Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 64
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Marian a co Ty, chcesz oszczędzać 40 zł? :D

A tak na poważnie, to zawsze zmieniam czujnik przy wymianie klocków. Nawet jak nie ma jeszcze takiego komunikatu jak u Ciebie.

Bo jak masz już takie info jak jest na Twoim aucie, tzn że czujnik już przytarło, więc i tak pozostawienie starego nic nie da i ciągle będziesz miał taki komunikat.

Opublikowano
Tak, data jest ustawiona poprawnie. Komunikat pojawił się wczoraj po odpaleniu samochodu. Czy to nie jest przypadkiem spowodowane jakąś akcją serwisową i nie został ten komunikat wysłany automatycznie przez BMW? Wiem, że w F11 jest teraz akcja serwisowa na tylne poduszki zawieszenia. Jednak mimo wszystko powinno dać się to jakoś usunąć.

Od początku produkcji się załapać można na akcie serwisową?

Tapniete LG F60
Opublikowano
Marian a co Ty, chcesz oszczędzać 40 zł? :D

A tak na poważnie, to zawsze zmieniam czujnik przy wymianie klocków. Nawet jak nie ma jeszcze takiego komunikatu jak u Ciebie.

Bo jak masz już takie info jak jest na Twoim aucie, tzn że czujnik już przytarło, więc i tak pozostawienie starego nic nie da i ciągle będziesz miał taki komunikat.

I lipa bez nowego czujnika ,klocki wymieniłem ze starym czujnikiem chociaż nie był przytarty( może troszeczkę) i nie mogę skasować inspekci i teraz pytanie czy kupić ten czujnik Nowy ,to nie będzie problemu ze skasowaniem?

Tapniete LG F60
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Złącz przewody na krótko i zobacz czy da się skasować...
Opublikowano
Tak nie do konca rozumie o co cala zabawa. Przeciez ten czujnik przy cenie tarcz i klockow to niezaleznie od marki i dostawcy jakies grosze. Czemu probujecie na tym oszczedzic?
Głowix
Opublikowano
Złącz przewody na krótko i zobacz czy da się skasować...

Tak zobaczyłem ,dla pewności bo i tak już kupiłem czujnik i powiem Ci ze się nie da ....

Tapniete LG F60
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na wyświetlaczu oczywiście mowa o tej osi którą sprawdzasz...?
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
wystarczy przytrzymac przycisk na zegarze i mozesz kasowac z poziomu licznika co chcesz, nie zawsze "za pierwszym razem menu sie wlaczy na liczniku" czasem trzeba trzymac przycisk na zaplonie wlaczonym 3-4 razy po okolo 10 sekund az sie wyswietli. Potem tylko wybierz co chcesz skasowac i gotowe. Banalnie proste
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Szybkie pytanie, szybka odpowiedź. Czy ktoś wie jak usunąć poniższy komunikat? Próbowałem wykonać reset, ale nadal potrzeba serwisowa jest wyświetlana.

 

http://images67.fotosik.pl/1215/b3b1982e355747femed.jpg

http://images69.fotosik.pl/1213/7ece51aa577bcd56med.jpg

http://images69.fotosik.pl/1213/4bd69ef08cac4269med.jpg

 

 

Czy ktoś wie jak usunąć ten komunikat w F10?

Niestety wejście w menu przyciskiem w zegarach nic nie daje. Napisane jest, że reset jest możliwy, ale po zatwierdzeniu resetowania wyskakuje komunikat "nie można zresetować". Zakładam, że w grę wchodzi tylko podłączenie po komputer, ale w Inpie nie mam opcji do zresetowania tego, jak np na filmie

(z tego co pamiętam to nie mam zakładki Activate a w nich SLL Reset itd...)

Jakieś pomysły w Inpie lub innym programie?

Opublikowano

Programem ISTA D bądź Rheingold należy zresetować odpowiedni ConditionBasedService.

Dla Rheingold kasowanie inspekcji :

1. Robimy identyfikację samochodu

-Operations

-Read Out Vehicle Data

-Complete Identification

 

2. Klikamy w : Vehicle management, dalej w Service function

- z funkcji serwisowych które nam się pokazały klikamy w : Maintenance and .....pokażą nam się kolejne funkcje; klikamy w CBS reset i dalej wybieramy interesującą nas opcję do skasowania.

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Jeździłem jakieś 2tys km z komunikatem na tesce termin przegladu minoł 600km temu, wyskakiwał przy odpalaniu

oraz silne zużycie klocków hamulcowych tez gdzieś z 1000km-komunikat na ekranie nawigacji przy odpalaniu

wczoraj wymiana oleju i klocków przód

klocki jurid white (nie chciały zmieścić się w zacisk ale po lekkim przypiłowaniu blachy weszły) i czujnik trw

w ukrytym menu przyciskiem w lewym dolnym rogu na desce olej skasowałem, a przy pozycji klocki przód wyskoczyło reset niemozliwy.

teraz jak wchodze to ukryte menu to klocki przód świecą sie na czerwono, a olej i wszystkie inne opcje świeca się na zielono

Obecnie dalej zapala się przy odpalaniu komunikat na desce - termin przegladu minoł 900km temu

oraz na wyświetlaczu nawi wyskakuje komunikat silne zużycie klocków.

Wcześniej był poruszany temat jakiegoś unlocka który kasuje się hasłem z nr vin

Czy mógł by mi ktoś w sposób dla opornych wyjaśnić jak to robi się.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Unlock to wpisujesz sumę z 5 ostatnich cyfr numeru VIN ale to się odnosi do ukrytego menu.
Opublikowano
Przytrzymując przycisk po lewej stronie na desce, ten od kasowania dziennego przebiegu wszedłem w opcje kasowania olej, klocki przód tył, płyn hamulcowy i coś jeszcze. Klocki przód świecą na czerwono reszta na zielono. Jak wprowadza się kod do tego unlocka
Opublikowano
Jest to na forum dokładnie opisane, poszukaj o ukrytym menu. Wszytko wpisujesz tylko tym jednym przyciskiem na zegarach.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale gdzie i w jaki sposób to wpisać? Którymi guzikami?

 

Ale co chcesz osiągnąć odblokowując ukryte menu ? inspekcji tam nie zresetujesz. Kasowanie inspekcji tylko w menu serwisowym i tam nie trzeba nic odblokowywać. Poniżej filmiki z podpowiedzią.

 

Reset inspekcji:

 

Ukryte menu:

Opublikowano
Sprawa w końcu załatwiona, jeden kolega w innym wątku pisał o ręcznym i faktycznie po zwolnieniu w końcu skasowane
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
Szybkie pytanie, szybka odpowiedź. Czy ktoś wie jak usunąć poniższy komunikat? Próbowałem wykonać reset, ale nadal potrzeba serwisowa jest wyświetlana.

 

http://images67.fotosik.pl/1215/b3b1982e355747femed.jpg

http://images69.fotosik.pl/1213/7ece51aa577bcd56med.jpg

http://images69.fotosik.pl/1213/4bd69ef08cac4269med.jpg

 

 

Czy ktoś wie jak usunąć ten komunikat w F10?

Niestety wejście w menu przyciskiem w zegarach nic nie daje. Napisane jest, że reset jest możliwy, ale po zatwierdzeniu resetowania wyskakuje komunikat "nie można zresetować". Zakładam, że w grę wchodzi tylko podłączenie po komputer, ale w Inpie nie mam opcji do zresetowania tego, jak np na filmie

(z tego co pamiętam to nie mam zakładki Activate a w nich SLL Reset itd...)

Jakieś pomysły w Inpie lub innym programie?

 

 

nie kasuje ci sie poniewaz w sterowniku masz jakis blad, wpierw jego trzeba usunac, a potem z poziomu licznika mozesz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.