Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich forumowiczow.Mam taki problem z chodzacym nawiewem nawet przy zgaszonym silniku.Z tego co zauwazylem to uruchamia sie w cieplejsze dni,w nocy kiedy teraz temp spada do jakis 13stopni nic sie nie dzieje.W dzien przy temp powyzej 18 juz sie wlacza.Rozladowuje mi aku i musze wyciagac bezpiecznik zeby nie chodzil.Jaka moze byc przyczyna...cos mi sie obilo o uszy,ze moze to byc jez...ale czy jez ma takie objawy,ze raz chodzi,raz nie chodzi?climatronic dziala normalnie,da sie regulowac sile nawiewu i temperature.Z gory dziekuje za odpowiedz,pozdrawiam. dzieje sie to w BMW 728 rok

 

 

znalazla sie przyczyna (prawdopodobna) chodzacego nawiewu...do wymiany panel klimy...moze ktos ma cos takiego..wsadzalem od 7 4.0D ale nie dzialal... mam szukac po numerach z mojego? przeszukalem allegro,ale nigdzie nie widze podobnych numerow. moj nr 6411 6 901 314 moze znajdfzie sie zyczliwa osoba ktora pomoze:D.... za pomoc flaszke przesle poczta:d a jak w miare szybko ktos da odpowiedz to moze jeszcze zimna dojdzie:d

Edytowane przez BMW7LUKOW
Opublikowano
a gdzie szukac tego przekaznika? jak wyglada? moze ma ktos zdjecie...bylem u elektromechanika i kazal mi zaczerpnac takiej informacji. Widocznie nie chcialo mu sie szukac...
Opublikowano
bylem u elektromechanika i kazal mi zaczerpnac takiej informacji.

 

Proponuję żebyś więcej do niego nie jechał... A przekaźnika szukaj po pierwsze w czarnej skrzynce pod maską (opis przekaźników powinien być na deklu), lub za schowkiem w kabinie.

Opublikowano
a gdzie szukac tego przekaznika? jak wyglada? moze ma ktos zdjecie...bylem u elektromechanika i kazal mi zaczerpnac takiej informacji. Widocznie nie chcialo mu sie szukac...

Nie wyczułeś ironii,on wiedział,że takiego przekaźnika nie ma.

Opublikowano
znalazla sie przyczyna (prawdopodobna) chodzacego nawiewu...do wymiany panel klimy...moze ktos ma cos takiego..wsadzalem od 7 4.0D ale nie dzialal... mam szukac po numerach z mojego? przeszukalem allegro,ale nigdzie nie widze podobnych numerow. moj nr 6411 6 901 314 moze znajdfzie sie zyczliwa osoba ktora pomoze:D.... za pomoc flaszke przesle poczta:d a jak w miare szybko ktos da odpowiedz to moze jeszcze zimna dojdzie:d
Opublikowano

O panelach było sporo na forum więc tylko w skrócie nieraz podłączając nowy (od innego auta) wszystko działa a nieraz trzeba ustrojstwo zakodować programem NCS który występuje w pakiecie z INPą.Minuta roboty i po sprawie , dobrze jest też dobrać panel z mniej więcej tego samego rocznika. A tu opis jak to zrobić:

 

 

Do adaptacji będzie potrzebny program NCS-Expert , jest on w pakiecie razem z INPĄ ( dostępny bez problemu w necie)

Krótka instrukcja kodowania:

1. Uruchamiamy Ncs

2 Ładujemy profil Expertenmodus naciskamy ok

3 Pózniej przycisk F1 czyli FG/ZCS/FA nastepnie F3 i wybieramy model naszego auta potem klikamy w opcje "EWS"

4. Zostawiamy tak Ncs

5 Wchodzimy do katalogu gdzie zainstalowany jest NCS katalog "work" i zmieniamy rozszerzenie pliku FSW_PSW.TRC na FSW_PSW.MAN

6. NAstepnie w NCS naciskamy F6 "Zuruck"

7. Naciskamy F4 i wybieramy sterownik IHK

8. Pozniej F2 "Job andern" i wybieramy opcje SG_Codiren

9. F3 "Job ausfuhren" i na tym koniec kodowania

 

Rezultat?? Klima się załącza nie ma dziwnych szumów w silniku na nowym panelu

 

Koszt adaptacji w serwisie -----> 400 zł ja wolałem trochę posiedzieć na necie , podpytać kolegów z forum , pozdrawiam ich

  • 6 lat później...
Opublikowano
Cześć, mam problem z wymiana panelu. Kumpel chce wymienić panel na climatronic ale klima się nie włącza, próbowałem przekodować IHK ale bez zadowalających efektów. Zarówno w dawcy jak i pacjencie jest sprawna klima, ponowne kodowanie według opisu nic nie dało(no prawie bo najpierw zrobilem odczyt IHK bo TRC byl z mojego e90 odczyt), próbowałem nawet zakodować pustym plikiem MAN ale rezultatu nie można uznać za zadowalający. Nawet panel z anglika mamy na podmianę ale tez nic. ktos coś doradzi?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a nie jest tak, że klimatyzacja automatyczna ma różnice w wiązce, czujnikach itp w nagrzewnicach? W e36 trzeba było przełożyć całą nagrzewnicę żeby przejść z klimy manualnej na automatyczną. Wg real oem w e38 są różne jeże w wersji z klimą manualną i automatyczną.
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.