prędkości. Ponadto autostradowa obwodnice Szczecina gdzie formalnie jest 140 km/h, ale nikt nawet palcem nie pogrozi za jazdę do 160 km/h (100 mil/h). Takich autostrad już w Polsce coraz wiecej.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Takich autostrad już w Polsce coraz wiecej.

 

..i coraz wiecej fotoradarow :D :D

Na autostradach ? Nie widziałem. Ale jeśli już są to zwykle maja ustawiony próg czułości pow 20 km/h ponad dozwolony limit.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Wracajac do tematu to wczoraj mialem okazje jazdy probnej nowa F30 328i. Co zwrocilo moja uwage lekko na minus:

Osluchujac silnik na zewnatrz mialem wrazenie ze jest to zmiksowana rzedowa szostka z dieslem :) troche dziwnie klekocze na wolnych.

Przy wolniejszej jezdzie rzedu 20-30km/h kierownica dziwnie drga na boki, tzn wykonuje dziwne krotkie ruchy lewo prawo...? Czy wy tez tak macie w Waszych nowych F30??

Troche krotkie siedziska (standardowe siedzenia)

System start stop to jest wogole jakas poracha.. Na szczescie da sie wylaczyc :cool2:

 

Zdecydowanie na plus:

Plynne rozwijanie mocy i efektowne przyspieszanie, moge powiedziec ze ten motor naprawde ''jedzie'' :D przy tym dzwiek silnika w srodku samochodu wydaje sie zupelnie inny niz na zewnatrz, oczywiscie na plus!

 

Automat bardzo plynnie zmienia biegi niestety nie mialem okazji sprawdzenia jak szybka jest reakcja na kick down.

Zapewne spalanie bedzie zdecydowanym plusem w stosunku do rozwijanej przez silnik mocy.

 

Ogolnie auto bardzo dobrze wywazone.

Opublikowano

Przy wolniejszej jezdzie rzedu 20-30km/h kierownica dziwnie drga na boki, tzn wykonuje dziwne krotkie ruchy lewo prawo...? Czy wy tez tak macie w Waszych nowych F30??

 

Nie, niczego takiego nie zauważyłem....

 

Troche krotkie siedziska (standardowe siedzenia)

 

W sporotowych siedzeniach jest naprawdę ok!

 

System start stop to jest wogole jakas poracha.. Na szczescie da sie wylaczyc :cool2:

 

Taaa, da się wyłączć, ale koszt tego w PL to około 820zł i jak to stwierdził Pan z serwisu jest to ingerencja, która będzie wpisana w książkę serwisową...

Opublikowano
Przecie jest guzik zaraz przy włączniku silnika. Już nie wspomnę o tym, ze można sie do tego przyzwyczaić. Ja z tym jeżdżę od 4 lat i uważam, ze przy dieslu to jest wręcz wybawienie od klekotu.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
To jesteś jednym z niewielu... Przy Twoim podejsciu dbania o samochod, nie bardzo rozumiem Twoje stanowisko. Ten debilny system zużywa podzespoły co potwierdzi niemal każdy. A w aucie za ponad 200tys sorry, ale nie mam zamiaru pamietac o wylaczaniu tego ustrojstwa za kazdym razem...
Opublikowano
Raczysz żartować. Start And stop zużywa auto? :shock: niby w jaki sposób? Ja bym powiedział ze raczej oszczędza. Zmniejsza liczbę motogodzin pracy silnika ;) . DPF wręcz dewastuje turbinę i silnik a nikt go nie usuwa nawet w aucie za 500 tys. Przejechalem w sumie z tym systemem ok 200 tys km i nie zauważyłem by miał jakikolwiek negatywny skutek na jakiekolwiek podzespoły.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Nie chce mi się z Toba dystkutować o tym że białe jest białe, ale zatrzymując się np na światłach silnik nie zdąży zgasnąć i już się uruchamia ponownie. Skoro wg Ciebie to jest ok, to niech Ci będzie, widocznie jesteś lepiej zorientowany niż wielu fachowców którzy pracują w BMW i mają zdanie podobne do mojego...
Opublikowano
No i co z tego, ze sie za chwile uruchomi ponownie? Uruchamianie cieplego silnika niby w jaki sposób go zużywa ? Słyszałeś żeby ktoś na forum sie skarżył kiedykolwiek na problemy związane z przyspieszonym zużyciem jakichś podzespołów w związku z start And stop? Ten system jest montowany od blisko 6 lat. Chyba dość czasu by wyszły problemy. Wiele aut zrobiło po pól miliona i wiecej km i jakoś nie słychać o problemach.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Ok, skoro wiesz lepiej :) No comment...

Wiem. Nie z tego co sie wydaje ludziom którzy nie potrafią sie oswoić szybko z calkiem przydatną nowością, lecz z własnego doświadczenia. Zadałem Ci jednak konkretne pytania. Jeśli masz rzeczowe argumenty to jestem otwarty na dyskusje. A jak już przy tym jesteśmy to BMW zarówno serii 1 jak i 3 po 2007 roku znacznie sie poprawiły w statystykach awaryjnosci. Bardzo czesto można było je spotkać na podium rożnych zestawień. Stop And go jakoś w tym nie przeszkodził

 

A wracając do f30. Zarówno w skrzyni ręcznej jak automacie można odpowiednio operując pedalami nie pozwalać na wyłączenie silnika jeśli wiemy ze po sekundzie będziemy ruszać. Oczywiscie nie mowie tu o wyłączeniu systemu guzikiem.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.