Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dziś odstawiłem autko do serwisu klimy . Przed chwilą je odebrałem ,ponieważ przy sprawdzaniu czy się sprężarka załącza,na zegarach ciśnienie poszybowało na max i pan który mi to robił zauważył że się wentylator nie włącza kiedy sprężarka zaczyna pompować . Stwierdził,ze od tego się robi bardzo duże ciśnienie w układzie . I tutaj nasuwa mi się pytanie - czy jechać do mechanika na komputer żeby sprawdzić co jest nie tak ?Czy on to w ogóle wyłapie po podpięciu do PC? Bezpieczniki są wszystkie OK , chyba że od klimatyzacji jest jeszcze jakiś oddzielny . Sprężarka działa, tylko ten wentylator nieszczęsny nie chce współpracować .

 

Za wszelkie pomysły co może być nie tak będę wdzięczny

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dla potwierdzenia tej tezy proponuję przejrzeć ostatnie 3-4 strony na forum, bo było kilka takich przypadków.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Własnie przed chwilą sprawdziłem bezpieczniki,i ku mojemu zdziwieniu powinny być w miejscach o nr 28,62,63 a w miejscu 62 nie było bezpiecznika,zadzwoniłem do serwisu i jako że mam blisko jutro mam wpaść i sprawdzą mi to na poczekaniu - czy to możliwe że ten bezpiecznik odpowiadał by za załączanie się wentylatora ? mechanik wykluczył czujnik ciśnienia w układzie klimatyzacji bo sprężarka się włącza i kiedy dobije ciśnienie jest wyłączana .
Opublikowano
Już jestem po ponownym sprawdzeniu,sprawa wygląda tak - mechanik bardzo zdziwił się,że przeoczył bezpiecznik,po przystąpieniu do wpuszczenia gazu w obieg napełnił go do połowy,ja włączyłem klimatyzacje i od razu w twarz dostałem zimniutkim powietrzem,wiatrak chodził,sprężarka się wyłączała co 30 sekund,ale po minucie także wyłączył się wiatrak,ciśnienie zaczęło rosnąć a na wiatraku widać było takie małe drgania lecz nie mógł się on załączyć na stałe . teraz chcę zdjąć wiatrak i rozkręcić ten moduł w celu sprawdzenia czy nie ma widocznych uszkodzeń typu rozlana cyna czy przetarta ścieżka . Opłacało by się go zreanimować u elektromechanika od spraw AGD RTV ? Czy lepiej kupić używkę ??
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Moduł jest zalany taką przeźroczystą gumą, szkoda zabawy w/g mnie, prościej poszukać używkę albo cały wiatrak kompletny p&p. Trafiłem taki za 150zł kiedyś na allegro.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.